Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:55 18.05.24 
Мобилни оператори
   >> МТел
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема ******* ( за да не псувам)  
Автор MoonEclipse ()
Публикувано25.08.03 21:33



Значи развива се следната ситуация: снощи телефона ми нещо блокира ПИН-а.
Реших да отида днес до офис на Мтел и там да ми го разблокират. Та, отидох в офиса до " Магурата" и им обясних проблема. Първо девойката изглеждаше толкова отегчена от работата си, че всеки клиент се чувстваше като натрапник, докато тя влачеше чехли уморено до ксерокса и обратно( разстояние не повече от 1,5м).
Второ след като обясних, че ми се появява звездичка при искането на ПУК код, тя ми каза да си купя нов ваучер за примата и тогава ще се реши проблема( беше странно, защото имах още от старият), но послушах Служителката. После обаче се оказа, че проблемът е в телефона и тя ми препоръча сервизът, намиращ се отстрани на офиса. Понеже спешно ми трябва телефон им го оставих като уточниха, че нещото е от клавиатурата. ОБАЧЕ... След като го взех точно 3 минути той тотално спря.
Мисълта ми е защо служители на Мобилтел нямат никаква техническа култура, защо препоръчват частни сервизи, и защо аз имам вече един ненужен ваучер след като отчаяна от поредната простащина взех че си хвърлих телефона и го строших.
Докога некъдърници?
И това е пълна пародия с тениските с усмивките- гротеска на фона на лицата, които днес видях.
Ах...и още нещо...Кой мислите събираше поканите за концерта на "Ал. Невски"? Ми охраната! Имаше си 6 бройки човекът и питаше за още.
Е.. ти хората, и шефовете им също, дето нямат никакъв контрол над тях!

Цветята са изпълнени с толкова противоречия!-помисли си малкият принц


Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: MoonEclipse]  
Автор нaблюдaвaщ (просто гледа)
Публикувано25.08.03 21:56



Не мисли че ти се подигравам: но защо не си дадеш малко почивка?

Зарежи всичко и отиди на планина.

Но служителката май също е била не на място



Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: MoonEclipse]  
Автор mobikommanqk (непознат)
Публикувано25.08.03 22:12



iskam da ti kja 4e edna ot tezi lubezni slujitelki ne moje da razli4i mobifon ot GSM. Otivam v seviza v halite za6toto aparata mi benefon twin ne moje da zarejda baterqta. Predi tova na *88 mi kazaha 4e poddarjali ot serviza vsi4ki telefoni. "Usmihnatata" madama vidq telefona i mi kaza 4e ne sa rabotili s mobifoni. Togava izvadih sim a i pokazah 4e e prima i sledovatelno e GSM aparat i iztarsih 4e e normalno slujitel v mtel da razpoznava GSM. Tq sled tova mi kaza 4e serviza im ne se zanimaval s telefoni koito ne sa kupeni ot mtel i da otida v mobikom!!!! Pri koeto az i izvadih aparata mi benefon delta i kazah 4e estestveno tam 6te otida. kakva fizionomiq napravi onaq kato vidq telefon4eto mi. V mobikom vapreki 4e twina e GSM mi go opraviha. Samo 6te kaja 4e toi e kupen ot jeff.Iskam da pitam za6to idiotite ot mtel ne opravqt GSM koito ne sa mtelski ?Ako nqkoi iska prima 6te mu q podarq. Ve4e ne mi trqbva. To takav bokluk dori da go podarqva6 ne go vzima nikoi(opitah s cql kup poznati). sled cqlata istoriq mi idva da napsuvam qko nqkoi no 6te si zamal4a. Za6to lajat ot *88 4e poddatjat vsi4ki telefoni ne moga da razbera.



Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: нaблюдaвaщ]  
Автор MoonEclipse ()
Публикувано25.08.03 22:18



Благодаря ти за съвета.
То ми звучи това като " На който не му отърва- на палатка", затова услугите ни са такива.

