Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:19 22.09.24 
Мобилни оператори
   >> МТел
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Nokia 6230i разочарованиянови  
Автор Jacket (shpongled)
Публикувано17.05.06 12:55



Първоначално мислех темата да я пусна във клуб GSM, но мисля, че вече стана повече за тук...
Историята е следната. В четвъртък (11.05) си взех апарата на лизинг, като се възползвах от офертата М-клас за корпоративни клиенти, тъй като фирмата ни работи с Мтел от години, имаме много апарати и карти от тях и досега винаги са били коректни с нас, както и ние с тях. За пръв път реших да си взема един личен апарат и за мен и разочарованието ми е голямо :(
При първоначалното включване апарата изглеждаше съвсем наред. Имаше перфектен звук както в слушалката, така и през високоговорителя. Дори при максимално увеличение MP3 плейбека звучеше кристално и без изкривявания, което ме изненада много приятно. На втория ден обаче ми направи впечатление един светъл пиксел на дисплея, който при напълно черно изображение продължаваше да свети. Оказа се изгорял, както и предположих. По принцип при дисплей с резолюция над 4 мегапиксела един изгорял трудно се забелязва и може би нямаше и да се занимавам да връщам апарата.
На третия ден обаче изведнъж се появиха още два такива пиксела, а първия стана още по-ярък. Ясно беше, че апарата има дефект. Оказа се обаче, че за подобен дефект, трябва да бъде направена рекламация на третия ден от закупуването (защо като гаранцията е една година..?) Това го научавам на петия ден (който обаче се пада понеделник и реално е третия работен) и няма никакъв изглед да мога да се освободя от работа. Съответно накарах трето лице да отиде и да свърши работата вместо мен (за съжаление).
След леко поставяне на проблема под въпрос все пак са смениха апарата с нов.
Трите пиксела си бяха съвсем забележими при черен фон, не знам как момичето в офиса не е успяло да ги види, но както и да е, важното е че телефона беше сменен, което е наистина голям + за бързата реакция.
Лошото е, че човека който изпратих е огледал новия апарат само за проблем с дисплея и съответно не е забелязал, че има друг проблем.
Когато включих за пръв път новия апарат чух как мелодията при стартирането не звучи точно както трябва да звучи. Макар и да е доста тиха се чуваше изкривяване във високите честоти. Помислих че ми се е сторило и реших да пусна една от вградените MP3-ки за тест. Какво се получи след като увеличих звука над половината... средните и високите честоти се дерат като на усилен докрай VEF... Пробвах всякакви звуци, MP3, midi-та, дори тона, който издават клавишите при натискане, когато се усили докрай от нежно титкане се превръща в отварително пищене. При разговор се забелязва по-малко, тъй като там няма високи честоти, но пак има пращене в средните и горова се разбира доста по-трудно. Всички колеги в офиса бяха съгласни, че звука е ужасен. Нещо което не може да се каже за предишния апарат.
С две думи отново имаше фабричен дефек!
Понеже и този и следващия ден нямаше шанс да изляза от работа реших, че в сряда (днес) ще отида вече лично до БЦ-то на Витошка, като няма да ползвам изобщо апарата, не му махнах дори лепенките от дисплея и камерата, и не изхабих и чертичка от батерията дори...
Отидох днес в центъра за да обясня дефекта. След като обясних на момичето за предишния апарат, тя се сети за случая и като и казах, че и този също има дефект, макар и различен тя ме заведе при (предполагам) управителя в офиса, като каза следното "ми то на вас май никой от нашите телефони няма да ви хареса..." Аз не съм конфликтен човек, съответно си замълчах, но какво значи това!?!? Аз си го тълкувам по два начина. Или има предвид, че "нашите" телефони са по-скапани от тези, които се продават на други места, или че едва ли не аз си въобразявам някакви проблеми! Това ли е отношението към корпоративен клиент? Дори и обикновен краен потребител да бях, отново това отношение не е нормално.
Както и да е, момчето преслуша телефона, също не искаше да признае, че телефона има проблем. Преслуша един разговор към *88, не пожела да чуе как звучи музиката и каза, че не може да вземе решение, че телефона е дефектен - ОК, никой не обича да поема отговорности, разбирам. Каза ми да отида в БЦ-то в халите, където имало сервиз и там да констатират дали има наистина проблем.
Отидох и до там. Момичето на гишето в сервиза беше доста по-любезна, още повече като се има предвид, че беше очевадно изнервена от предишния клиент. Аз също работя изключително с клиенти, за това я разбирам.
Тя обаче също не можа да потвърди, че чува проблем със звука, но пък там беше адски шумно, а и когато човек не знае как трябва да звучи наистина апарата не може да направи веднага извод.
Нямаше техническо лице там, така че момичето каза, че трябва да даде телефона за сервиз и там да решат какво да го правят и дали е за смяна, като понеже съм М-клас клиент ще има резултат до два дни работни дни. Иначе времето било една работна седмица.
Не ми се спореше, нито вече имах настроение, казах й ОК, и остава да чакам и да се моля всичко да е наред. Сега ще трябва да се чудя отново как да се освободя от работа, за да дойда лично да си взема апарата, защото вече ми се стува напълно възможно отново да има проблем...
Аз не си купувам всеки месец нов телефон, както правят някои хора. Това ми е реално втория апарат. Спрях се на него след много дълго проучване и го взех точно заради мултимедийните му функции. Иначе щях да си карам още със стария Siemens C55. Това е и единствения апарат на Nokia, който харесвам и го избрах пред много сериозни конкуренти като SE w800i и K750i. Все още се надявам, че не съм направил грешка, макар че започвам все повече да си мисля, че е станало така.
Как да бъда вече сигурен, че и след сервиза телефона ще бъде наред и няма примерно на втория месец пак да стане нещо такова и отново да ме гледат все едно си въобразявам някакви глупости...
Аз също работя в много голяма фирма и при нас клиента винаги е на първо място. Има случаи в които клиента не е прав, но винаги проверявам дали това е 100% сигурно и дори тогава пак не си позволявам да се държа лошо. Не може да дойде един клиент при два пъти с оплакване и аз да му кажа "ми то на вас май никоя от нашите услуги няма да ви хареса" при положение, че има проблем при нас. Винаги всичко се проверява докрай и ако наистина съществува проблем, който не сме успели да отстраним веднага клиента бива компенсиран.
Дано Мтел не излезе поредната "българска" фирма, за която клиентите са просто овце, които трябва да бъдат доени и от време на време стригани...
Съжалявам, че трябваше да пиша тази тема, надявам се да не засегна никой лично, просто съм крайно разочарован. Утре ще стане една седмица, като броим и почивните дни в които аз се ядосвам със дефектна стока за 500+ лева.



