Тема
|
Web Self Care
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 19.05.08 15:24 |
|
От днес, всички частни клиенти, които имат регистрация на mtel.bg могат да се възползват от следните възможности в секция "Моят М-Тел":
1.Услуги– възможност за активация и деактивация на следните услуги:
а)GPRS
б)Гласова поща
в)Видео разговор
2. Семейство и приятели– възможност за администрация на номерата от групата – проверка, добавяне и/или промяна.
3. Оставащи минути – възможност за проверка на изразходваните и оставащи минути от отстъпката.
4. Текуща сметка– възможност за проверка на текущия баланс и оставащия кредитен лимит.
Enjoy
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: motek]
|
|
Автор |
CTEHATA (BAPOCAH) |
Публикувано | 19.05.08 16:50 |
|
Само за частни клиенти, а?
Сега ще ви издам на комисията за защита срещу телекомуникационна дискриминация ;)
|
|
|
Браво!!! Туко що го тествах и съм много доволен от резултата!
|
|
|
Забравих да попитам, дали услугата работи и за частни клиенти ползващи Прима?
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: CTEHATA]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 19.05.08 17:22 |
|
След тази откровенна заплаха, реших да се поправя и вече могат и БИЗНЕС абонатите да се възползват от тази благинка
|
|
|
На този етап Прима клиентите ще трябва да почакат.
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: motek]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 19.05.08 17:46 |
|
Защо иска още веднъж код за вход? Нали съм си влязъл в акаунта с парола? Генерирания СМС кой го плаща?
Особено за точки 3 и 4...защо е нужен 2-ри катинар след като никакъв золум не може да се направи с това инфо?
И какво излиза...мога да си науча текущата сметка на *88, от меню МТел+ (което при СЕ-то ми се курдиса в секция "Забавления"), на страницата ви...и май и със СМС имаше вариант, с код...и винаги е една и съща. Няма ли някъде място, където да сконтират с 10-20% сметката?
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: motek]
|
|
Автор |
vip4o (прям и откровен) |
Публикувано | 19.05.08 18:38 |
|
Интереснооо...... колкото пъти се логнеш и поискаш да видиш нещо от новите услуги, толкова пъти ти иска временен смс код! Похвално е това, защото по този начин ако някой ти знае паролата може да направи золумче (поне за услугата сем. и пр.)
Но както е казал градския..... този смс който идва от 880 кой го плаща? Или и той идва като бонусче
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: motek]
|
|
Автор |
Coтko (Apple user) |
Публикувано | 19.05.08 20:11 |
|
Супер !
Think Positive !
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: vip4o]
|
|
Автор |
mr.vain (пътник 57) |
Публикувано | 19.05.08 20:17 |
|
Входящите SMS-и в мрежата на М-Тел винаги са били безплатни. Включително и този от сайта.
Има три вида хора. Част от проблема, част от решението и част от пейзажа.
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
mr.vain (пътник 57) |
Публикувано | 19.05.08 20:20 |
|
Било то за точка 3 или 4, било за която и да е друга - това си е частна, поверителна информация. Аз лично не бих се кефил ако някой има дори минималния шанс да ми проверява текущата ми сметка или изговорените минути.
Логиката май е, че независимо в коя секция се опитваш да посетиш, ти иска еднократен (в рамките на сесията) SMS код.
За мен лично това е най-добрия вариант.
Има три вида хора. Част от проблема, част от решението и част от пейзажа.
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: motek]
|
|
Автор |
mr.vain (пътник 57) |
Публикувано | 19.05.08 20:22 |
|
Но не за всички секции...
Ако си щастлив член на някоя голяма, мастита фирма, ще ти е нужен Key Account, за да си активираш или деактивираш някоя услуга.
Има три вида хора. Част от проблема, част от решението и част от пейзажа.
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: mr.vain]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 19.05.08 20:34 |
|
Бе то за всяко плащане през иПей също получавам темпорален код с входящ СМС в мрежата на МТел, ама си ги плащам
Също и някои банки пращат СМСи при движение по сметките и пак потребителя си ги плаща
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: mr.vain]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 19.05.08 21:05 |
|
10x.......master
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: vip4o]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 19.05.08 21:12 |
|
Както mr.vain е обяснил, смс-а от 880 е безплатен за клиентите
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 19.05.08 21:18 |
|
Ами, че ти навсякъде я чуваш/четеш сконтирана с 20%........без ДДС
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: Coтko]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 19.05.08 21:19 |
|
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
mr.vain (пътник 57) |
Публикувано | 19.05.08 22:25 |
|
Това, баце, е абонамент за услуга.
Абонираш се за удоволствието да получаваш инфо за баланса, а банката е задължена срещу тази скромна такса да ти генерира СМС. Но това дето има една приказка е "third party" услуга, М-Тел хич не е виновен, че онез те скубят (освен, че държи мрежата да е UP докато те спамят).
Respect. И се отклонихме от темата...
