|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Съобщение когато номера е пренесен
|
|
Автор |
cтpaннa птицa (без крила) |
Публикувано | 01.10.09 11:21 |
|
М-Тел обжалва решението на КРС за по-кратко съобщение при пренесен номер, но тези съобщения в действителност създават само неудобство. Моят номер е пренесен от Глобул към М-Тел и съобщението което прави Глобул е толкова дълго, че който ми звъни от глобулска карта си мисли, че този номер не съществува и се отказват да ми звънят. Сега извън номерата от групата цените са равни към различните мрежи, защо е това инатливо напъване от М-Тел не мога да разбера.
| |
Тема
|
Re: Съобщение когато номера е пренесен
[re: cтpaннa птицa]
|
|
Автор |
fen ® (майстора) |
Публикувано | 01.10.09 14:44 |
|
"В момента Мобилтел информира всеки потребител, който се свързва с такъв номер с 5-секундно съобщение. В него се казва, че клиентът се свързва с абонат на друг мобилен оператор и ще плати по-висока цена."
наистина е по- добре да има гласово съобщение(по късо от 5 секунди ще е неразбираемо),понеже това,което пускат БТК(Виваком) за фиксираните номера(3 тонален сигнал) за повечето хора нищо не означава и те въобще може да не разберат за какво става въпрос
| |
Тема
|
Re: Съобщение когато номера е пренесен
[re: cтpaннa птицa]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 01.10.09 15:03 |
|
Първият ми сблъсък с такова съобщение (на Мтел) бе достатъчен за да го намразя. Поне за хората, които звънят защото им е нужно, то е напълно излишно.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
Тема
|
Re: Съобщение когато номера е пренесен
[re: fen ®]
|
|
Автор |
cтpaннa птицa (без крила) |
Публикувано | 01.10.09 15:16 |
|
Значи ако е тонален сигнал той е безсмислен, защото повечето хора не се интересуват подробно от комуникации и не влизат в сайтовете на оператори или пък да влизат в тези форуми, за да знаят какво ще рече този сигнал. Не знам какво е съобщението на М-Тел, но това на Глобул е безумно и като съдържание и като продължителност и непросветения направо си помисля, че номера на който звъни вече не съществува. А иначе това за по-високата цена не е вярно, повечето планова са с равна цена към различните оператори и в действителност това съобщение е лъжа.
| |
|
Според мен е точно обратното. Повечето планове са с различно тарифиране.
Имаш тарифиране към СиП, към собствена мрежа и към други мрежи. Това и налага съществуването на подобно съобщение.
Представи си, че номер който до вчера ти е бил в СиП се е пренесъл в друга мрежа. Разговорите с него вече няма да ти се тарифират като преди, нали?
При това положение предполагам, че ще искаш да го знаеш
| |
Тема
|
Re: Съобщение когато номера е пренесен
[re: motek]
|
|
Автор |
cтpaннa птицa (без крила) |
Публикувано | 01.10.09 22:27 |
|
Добре, но да речем аз ползвам план М-Тел Комфорт 250 и звъня на пренесен номер от М-Тел към Виваком, като този номер не ми е бил в СиП и мацката ми чурулика как ще ми бъде по-скъпо, което в случая не е вярно, защото дали е М-Тел или Виваком и в двата случая ми е 0.32 лв. на минута .
| |
Тема
|
Re: Съобщение когато номера е пренесен
[re: motek]
|
|
Автор |
Чo :) (търси Дипл. раб) |
Публикувано | 02.10.09 15:46 |
|
Личния ми телефон е на МТел откакто SIM картите бяха по 240 лева само картата + 12 лева за CLIP + 6 лева за пращане на SMSи + 12 лева за гласова поща, 12 лева на месец за около 2 лева на минута среден разговор.
При мен цените до различните оператори са различни и не проверявам номера преди да се обадя. Като искам да говоря се обаждам и не ме интересува кой, къде и как.
Или пък когато се ползва телефона за бизнес - всяка секунда ти е ценна.
Сега като да се обаждам на някой пренесен номер, всеки път уведомяват като на малоумен, че видиш ли отсрещния е зарязал МТел. Не ме интересува.
Но да си признаем чесно причината: МТел наказва по този начин хората, че са избягали. А не се сеща, че наказва и тези, които не ги интересува, също така тези, които минутата им е една и съща към различните дестинации, също така и бизнеса, който му носи 80% от приходите и за който всяка секунда е ценна.
Трябва да се научим да ценим не префикса или телефонния номер, а качеството, удобствата и пестенето на време.
Колкото по-високо, по-усобно и повече спестено време - толкова повече клиенти, дори и на по-високи цени.
* * *
Предложение 1:
На тези, които имат СиП номер, които вече не е в мрежата, оператора да прати едно SMS съобщение, че има промяна и не могат да ползват преференциалните минутите към него, което Е КОРЕКТНО към клиента.
* * *
Предложение 2:
Да направят съобщението опционално.
Стандарно да НЯМА никакво съобщение или сигнал.
Койтo го притеснява различното тарифиране (все пак телефона е за говорене, а не играчка за безконечни разговори) - да има възможност от *88 менюто да си пусне "уведомяване" с подобно съобщение, ако ще и една минута роман да рецитира с цените, на които ще се "набута", ако продължи разговора.
Щом твърдят, че мислят за клиента - да помислят за здравето му.
А като се "прекара" веднъж с висока сметка, ще се научи да се ограничава (което, ще е добре за здравето му) и да си включи "уведомяването", ако е не може да се контролира сам.
| |
|
В твоя случай има сравнително лесен начин да не чуваш това съобщение.
Посещаваш най-удобният ти магазин на М-Тел и попълваш една бланка, че искаш да ти деактивират това съобщение
| |
Тема
|
Re: Съобщение когато номера е пренесен
[re: motek]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 02.10.09 18:26 |
|
А за фирмени телефони по същия начин ли става?
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
Тема
|
Re: Съобщение когато номера е пренесен
[re: Чo :)]
|
|
Автор |
tvman (Х) |
Публикувано | 02.10.09 21:26 |
|
и вариант 3:
на даден номер, който набира пренесен номер, да му се пуска само 2 или 3 пъти примерно съобщение, че ще говори с друга мрежа и после край - какво е това издевателство!? софтуерно мисля, че не е невъзможно да се направи
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|