|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
On Line обслужване
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 15.04.09 10:16 |
|
| |
|
Как ще се гарантира, че притежателят на картата действително седи от другата страна на чата?
Редактирано от aruba_man_ban_delete на 15.04.09 11:35.
| |
|
че къде става въпрос за притежател на карта?
това е за общи въпроси
| |
Тема
|
Re: On Line обслужване
[re: fen ®]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 15.04.09 12:12 |
|
Правилно.
| |
|
В такъв случай бих го нарекъл онлайн инфодеск за заинтесувани бъдещи клиенти, но в никакъв случай обслужване на клиенти. Като клиент имам нужда да си чатя с някой който от другата страна може да свърши нещо за мен, а не само да ми разказва за новите промоции
| |
|
Имаш 8 теми, по които можеш да получиш информация без задължително да си "заинтересуван бъдещ клиент".
За активация или деактивация на определени услуги може да се използва "Моите услуги"
| |
Тема
|
Re: On Line обслужване
[re: motek]
|
|
Автор |
741 (ветеринар) |
Публикувано | 15.04.09 13:18 |
|
Гледам преди няколко дена тема за главоломно падане на цени и отивам на мтелската страница да видя за какво става въпрос. Виждам линка към промоцията, цъквам и почвам да чета внимателно условията да видя има ли уловки. По някое време точно върху текста ми се плесва прозорец, бла-бла, искате ли помощ. Ми не, не искам помощ. Аз каквото ми трябва съм го намерил и даже ще го прочета, стига да не ми го криете с малоумни прозорци. Скролвам страницата, малоумието обаче остава в средата на екрана. Теглих им още една наум и затворих прозореца - не тоя дебилния, а браузера с мтелската страница.
Та такива са ми първите впечатления от услугата. Условията на промоцията не ги дочетох.
| |
Тема
|
Re: On Line обслужване
[re: 741]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 15.04.09 13:28 |
|
Да. Съответния сътрудник е преценил, че можеш да се нуждаеш от помощ. Достатъчно е било да натиснеш бутона "Затвори" на диалоговия прозорец, след като не си имал нужда от помощ.
| |
Тема
|
Re: On Line обслужване
[re: motek]
|
|
Автор |
741 (ветеринар) |
Публикувано | 15.04.09 13:38 |
|
Сигурно съм могъл да го затворя. Ама нали не мислиш, че изчитам внимателно всеки банер из нета.
Мястото му е встрани и ако преценя, ще го натисна. Що трябва да ми го натрапвате по средата на екрана, та да ми пречи?
| |
Тема
|
Re: On Line обслужване
[re: motek]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 16.04.09 12:02 |
|
то хубо, ама не виждам раздел "Спонсор на месеца" - всичко на всичко за месец имам 41 мин. от моята карта и 13 - от на жената...сякаш сме били младоженци на меден месец
А с двете такси, от които очевидно не сме ползвали почти нищо от включените благини в тях, бих могъл да кандидатствам за горепосочения приз
Добре, че щерката е отсрамила фамилията с 1000+ мин.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|