|
Тема
|
Продавачите ме кефят
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 23.03.09 18:45 |
|
Отиваме в един офис - в Младост 1А да си купим Блекбъри Сторм. И патицата след като разбра че не ни интересува договор - обяснява - ако го отключим ние, губите гаранцията.
Е намерихме офис дето го отключиха без да ни взимат гаранцията.
Bеer? Mоre?
| |
|
Пак ли беше на Мтел?
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Разбира се.
Аз не виждам логика в това - отключването да е от продавача и гаранцията да отпада само защото продавача го е отключил.
Самото отключване също е класика:
Обаждат се по телефон, диктуват си разни чисълца, и след около 30 минути - телефона отключен.
Изкефих се особено много като дръннат и слушат музика. И музика. И музика. И музика.
Даже ги похвалих за това колко добра е организацията им.
Бърза, високо технологична, ефективна.
Така де - представяш ли си ако трябваше да обменят номерата по обикновена поща, гълъби или с куриери?
Bеer? Mоre?
| |
|
И аз имах подобна случка с тях. Отивам да си взема M-Tel EXTRA SIM карта и ги питам за всеки случай дали е както го описват на сайта им. Тъпата служителка ме изслуша и ми каза че е невъзможно да ми направят втора карта на съществуващата ми, каза че това било нова услуга и трябвало да си взема нова карта с нов номер ! и тогава можело, изслушах я, усетих че е неадекватна и си тръгнах. Отидох на друго място и питам същото, там една друга служителка веднага разбра за какво става дума, каза че е запозната с услугата и ме попита на кой съществуващ номер (има 3 номера при тях на фирмата) искам клонинг на картата, казах на кой и тя оформи цялата процедура и си получих картата.
| |
Тема
|
Re: Продавачите ме кефят
[re: JRoss]
|
|
Автор |
OO7bg (ultra) |
Публикувано | 25.03.09 13:12 |
|
Аз реших двата ми номера да ги фактурират на една дата - обединяване на фактурите. Отивам в магазина на Мтел и казвам какво искам, мацката помисли и каза - струва 6 лв. няма проблем. Ок викам но ще дойда утре. Излизам и звъня на *88 - казвам същото на операторката и отговора е смайваш - може и не струва нищо. Само клиентска парола и кой да е основния номер на който да излизат фактурите - казах, пита ме за датата и ок - готово. Не ми е за 6-та лева но тия в магазина всеки път са много зле и вече почти за нищо не ги питам , действам на *88. Много са некомпетентни и за промоции и въобще не са в час, за съжаление. Магазина е в Дупница.
пп
Защо в магазина на Мтел не може нито да се купи ваучер /все били се свършили/, нито да се зареди прима с пари в брой /неможе господине/ Редактирано от OO7bg на 25.03.09 13:27.
| |
Тема
|
Re: Продавачите ме кефят
[re: OO7bg]
|
|
Автор |
Apocalypso (флуудърче) |
Публикувано | 27.03.09 03:55 |
|
Само да ти кажа, че май на *88 са те пообъркали - струва си точно 6лв... Ето, пише си: http://mtel.bg/mobiltel/prices/pr_suppl_serv.php
Have no fear of perfection. You'll never reach it.
| |
|
@Apocalypso
Да, прав си - сега във фактурата има начислени 6 лв. за същото. Незнам вече на кой да вярвам. Тоя път от магазина са били прави. Предишните 2 пъти от звездата бяха по информирани. Все едно не са една фирма... Всъщност много рядко са на едно мнение и на *88 и в магазина
| |
Тема
|
Re: Продавачите ме кефят
[re: OO7bg]
|
|
Автор |
Apocalypso (флуудърче) |
Публикувано | 28.03.09 21:28 |
|
Ами най-вероятно се дължи на лоша комуникация между звената (или никаква комуникация). Най-добре вярвай на себе си, проверявай си в сайта и не разпитвай много-много. Просто като ти трябва нещо - звъниш/посещаваш магазин и си заявяваш исканото без да задаваш въпроси.
Have no fear of perfection. You'll never reach it.
| |
|
Добре че ни накза. Май е време да се направи спъсък с черните офиси на Мтел поне в София.
| |
|
|
|
|