Тема Re: Nokia 6230i разочарованиянови [re: Jacket]  
Автор little_android (androida)
Публикувано17.05.06 15:41



в интерес на истината аз също се колебах дълго дали да си взема нокиа 6230 или се к750 обаче при мен надделя точно тази "подробност" че нокиите дават по-често дефект. От 6 месеца имам се к750 и досега не съм имал сериозни проблеми (изключвам проблема, който бях споделил преди известно време че се случва макар и рядко радиото да се изключва само)



Тема Re: Nokia 6230i разочарованиянови [re: Jacket]  
Автор enherma (непознат )
Публикувано17.05.06 15:57



Алфа Копи е оторизиран дистрибутор на мобилните телефони Nokia в България.
Алфа Копи разпространява продуктите на Nokia чрез българските мобилни оператори М-тел и ГлоБул, чрез представителните магазини Nokia Concept Store, както и чрез оторизираните доставчици на услуги и магазините за продажба на дребно.

София 1000,
ул. "Искър" No 4
тел.: (02) 980 25 28
факс: (02) 980 41 12

Вземи гаранцията и фактурата с която си купил телефона и право в Алфа Копи. Имай в предвид, че картонената кутия /опаковката/ на нокията трябва да има стикер на Алфа Копи. Ако няма значи Мтел не са го взели от Алфа Копи .... което би било леко странно и не съвсем коректно.



