|
Тема
|
telefonen ukazatel?
|
|
Автор | qwe (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.01.05 00:03 |
|
ima li na4in da razbera edin nomer na 4ie ime e registriran?
| |
Тема
|
Re: telefonen ukazatel?
[re: qwe]
|
|
Автор |
dimodi ( bike rider) |
Публикувано | 24.01.05 02:46 |
|
Ами може, обикновено ако тръгнеш да набираш един номер и той е регистриран на име, след 2-3 секунди максимум ти се показва името.
---
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
| |
Тема
|
Re: telefonen ukazatel?
[re: qwe]
|
|
Автор | Joro (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.01.05 11:48 |
|
Az razbrah vaprosa malko po-razlichno - da se proveri nyakakuv nomer (proizvolen-v smisal moje i da ne e v ukazatelya na GSM-a) na chie ime e registriran.
Ako tova e vaprosa edinstvenia nachin e da se popita na *88, no ne sum ubeden che shte ti kajat nyakakvo info (osven ako nyamash poznati ili puk ne se kasae za nyakakuv speshen sluchai).
| |
Тема
|
Re: telefonen ukazatel?
[re: Joro]
|
|
Автор |
dimodi ( bike rider) |
Публикувано | 24.01.05 16:33 |
|
Aaaa, ако за това става дума - няма никакъв начин да се разбере на кого е даден номер, освен ако не подадеш жалба в полицията за тормоз примерно. Тогава полицията пита МТел и МТел им казва на тях. На теб директно МТел нищо не казват.
---
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
| |
Тема
|
Re: telefonen ukazatel?
[re: qwe]
|
|
Автор |
Чo :) (усмихнат) |
Публикувано | 24.01.05 17:27 |
|
Отиваш да му плащаш сметката.
Понякога си казват сами, а понякога питат на кой се води, и казваш 'някой си там'. Те като кажат: "Не". Ти: "Как тъ'й НЕ" и гледаш да ги убедиш да ти споделят кой е е тоз' 'дет' ти е взел номера.
Има само една малка "излагация", ако "картата е предплатена"
Но тогава и няма как да разбереш, тя не се води "registriran"-а някому
| |
Тема
|
Re: telefonen ukazatel?
[re: Чo :)]
|
|
Автор |
Чepнorлaв (рекордьор) |
Публикувано | 24.01.05 20:49 |
|
хи хи хи.. това ми хареса
ами ако ти искат 300лв. за сметка?? ще се правиш на очуден ли?
| |
|
на Очуден ще се прави да...
| |
|
|
|
|