|
Тема
|
*88
|
|
Автор |
Coтko (новак) |
Публикувано | 09.01.07 16:50 |
|
От 1-ви януари до днес ми се случи три пъти поне да ползвам услугите на *88. Приятно съм впечетлен от факта, че оператор се включва почти веднага или със много малко чакане ( 10-тона секунди може би). Преди нова година имаше сериозно изчакване, но явно проблема е отстранен ( или питащите са по-малко). Какъвто и да е отговора - доволен съм
| |
|
Изчисти ли си слюнката след това лизане?
| |
Тема
|
Re: *88
[re: Coтko]
|
|
Автор | ba4o (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.01.07 18:39 |
|
Не бе, пациентите на Ментел взеха да намаляват, затова :)
| |
|
Не пестя ни хубавите думи, нито критиките. Това е мое впечетление. Ако имаш друго - сподели ! Ей така - за разнообразие реших да поствам нещо което приятно ме впечетли ( на фона на злобата и помията която се излиза с тонове във форума не само към Мтел а и към другите оператори).
Ще използвам девиза на една моя любима компютърна фирма, която промени начина ми на работа с компютър, а оттам и начина на мислене : " Think Positive !"
Не държа да бъда разбран правилно ..
| |
|
Ти да не би да си от клуба на анонимните смешници?
Или просто ти иде отръки заяждането?
Не че ме интересува, де.
Извинявайте, че ви обърнах внимание!
А, да не забравя - И АЗ СЪМ ДОВОЛЕН ОТ МТЕЛ!
| |
|
Като сравнявам обслужването на кол центъра и на трите моб.оператора, моята класация за най-добро, компетентно и бързо обслужване е:
1. Мтел
2. Вивател
3. Глобул*
*много зад първите два!
П.П.
Абонат съм на Мтел и Глобул и ползвам предплатена - бонуси безкрай на Вивател.
| |
Тема
|
Re: *88
[re: Coтko]
|
|
Автор |
DTMF (ентусиаст) |
Публикувано | 10.01.07 21:45 |
|
Не е много зле, след 3 неуспешни СМС-а да си изключа Мюзиккол ,взех че се обадих на *88.. и след няколко часа те ми се обадиха да кажат че услугата вече е изключена)
| |
|
|
|
|