Тема Re: Nokia 6230i разочарованиянови [re: enherma]  
Автор Jacket (shpongled)
Публикувано17.05.06 18:05



Никъде по кутията няма таквъв стикер. Пише си "Вносител: МОБИЛТЕЛ ЕАД". Нещо хубаво е, че ми звъннаха днес, че телефона е готов. Лошо е обаче, че всъщност са го ...ремонтирали. Как ремонтират чисто нов телефон, който не е ползван и 5 минути не знам. Омръзна ми да се разправям. Оставили са си ръцете. Звука е по-добре, но далеч не е като на предишния апарат. На последните две деления пак си дрънчи, макар и по-леко, но в шумотевицата в БЦ-то не се забелязва. Ще го преглътна.
Просто го имайте напредвид като купувате апарати от Мтел...

Такам... след 5 минутки цъкане по телефона какво става... същото, че даже и повече започна да дрънчи!
И какво мислите се оказа. Дрънчат си пластмасите на телефона, няма нищо общо говорителя. Не знам какво са сменяли и дали изобщо са сменили нещо, но проблема си е в сглобката.
Че са го отваряли е ясно де, защото са наръбили леко и предния панел... ама какво са направили само те си знаят.
Реших да го побългаря като сложа едно картонче между задния панел и мястото където е говорителчето (точно до камерата) и чудо... звука си е отново кристален.
Защо обаче да се налага да побългарявам такъв телефон ей това не мога да разбера...

Редактирано от Jacket на 17.05.06 18:18.



Тема Re: Nokia 6230i разочарованиянови [re: Jacket]  
Автор Cпoмeниии (MetalMoto™)
Публикувано17.05.06 18:20



Странното е, че в случая ( не ги защитавам) М-Тел нямат вина за това, че Нокия бълват некачествена продукция...
Иначе...мисля, имаш пълното право да искаш да ти бъде сменен апарата! Още един път...дори искай да ти дадат СЕ к750и, ако този не се държи като хората. Моето мнение е, че това е по-добър вариант.
Искрено съжалявам, за случките((( Не е коректно от страна на М-Тел...
М-Тел също са ОФИЦИАЛЕН вносител не само на Нокия...



Тема Re: Nokia 6230i разочарованиянови [re: Cпoмeниии]  
Автор enherma (непознат )
Публикувано17.05.06 20:17



А пък аз мисля, че ако Нокията не е внесена през Алфа копи, а по друг начин то поблема не е на производителя / Нокия /, а на продавача т.е Мтел.
Занеси телефона в Алфа копи и те ще ти обяснят какъв е проблема.



Тема Re: Nokia 6230i разочарованиянови [re: enherma]  
Автор VANDAL (Групенфюрер)
Публикувано17.05.06 20:34



Защо да го носи там като е гаранционен?Мтел са му го внесли и продали тях трябва да гони.Какво са виновни алфакопи за телефон,който не са внесли?



Тема Re: Nokia 6230i разочарованиянови [re: VANDAL]  
Автор enherma (непознат )
Публикувано17.05.06 21:16



Еми Вандал, ти сам даде отговор на въпроса си. След като Мтел е внесъл и продава в България продуктите на Нокия, то да си ги сервизира. И то ще го прави по начина описан от Jacket.

Преди 2-3 месеца купих Нокия 1110 от Мтел. Държах опаковката да е маркирана от Алфа копи. Получих го така. Имах съмнения отностно оригиналността на батерията занесох го директно в Алфа копи и получих съдеиствие и сервиз, без да се занимавам с Мтел.

Интересно Вандал знаеш ли какво означава оторизиран дистрибутор?
А дали Мтел е такъв за продуктите на Нокия?



Тема Re: Nokia 6230i разочарованиянови [re: Jacket]  
Автор O!Sag (exquisitesinner)
Публикувано18.05.06 12:11



Неприятни проблеми, мисля че трябва да си настоятелен и ще ти го сменят пак. Дисплея е много под 4мпиксела, всъщност няма и .02 мпиксела :-)



Тема Re: Nokia 6230i разочарованиянови [re: O!Sag]  
Автор Jacket (shpongled)
Публикувано18.05.06 12:47



Да прав си, по-точно са 43к пиксела или 43264 за да сме най-точни :) Малко се подведох.
Пратих един мейл към nokia.bg, да видим какво ще кажат те по случая.
Още един въпрос имам. Имам една служебна 1110 и тази 6230i. На батериите имат 20 цифрен код, който обаче и на двата апарата излиза невалиден при проверка в сайта на nokia. Някой изобщо минавал ли е тази проверка с валиден код?




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.