|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Алтернативните телекоми остават без връзка...
[re: C_H]
|
|
Автор |
нaблюдaвaщ (просто гледа) |
Публикувано | 12.11.03 21:22 |
|
Ако някой иска да терминира трафик към абонати на МТЕЛ ще трябва да сключи договор с МТЕЛ за това. И това ще стане скоро валидно и за останалите големи оператори в България.
Досещате ли се, какво следва по-нататък?
| |
Тема
|
Re: Алтернативните телекоми остават без връзка...
[re: Gingerly]
|
|
Автор |
mf (смешко) |
Публикувано | 13.11.03 10:07 |
|
Izkljuchvata se "alternativnite" MKlasa klienti koiti sa uj na "biznes" abonament
Abe i te sa spreni da ti kaja az
| |
Тема
|
Re: Алтернативните телекоми остават без връзка...
[re: нaблюдaвaщ]
|
|
Автор |
Mopфиyc (матричар) |
Публикувано | 13.11.03 10:18 |
|
Ne, kakwo sledwa ?
Welcome to the real world
| |
Тема
|
Re: Алтернативните телекоми остават без връзка...
[re: denethor]
|
|
Автор |
C_H (непознат
) |
Публикувано | 13.11.03 13:06 |
|
"вече няма да може ползва тази карта или съответния оператор" - това е доста недобмислех ход, потребителите ( клиентите ) остават без връзка! тогава?!
| |
Тема
|
Re: Алтернативните телекоми остават без връзка...
[re: C_H]
|
|
Автор |
Cenzor (Мародератор) |
Публикувано | 13.11.03 13:18 |
|
Кои клиенти остават без връзка?
| |
Тема
|
Re: Алтернативните телекоми остават без връзка...
[re: C_H]
|
|
Автор |
denethor (минаващ) |
Публикувано | 13.11.03 14:13 |
|
Проблема е на оператора издал съответната карта. Негово задължение е да осигури не само основно, но и алтернативно трасе чрез което да обслужва клиентите си. Ако не го е направил проблема си е изцяло негов.
| |
Тема
|
simple example
[re: C_H]
|
|
Автор |
нaблюдaвaщ (просто гледа) |
Публикувано | 13.11.03 15:06 |
|
Представете си лифта от с. Симеоново до х. Алеко. Лифта вози пътници, които си плащат билети по 2 лева.
В един момент при собственика на лифта идва един хижар и казва: "Може ли аз да си направя междинна станция до моята хижа и гостите на моята хижа да ползват лифта, като аз ще им продавам билетчетата? За всеки пътник, аз ще ви плащам по 0.20 лева."
Собственика на лифта си прави сметката колко човека годишно ходят в тази хижа и че лифта му може да поеме този допълнителен товар. Пък и защо да не вземе някой друг лев допълнително. И се съгласява.
Собственика на хижата си прави сметката да продава билета по 1.00 лева и да реализира печалби.
Дотук нищо лошо и всичко е точно.
В следващия момент хижаря наема 100 линии от градския транспорт до неговата хижа. Като слага доста от първоначалните спирки близо до Симеоново. И пуска навсякъде реклами: "Елате при мене и се возете до върха за по-малко пари."
И какво се получава:
за пътниците става по-изгодно да платят 0.40 лева билетче за градски транспорт до хижата и после да се возят на цена от 1.00 лева, отколкото да платят 2.00 лева за лифт. Пътниците са доволни.
Хижаря печели по 0.80 лева на всеки пътник и е още по-доволен.
На градския транспорт му е все едно. Неговата цена си е 0.40 лева на пътник и той си я получава.
Ама собственика на лифта не е щастлив. Той вижда как лифта му се товари значително по-вече, а доходите даже са му намалели.
И в даден момент забранява на своите кабинки да спират на междинната станция на хижаря.
И започва вой: това е доста недобмислех ход, пътниците остават без превоз! и всички почват да плюят собственика на лифта и да искат да го съдят. Ама той не е обещал да вози куцо и сакато от междинните спирки. Той има договор само за гости на хижата. Пък и той продължава да си вози своите пътници от началната спирка до върха. Срещу два лева.
Изход: собственика на лифта сключва с хижаря малко по-особен договор, който позволява той да качва на лифта не само посетителите на своята хижа, ами и всички останали без ограничения. Но вече да дава на собственика на лифта 0.80 лева на пътник. И всички пак са доволни (e, някои не пак толкова). Но печалбите вече се разпределят по-справедливо.
Сега заместете собственика на лифта с МТЕЛ, хижаря с алтернативен оператор, и градския транспорт с интернет.
В бъдеще се подгответе да заместите и другите собственици на лифтове с другите телекомуникационни оператори в България. И се настройте за това, което ще се случи като техните кабинки спрат да спират по съответните мединни станции.
По ясен, да не кажа прост пример не можах да измисля. Ама мисля, че е горе-долу точен.
| |
|
спокойствие и силна храна
| |
Тема
|
Re: simple example
[re: нaблюдaвaщ]
|
|
Автор |
C_H (непознат
) |
Публикувано | 13.11.03 15:32 |
|
Поздравлвния за аланалогията!
Но нека се опитам да се включа и аз.
Мой голям приятел/бизнес партнйор иска да доиде до върха да ме види. Но тои си има карта за градския транспорт ( карта за VoIP ). Собственика на лифта получава пари един път от мен за това че ми доставя всякакви стоки до върха и втори път от цената от хижата до върха.
Какво ме интересува мен че лифтаджията е станал по алчен след като не задоволява мойте нужди на 100% ? Моя приятел си плаща да ми доиде на гости - него не го интеесуват неуредиците на никой( да речем не е българин ). Мен също не ме засяга - аз не мога да рискувам да не получа желаната услуга: от това зависи бизнеса/живота и т.н. ... така че Мтел да ме извиняват ако ще едно пропуснато обаждане на 2 000 000 клиенти да има - това си е тяхна голяма грешка
| |
|
Логиката ти е дълбоко грешна.
Воип операторите плащат на ментел трафика по бизнес тарифата. Тоест се ползват със всички права както и ти когато си звъниш на леля и вуйчо. Плащаш - говориш. И изобщо не е работа на куртел да се меси на кой какво прави преди това. Щото утре, ще ти кажат и на тебе, ти си бизнес абонат и правиш пари през нашата мрежа - аре сега плащай повече.
Алчните копелдаци обаче не могат да свикнат с мисълта, че не са сами на пазара и правят сечено на всички останали. само се замисли, колко ли пари получава ментел от БТК, когато някой от австрия се обади по стационарен телефон до гсм? гаранция по-малко отколкотоот тоя гсм гейт на фирма вуйчо и ко.
...чики на, чики на-на-на
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|