Има три вида хора. Част от проблема, част от решението и част от пейзажа.Редактирано от mr.vain на 19.05.08 22:27.
|
|
|
... което ще доведе до намаляне на времето за изчакване за свързване с оператор на *88 от 10 на 9 минути. Честито на всички примаджии!
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: motek]
|
|
Автор |
aruba_man (Euro Kinder) |
Публикувано | 20.05.08 01:15 |
|
Аз като съм на "Фикс Интернешънъл" пак не мога да си проверявам минутите към чужбина!
Общо минути за Вашата отстъпка в мрежата на М-Тел: 50:00
Тези пък не са към Мтел, а са към фиксирани мрежи в Булгаристан!
Muenchen is mein Heim!
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: motek]
|
|
Автор |
CTEHATA (BAPOCAH) |
Публикувано | 20.05.08 09:28 |
|
Супер! Като за старт на услуга е реализирано много добре!
Дреболийки, които могат да се подобрят:
- Опция "изпращай ми код за валидация при влизане", която оставена включена по подразбиране ще защити незнаещите чрез СМС, а умишлено изключена - ще облекчи тези, на които не им пука :)
- Възможност да се видят всички видове минути по разни отстъпки;
- Възможност да се види използвания/оставащ GPRS трафик.
Като цяло, възможността да ВИДЯ числата, вместо да ги ЧУЯ е много свежа.
П.П. Този път ти се размина с комисията :)
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: mr.vain]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 20.05.08 10:24 |
|
Това също може да е абонамент за услуга
Макар че едва ли е така...няма логика да ти искат пари за нещо, което можеш да получиш безплатно и то винаги и навсякъде
|
|
|
Ако имаш повече от една отстъпка като минути (например в група и в мрежата на М-Тел), се виждат поотделно, поне при мен е така.
Има три вида хора. Част от проблема, част от решението и част от пейзажа.
|
|
|
В Бургас явно сте на друго време. Повече от минута пък кога ти е отнело. Звънял ли си на някой от трите оператора с хронометър, че засече такова време. Това не е Защо не съм?... от Ботев, та да говориш наизуст.
|
|
|
Грешката е в тебе, а не в Ментел.Ако си беше взел "пре-Фикс Интернешънъл" всичко щеше да е точно
Редактирано от 6a6ma на 20.05.08 20:45.
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
mr.vain (пътник 57) |
Публикувано | 20.05.08 20:47 |
|
Именно.
Както motek спомена нейде, SMS-то от 880 e безплатно.
Enjoy.
Има три вида хора. Част от проблема, част от решението и част от пейзажа.
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: mr.vain]
|
|
Автор |
6a6ma (непознат
) |
Публикувано | 20.05.08 20:51 |
|
Ба мааму. Много добра шашма
|
|
|
Егати глупостите
|
|
|
в последните 3 месеца не съм падал под 5 минути чакане на *88...
|
|
|
искаш ли ми номера, за да се автосезираш?
|
|
|
С Прима:
Семейство и приятели :
Услугата Семейство и приятели не може да бъде предоставена за Вашият абонаментен план
Моите услуги:
postpaid_required
Текуща сметка:
Ако виждате този текст, най-вероятно имаме малък проблем, който отстраняваме в момента.
Интернет екипът Ви благодари за търпението :-)
Оставащи минути:
Тази информация не може да бъде предоставена за вашия абонаментен план
Слабо, слабо
|
|
|
Сега пък ми е изтрит номера, който днес сутринта регистрирах и трябва наново да го потвърждавам.
Мтел, много сте зле!!! Като пускате някаква услуга тествайте първо дали върви преди да тръбите наляво и надясно колко сте велики.
|
|
|
На мен вече трети ден ми работи безпроблем...не мога да се оплача получавам си смс - а като искам да си видя минутите и сметката!!!
България над всичко
|
|
|
Ако си беше направил труда да прочетеш този отговор, щеше да си спестиш доста усилия и грешни изводи.
Това е моят глас
|
|
|
А дали се предвижда нещо като абонамент за информация за текущата сметка и/или оставащите минути, посредством sms съобщения?
|
|
|
Нямам информация, но и не виждам смисъл да се абонираш (даваш пари) за нещо, което можеш да получиш безплатно по няколко начина
Това е моят глас
|
|
|
Това е обяснение, но не извинение. Пак хем върви ама всъщност не съвсем.
Коригирай си първия пост - там пише всички частни клиенти.
|
|
|
Със следващите си постове съм направил необходимите уточнения.
Това е моят глас
|
|
Тема
|
Re: Web Self Care
[re: motek]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 23.05.08 11:07 |
|
Смисълът е, че когато получаваш нещо безплатно и има проблеми с доставката (ненавременна информация, непълна, затруднен достъп...изобщо не е докрай качествено), то нямаш особено право за претенции и можеш само да чакаш някой да го оправи, както навремето някой трябваше да пусне банани по магазините.
Когато обаче услугата е платена, то клиента почва да изисква да получава това, за което плаща.
ПП: Това беше принципно изказване, не конкретно за новите ви услуги
|
|