Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:55 20.06.24 
Мобилни оператори
   >> МТел
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема въпрос относно преносимостнови  
Автор mokk (twisted)
Публикувано11.06.10 13:59



Здрасти,

имам една карта, която е на абонамент към Мтел, с месечна такса от порядъка на 5 лв. Договорът ми изтича в края на месеца. Днес отидох да поискам сертификат, за да си пренеса номера към друг оператор, но ми се изрепчиха и ми казаха, че това може да стане само ако си платя 12 месечни вноски, задето не съм ги уведомил 30 дена предварително. Сами разбирате, че подобна практика е меко казано абсурдна, а и в крайна сметка, все още този договор не е автоматично подновен.

Имам още 2 карти в Мтел, за които плащам сравнително големи суми на месец. Би било някак глупаво да правят проблеми на лоялен клиент.

Какво бихте ме посъветвали да направя?



Тема Re: въпрос относно преносимостнови [re: mokk]  
Автор DTMF (стар клубар)
Публикувано12.06.10 01:14



Блъфират и изнудват,какво ще направите си е ваш избор.



Тема Re: въпрос относно преносимостнови [re: mokk]  
Автор Oлer Ивaнoв® (Приятел)
Публикувано05.07.10 17:37



Правят, и още как… И не им пука нито от глоби, нито от друго!

Работя за холдинг, в който тази година се взе решение да се премине към друг мобилен оператор. Не просто така, а след доста задълбочено разглеждане на офертите, предложени от самите оператори. Става дума за близо… абе около 1000 абоната.

Още на етап оферти- то не бяха поправки на поправките на поправките на „финалната оферта”, то не бяха тупания в гърдите. В крайна сметка, условията, които от раз другия оператор предложи са ЗНАЧИТЕЛНО по-изгодни от тези, които след n поправки предложи стария.

И тук сагата започва- тоя договор не бил така, ами иначе, тоя номер не може да пренесете, щото нещо друго… И дебил да си, ще разбереш, че става дума за умишлено създавани спънки за клиента, само и само да не мигрира при друг.

Е, ще си платим неустойките (в които зорлем ни натикаха елитните търговци на опратора), големите шефове също разбраха ситуацията, и всичките 1000 номера ще отидат при друг оператор, защото такова отношение към клиент от 12 години е недопустимо дори в хоремага на най-забутаното село, какво остава за „най-големия мобилен оператор”!

Само едно нещо аз лично недоумявам… Тук става въпрос за бизнес и бизнес интереси. Както за нас, така и за оператора. Днес по-добрия се оказва друг. Но след година, две, пет- кой знае дали условията на „стария” няма да са по атрактивни. И с какви очи търговеца от „стария” оператор ще дойде да оферира новите по-изгодни предложения? Нали и мениджърите по нивата не са някакви самостоятелно съществуващи човечета, те имат контакти със съответните мениджъри (и пр. хора, взимащи решения) от други фирми, къде чисто професионални, къде по-приятелски… Този негативен PR, който стария оператор си заслужи, да беше плащал- нямаше да го постигне!

Докато трае цялата сага, от тук- от там поразбрах, че и други големи абонати (с 500+ абонати), а също и по-дребни бизнес-клиенти (с 50-150+ абонати), които са тръгнали към пренос в друг оператор, са били подложени на същия специално разработен като форма тормоз. Което само е втвърдило намерението им час по-скоро да скъсат всякакви отношения с подобен идиотски оператор. Някои клиенти, отвратени от безпардонното отношение са сезирали КЗП/KРС. Комисията проверява, налага санкция. Оператора я плаща, и си кара както си знае.


А за твоя договор- направи си една справка с юрист! Консултацията няма да ти струва повече от 30-50 лева, а неустойките ще са поне двойно повече.
Преди година друг оператор отказа да ми приеме предизвестието за прекратяване на договора три месеца преди изтичане на срока, защото в договора пишело 30 дни. Според тях- ни повече, ни по-малко. Ако дойдеш един ден по-рано- елате пак, ако закъснееш един ден- 12 месечни такси неустойка. И не, освен в офисите им, на хартия, не приемали други форми, например електронно подписани.

Благодарих им, излязох, и срещу около 45 лева, втория нотариус, при когото почуках, им връчи предизвестието чрез нотариална покана, 78 дни преди изтичане на договора. До колкото разбрах, на него нещо не са имали желание да разясняват законите, сроковете и договорите, а чинно са приели и входирали предизвестието.

Олег Иванов
Аре със здраве!

Редактирано от Oлer Ивaнoв® на 05.07.10 17:39.



Тема Re: въпрос относно преносимостнови [re: Oлer Ивaнoв®]  
Автор fen ® (майстора)
Публикувано05.07.10 18:23



Може би си напълно прав за някои неща!


аз да разкажа една случка доста близо до твоята, с продължение...
Преди 4-5 години една фирма на мои познати(по малка-около 50 карти) също прояви желание да се пренася към друг оператор и съответно пак доста време се проточиха дълги преговори и оферти....
В края на краищата не се стигна до удовлетворение от офертите и фирмата реши и се премести към "оператор предложил ЗНАЧИТЕЛНО по-изгодни оферти".
Но...след точно 2 години (колкото беше срока на договора) същата тази фирма,по собствена инициатива(гузна-гузна),се върна към предишния оператор,въпреки все още "ЗНАЧИТЕЛНО по-изгодните оферти" на новия оператор.
Та какъв е извода: не винаги "на пръв поглед ЗНАЧИТЕЛНО по-изгодните оферти" са определящи



Тема Re: въпрос относно преносимостнови [re: Oлer Ивaнoв®]  
Автор StefanPan (М&М)
Публикувано05.07.10 18:55



Това е било, защото някой от адвокатите ви не се е заел да се пообясни с акаунт мениджъра. Оказа се, че всички номера внезапно секват, когато адвоката на фирмата прояви интерес в обсъждането на ситуацията.



