Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:33 28.05.24 
Мобилни оператори
   >> МТел
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Za obslujvaneto...нови  
Авторofte (Нерегистриран)
Публикувано29.08.03 01:31



Zashto ima tolkova mnogo oplakvaniq ot slujiteli na Mtel v BC?
Az syshto moga da se oplacha ne ot edin slujitel. Dyrjat se naglo, vse edno sym im pryv vrag, a ne klient... Neshto ne moga da razbera, zatova vi molq da mi obqsnite.
Kak edna chastna firma, koqto zavisi ot svoite klienti, shte ima takova otnoshenie kym abonatite si?
Nqmat li nachalnici tiq dechica? Shto si pravqt kvoto iskat, vse edno sa na dojivotna dyrjavna rabota? Sviknali da nqmat konkurenciq i ne im puka.
Popadal sym na syrditi kaki i na *88, no tam povecheto sa gotini i lubezni.

I kolko e smeshna tazi kampaniq za nai-usmihnat slujitel. Sqkash ne e zadyljitelno te da sa usmihnati i lubezni. Daje ima namryshteni chovecheta, dali posle shte gi mahat tiq s nai-mnogo nacupeni chovecheta v sferata? :)



Тема Re: Za obslujvaneto...нови [re: ofte]  
Автор Пoпa (див метъл)
Публикувано29.08.03 02:10



Божеееееее, боже ..
В кой свят живееш, бе приятелю?
Усмихнати служители ... ухилени човечета ... зависят от клиентите си ...
Ти това вярваш ли си го?
Та те не спряха да се купуват и продават ...

Аз съм доволен, че изобщо имам сигнал и мога да си ползвам телефона.
Айде със здраве ...

Редактирано от Пoпa на 29.08.03 02:14.



Тема Re: Защонови [re: ofte]  
Автор lenny (усмихната)
Публикувано29.08.03 09:56



никога или да не бъда крайна много рядко сте конкретни в оплакванията си - не може да се слагат хората под един знаменател, не може!!! Ето онзи ден някой беше писал тук - но цитираще конкретен център и конкретен служител - така съм съгласна - но да обявиш просто всички за некомпетентни или ограничени или нацупени - просто не е решение - нито за клиентите, нито пък за вас!!! Или пишете по същество или спрете да се оплаквате просто така за идеята в Бизнес центровете работят много момичета и момчета и смея да ви уверя че голямата част от тях съвсем не заслужават такова отношение защото са наистина хора които са на местата си, знаят какво и как да правят и не би трябвало да страдат заради единици.



Тема Re: Защонови [re: lenny]  
Авторombre (Нерегистриран)
Публикувано29.08.03 10:22



Аз съм сегласен , че не тябва да се се слагат всички служители на БЦ под един знаменател , но ти много добре знаеш , от колко време продалжават тези оплаквания. Нима служителите в БЦ и техните началници не знаят кои са лошите им колеги и служители?



Тема Re: Za obslujvaneto...нови [re: Пoпa]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано29.08.03 10:39



Попе, ти вече спря да копаеш и само командваш копачите по гъ-съ-мъто,а



Тема Re: Понякоганови [re: ombre]  
Автор lenny (усмихната)
Публикувано29.08.03 13:41



знаем, а понякога не!!! Не е възможно един човек или няколко такива да знаят кой служител е компетентен и кой не - едва ли не поименно. Точно затова апелирам при такива оплаквания да сте по-конкретни за да се информираме макар и индиректно за спорните случаи и де се опитваме да ви бъдем полезни, защото съгласи се че констатацията "Всички са маскари" не помога на теб като клиент, а пък от друга страна обижда хора които наистина си гледат работата със мерак и с умение.
п.с. понякога се случват грешки и на служители които са перфектни - просто се случват - който не работи той не греши, а и натоварването понякога е голямо, така че не винаги това че не си получил очакваното от служителите означава че те са некомпетентни



Тема Re: Понякоганови [re: lenny]  
Авторombre (Нерегистриран)
Публикувано29.08.03 14:06



Хайде сега , не се ядосвай толкова много . Не искам да съм виновен ако някой те види така и вземе , че пусне някое намусено човече.
Повярвай ми , че поне аз , желая само доброто на М-Тел.



Тема Re: Понякоганови [re: ombre]  
Автор lenny (усмихната)
Публикувано29.08.03 14:19




Виж какво пише след ника ми - днес е за теб



Тема Re: Понякоганови [re: lenny]  
Авторombre (Нерегистриран)
Публикувано29.08.03 14:48



Ще трябва да пускам човечета



Тема Re: Защонови [re: lenny]  
Авторgargamel (Нерегистриран)
Публикувано01.09.03 00:38



И в Глобул (Германос) понякога правят гафове (миналия месец ме ядосаха за нещо), но не се държат нагло и не те гледат отгоре. Дори да не се усмиват винаги (въпреки, че е желателно), се отнасят с разбиране и се стараят да ти помогнат. Не смятам, че е нормално при работно време до 18:00, да затварят в 17:30-17:45, защото "и те били хора и трябвало да си починат". Точно заради този отговор, преминах към Глобул през декември 2002




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.