Цветята са изпълнени с толкова противоречия!-помисли си малкият принц


Тема Спокойно..........нови [re: MoonEclipse]  
Автор MuchachoМодератор (честен)
Публикувано26.08.03 11:23



ще помагаме, само кажи..........

Всички наши мотивации са парични


Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: mobikommanqk]  
Автор SACKS ($)
Публикувано26.08.03 17:55



Доколкото стана ясно си имал проблем с гсм апарат бенефон купен от
'жеф
Та защо не отиде да попиташ техния сервиз?






Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: SACKS]  
Автор mobikommanqk (непознат)
Публикувано26.08.03 18:29



ne mi se zanimava s tqh a i ne znam kade e. Pak nali ve4e e opraven



Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: MoonEclipse]  
Автор Rumencho (Fen na McLaren)
Публикувано26.08.03 19:28



Zna4i taka , otivam kum 22.30 na denonoshtnata kasa, da si platia smetkata, 4akam okolo 20 min. koeto ne e problem, sled tova idva edin pi4 bez vrat kazvat si zdrasti s ohranata i si go puskat bez red..... Sled moiata reakcia mi beshe kazano - "MI opla4i se be" Kvo da ti govoria pove4e.... Vzeh si Globul

Неустойката, която се удържа от пълната сума при отказ от страна на клиента е следната:


Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: MoonEclipse]  
Автор нaблюдaвaщ (просто гледа)
Публикувано26.08.03 21:14



Махни това "На който не му отърва" и ще остане това, което исках да кажа.

За обслужването: не съм сигурен, че точно аз трябва да давам мнение какво трябва да бъде то. Но определено предпочитам очилат професионалист пред отегчено-дългокрака девойка.

Тя обикновено не ме обслужва и по начина, при който краката са решаващи



Тема Re: Спокойно..........нови [re: Muchacho]  
Автор MoonEclipse ()
Публикувано26.08.03 22:11



Не, за помагане няма нужда. Много ти благодаря за отзивчивостта.
Днес отидох и си купих siemens c55, но няма да се откажа лесно от това, че в сервиза след ремонт ми връщат тотално неработещ телефон. Не оневинявам себе си за това, че на място не проверих, но не искам да оставям простаците така. Освен това се чудя дали да не изпратя писмо до шефовете на Мтел и да им се оплача от служителите им. Можеше днес дори да си сменя оператора, но няма да го направя- затова искам те да си държат персонала- образован и учтив. Що се отнася до съответния офис- гласувам за най- смотан. С изключение на едно усмихнато русо момиче на касата за плащане. Това е .

Цветята са изпълнени с толкова противоречия!-помисли си малкият принц


Тема Re: Спокойно..........нови [re: MoonEclipse]  
Автор Cenzor (Потаен....)
Публикувано27.08.03 08:19



" в сервиза след ремонт ми връщат тотално неработещ телефон"
Доколокото разбирам това не е бил сервиз на Мтел, а някакъв друг, защо се оплакваш от Мтел?
П>С> Имаш бележка.

Без бой не казвам, кат' ма бият -забравям!



Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: MoonEclipse]  
Автор Пoпa (див метъл)
Публикувано27.08.03 11:27



Без да се сърдиш, но аз виждам само две точки, които следва да фигурират в евентуалното ти оплакване:

1. Безхаберието на въпросната заспала патка в БЦ.
2. Поведението на горилата на вратата с поканите (макар че това няма конкретно отношение към случая, все пак си е простащина отвсякъде).

А иначе - съчувствам ти най-искрено и приятелски за повредения телефон, но това не е станало в сервиз на Мтел. Сервизната им база доколкото ми е известно е в Халите, или поне там се прави връзка с нея. Моля който е по-наясно от мен да ме поправи, ако не съм прав.

Не ме разбирай погрешно - опитвам се да бъда обективен. Не че защитавам Мтел - аз колко съм ги псувал, не е истина ...

Хайде усмихни се и честито ново телефонче! Със здраве да си го ползваш! Виждаш ли - всяко зло е за добро - сега си имаш нов телефон. Ако някой път дойдеш на среща на нашите клубове - ще ни се похвалиш с него



I'm not a number ... I'm a free man ...

