|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Ментел, Ментел, що ви беше да правите Електронна справка за Прима, че даже и безплатно да я предлагате бре. Сега всеки може да види как КРАДЕТЕ НАГЛО пари от сметката на хората! И го правите нагло, както само вие си можете!
В 2 часа и 40 минути през нощта баба ми, която по това време спи як сън си поръчва мелодия за MusicCall, за което и прибирате 60 стинки. Евала! То бива глупости, ма вашето си е измама със система. Не ми се мисли колко стотици хиляди прибирате по този начин!
| |
|
Освен ако примата все още не е регистрирана и не е ясно ЕГН-то на притежателя й.
Друг е въпросът, че баба ти може и да е нощна птица и не трябва априори да се изключва възможността да си пада по такива услуги.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Може пък баба ти да е брат'чедка на Латинка и това да е... "нейната музикална революция", знае ли се?
Прекомерната употреба на LINUX, води до пристрастяване... към WINDOWS !!!
| |
|
Ако баба ти си беше поръчала мелодия, щяха да и начислят 1.50 лв.
60 ст. е месечният абонамент на услугата, и понеже за първите два месеца не се начислява месечна такса, питай я какви ги е вършила около 20-ти септември, примерно
Както култово се беше изразил преди време друг клубар - добре, че мтел все от едни и същи крадат, та не стигат до мене
| |
|
Операторите никога не крадат и не надписват сметки. Ако някой има такъв действителен случай, то това е било грешка, която е подлежала на проверка и корекция след съответната жалба, а не е било съзнателно начислено. Смятам че и трите компании са доста сериозни бизнеси за да си позволят съзнателно да ти вземат 60 стотинки отгоре. Притрябвали са им, да знаеш.
Аз за осем години с по три телефона в джоба не съм видял необоснована сметка, защото знам как да преценявам потребление и никога не съм плащал много за телефон тъй като задължително съм на подходящата тарифа. Вместо да си обвинявате операторите, че откраднали последните стотинки от примата или б-конекта, престанете да си сядате на телефоните отгоре с гъза и престанете да си ги завирате под всички кретении в чантичката или в най-тесния възможен джоб. Писнало ми е да ми звъни телефона по пет-шест поредни пъти и насреща да чувам триене на микрофон в дреха.
| |
|
Съгласен съм с първата част от поста ти - по всяка вероятност технически грешки.
С втората - не чак толкова. Струва ми се малко пресилено това с незаключените клавиатури. Или поне аз не познавам толкова безхаберни хора. Всъщност познавам само една приятелка, която умишлено не си слага автозаключване, по някакви съображения там. Вярно, че има вероятност да метнеш телефона в джоба, очаквайки, че ще се заключи, пък той да си понабере това онова, ма след първия случай ти става навик сам да го заключваш преди да го мушнеш на тясно.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
Тема
|
Re: Мтел - пладнешки крадци
[re: StefanPan]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 20.11.09 20:32 |
|
Струва ми се малко пресилено това с незаключените клавиатури.
Имал съм случаи при който дори получих обаждане, веднъж от съпругата и няколко пъти от детето.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
Тема
|
Re: Мтел - пладнешки крадци
[re: cyg]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 21.11.09 14:38 |
|
Жена ми ми е "звъняла", седейки си кротко до мен в колата
А и съм "получил" от нея няколко празни СМС-а, докато се научи, че тогавашния й нов апарат няма автом. самозаключане
По ми е интересно, дали арубата ще събере смелост да постне въпросната фактура за да видим какво точно е правила баба му? Общото ми впечатление е, че не се слави с коректност в мненията си.
Или просто си вдига броя на постовете?
| |
|
МТел на времето пуснаха гласова поща. Изведнъж. Без предупреждение. С една единствена цел - да прецакат колкото може повече клеинти с колкото може повече кинти.
Имаха и наглостта да лъжат че било безплатно. Не беше. Беше прецакващо.
Имах 2 телефона на мое име - моя и на жената. И когато жената ми дрънне, а аз неуспявах да си вдигна телефона до 4тото позвъняване, тя влизаше в гласовата поща. Тоест моята сметка се товареше. Същото и в обратния случай.
Това беше гадна прецакваща акция, а МТел лъжеха че било безплатно.
След подобна измама - разбира се може да очакваме всякакви прецаквации от МТел. И то именно на дребно. Щото кой освен аруба ще тръгне да спори за някакви си 60 стинки?
А 60 стинки по 5 милиона клиента си е сериозна цифра.
Така де - ако някой тръгне да спори - ще му ги върнат.
Между другото и мен ме жилнаха. Бях си спрял СПАМа ама след регистрацията на картата - МТел решиха да ме жилнат - като ми пуснат отново СПАМ. За да се откача от нещо от което вече се бях откачил, трябваше да се обадя на някакъв телефон - при това не беше безплатен.
Та - те ти прецаквацийка на дребно - пращаш няколко СПАМчета на човек който неще спам, и вече си взел някой кинт за сметка на човека който неще спам, а после взимаш и от него за да му спреш спама, който вече е бил спрян.
Дребни стинки - вярно, ама по 5 милиона клиента?
Та - правиш 5 милиона дребни технически грешки, който се опъне, след като му вземеш още малко стинки, му коригираш сметката, и си доста на далавера.
Bеer? Mоre?
| |
|
13-11-2009 02:26:51 AM номер 1188 Musicall - такса/покупка на мелодия 1 бр. цена 0,60 остатък по сметката 20,43
Айде обяснете ми какво е това и как се е появило там. Такъв номер не е набиран и не е изпращан СМС до такъв номер - доказателствено може да се проследи по лога на телефона. И баба ми в 2 и половина спи, повярвайте ми! Мюзиккол никога не е активирано на този номер.
Редактирано от aruba_man_ban_delete на 22.11.09 20:09.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|