------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: въпрос относно преносимостнови [re: StefanPan]  
Автор Oлer Ивaнoв® (Приятел)
Публикувано05.07.10 23:38



Нямам право дакоментирам случаката, даже в детайлите, в които е до тука...

И не, акаунт мениджъра на такова ниво не играе. Поне 2 нива над него са пряко замесени, отделно от все по-натрапчивото ми лично убеждение, че самия оператор (разбирай висше ниво мениджмънт) умишлено е разработил вътрешни правила по портването на номерата, които целенасочено да пречат, като правят процеса крайно неприятен.

Споменах, че е имало клиенти, които са се оплаквали на КРС. Комисарите налагат наказание, глобата се плаща с усмивка, и така.

Олег Иванов
Аре със здраве!


Тема Re: въпрос относно преносимостнови [re: mokk]  
Автор DTMF (стар клубар)
Публикувано06.07.10 00:08



Мисля че най безболезнения вариант е да се отиде след 10-ия месец и да се платят неустойки за последните 2 месеца. Така нямат шанса да те баламосват за ТОЧНО 30-ия ден преди края на договора.Миналата година така се отървах от една глобулска карта.





Тема Re: въпрос относно преносимостнови [re: fen ®]  
Автор Oлer Ивaнoв® (Приятел)
Публикувано06.07.10 00:09



Възможно е… и това го има в играта.

Въпреки, че защо клиента ще е гузен? Защото напуска един оператор? Че да не са се венчали нещо? Пък и както вероятно сам се досещаш, има и законов процес наречен развод, и двойки с 30+ години брак се развеждат и живота си продължава.

За това писах, че тука става дума за бизнес и бизнес интереси. И там има такива неща- понякога губиш клиента. Кофти, но такива са неписаните правила. Но е адски кофти, ако го загубиш заради собственото си анти-пазарно поведение, заради анти-клиентския си подход. Не мога да коментирам детайли по цялата сага, но ние като клиент се чувстваме меко казано изнудени.

Личен пример: преди около 5 години работих по 18 месечен контракт в Австрия. Трябваше да си отворя банкова сметка, в тамошна известна банка, по която да ми се привеждат плащанията. След края на договора, изтеглих (почти) цялата наличност, и я приведох в тукашна банка. Запазих сметката, по неясни причини, в смисъл, не мога да кажа защо, но не я закрих. По онова време освен дебитната карта, имах и кредитна, която беше опция. За нея се подаваха допълнително още 1-2 формуляра, в които имаше детайли за семейното положение.

Така. Все още, всяка година от банката получавам картичка за коледа и рождения ми ден, а миналата година, представете си изненадата ми, когато за рождения ден на 3 годишната ми дъщеря получих с пратка от банката малка пухкава играчка, като за 3 годишно момиченце. Съвсем дребно като стойност (в пари), но силно влияещо ми на клиентската лоялност. И това за сметка, в която са останали по-малко от 30 евро, просто да покриват годишните такси. Нали няма съмнение, коя ще е банката, която ще ползвам при последващи фин. операции или дейност там? Поне ще е първата, при която ще отида, и тя ще има предимство пред коя да е друга, при еднакви други условия. Толкова за отношение към клиента.

А как ни третира тук един друг пазарен субект? Няма искам-не искам, щом сте хлътнали веднъж при нас, отърване няма. Може да имате право да идете при друг, но ще ви създадем толкова проблеми и ядове, че сами да се откажете.

Ето това получихме за толкова години изрядни бизнес отношения. За което не се чувстваме гузни ни най-малко!

Олег Иванов
Аре със здраве!

Редактирано от Oлer Ивaнoв® на 06.07.10 00:13.



Тема Re: въпрос относно преносимостнови [re: DTMF]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано06.07.10 18:25



Защо пък 2 такси? Отиваш да платиш на ръка 11-тата (23-тата) фактура и обявяваш прекъсване на договора на основание съответната точка; по твое желание, с плащане на неустойка, пак по договор. Правиш ги луди докато кандисат. И тъй като, пак по договор, таксата се предплаща, то с 11-(23)-та фактура фактически се плаща таксата за последния таксуващ месец, демек неустойката.
Вярно, че човек пак е прецакан с 1 такса, но това са 10-15-20 лв....нервите не струват ли повече?



Тема Re: въпрос относно преносимостнови [re: DTMF]  
Автор StefanPan (М&М)
Публикувано07.07.10 21:25



Откъде на къде - ако е казано не по-малко от 30 дни това именно не по-малко от 30 дни. Ако искам, и една година преди това мога да предизвестя. Интересно указан ли е в някакъв закон максимален срок за предизвестие за прекратяване на договор в случаите, когато не е изрично уговорен в самия договор. Или когато е уговорен минимален срок.

------------------------
Слушай беззвучието...



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.