Тема Re: Спокойно..........нови [re: Cenzor]  
Автор MoonEclipse ()
Публикувано27.08.03 21:40



Нямах бележка. Затова пак ще кажа тук защо съм недоволна от Мтел.
1) Защото служителите им от офисите нямат нужната квалификация да преценят, че един телефон по скоро се нуждае от ремонт, а не от нов ваучер
2)Защото не са усмихнати и изглежда така все едно работата им тежи адски ( не визирам моят случай, който наистина е може би малко досаден)
3) Казах в отговор на Мучачо, че не съм недоволна от компанията, а от служителите й- има защо.

Цветята са изпълнени с толкова противоречия!-помисли си малкият принц


Тема Re: Спокойно..........нови [re: MoonEclipse]  
Автор Cenzor (Потаен....)
Публикувано28.08.03 08:40



Защото не са усмихнати и изглежда така все едно работата им тежи адски ( не визирам моят случай, който наистина е може би малко досаден)
има намусени Мтелчета- пускай от тях! Виж номера на БЦ, някъде е лепнат - го изпрати като смс на 999- така ще покажеш , че ти е тъпо!

Тате, не слагай кисело мляко в таратора, че ние и краставици нямаме!


Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: Пoпa]  
Автор Dream Weave (shadow)
Публикувано29.08.03 22:45



Malka popravka ediniq ofis e v BC Hali , a drugiq serviz e v BC MADRID

GOD is Dead - Nitzshe ; Nitzshe is Dead GOD ; Nitzshe is GOD - Dead


Тема Re:нови [re: Пoпa]  
Автор Zetle (Цар и Господар)
Публикувано30.08.03 00:06



Първо в МТел поправят чужди (не закупени от тях) телефони в тва съм 100% сигурен щото са ми оправяли старата Моторола там!(в халите)
Второ МТел са абсолутно безочливи по отношение на всичко!
Пример:
Отивам аз да си плащам сметката в "Бизнес Центъра" до нас .Та свършвам си работата и служителката на касата с абсолутно равнодушен да не кажа приспивен тон ми напомня, че мога да си взема стикер и съответно да гласувам за нея.....
Цените няма какво да ги коментирам само ще кажа че веднага щом ми изтече договора минавам на ГлоБул и това е вече решено!



Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: mobikommanqk]  
Автор lansky (,но не сняг)
Публикувано30.08.03 03:30



ще ти кажа защо си мисля че в мтел не оправят телефони които не са купени от тях.
Сервизните техници за да пипат някой телефон трябва да минат курсове на обучение за съответната марка(фирма). Тези курсове са с различни нива. Представи си го като шофьорска книжка - първо ниво - мотопед, второ лека кола, трето - камион, четвърто - тир......
тези курсове обаче се карат в различните фирми - алкател, сименс, моторола...... и например техник четвърто ниво алкател - може би няма право да ремонтира нещо, което прави техник първо ниво сименс
например техник второ ниво има определени права - да констатира повредата. Техник трето ниво - да отстранява софтуерен дефект.....(грубо ти обяснявам). МТелските техници едва ли са карали курсове при бенефон - за разлика от всеможещите и всезнаещи самоуки майстори по гаражите - които ремонтират всичко. Не ме разбирай погрешно - може гаражаджиите да са много по добри (също като пъпчивите тийнейджъри пред блока - дето ще изкарат буталата на стария москвич на баща си......) но и тоя в гаража и тея пред блока нямат документ...... А в МТЕЛ ако нямат документ - не би следвало да ремонтират -
аз поне така си го обяснявам
а и мойта делта работи така че не ми пука много



Тема Re: ******* ( за да не псувам)нови [re: lansky]  
Автор mobikommanqk (непознат)
Публикувано31.08.03 15:21



a za6to me razkarwaha togawa? Na *88 mi kazaha 4e poddarvat wsi4ki marki telefoni.



Тема Re:нови [re: Zetle]  
Авторgargamel (Нерегистриран)
Публикувано01.09.03 00:25



И ти взе ли си стикер?




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.