Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:50 05.06.24 
Автомобили
   >> Москвич
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема жал ми е но ....  
Авторpoшaв (Нерегистриран)
Публикувано10.04.06 13:09



Здравейте-от доста време не съм влизал тука ама така се получи.
Не вярвах че ще дойде време да го кажа но.....продавам московеца(2140).Напъните вкъщи срещу него стават много-големи и нямат удържане.Друг е въпроса и че не го карам вече .
Изпарвен съм пред няколко вариянта-първия е да го продам на едни тука дето са абсолютни мърльовци които ще ходят за дърва с него и ще го поломят за отрицателно време.На всичко отгоре ще го виждам всеки ден и още повече ще ме е яд.
2. да го дам на друг подобен който ще ходи за сено с него и ще се качва с галошите с тора и сламата по тях в него.
3. ще ми се някои дето да го прави с мерак а не за части или да го среже за пикап

Малко инфо: до сега са му правени всички застраховки и са платени всички данъци(без разбира се за тази година).С черните номера е.

Цвета е син но боята е изсветляла на петна(абе за боядисване си е).По самото купе (с изключение слабо на задните вежди) няма ръжда.
Диференцяла е 3.9 , а скоростите се включват лесно.Съединитела е сменян и е на около 5хил.км.

Двигатела е 412Д(170хил) но тук има малко проблем-докато загрее много духа от капачката (сменял съм гарнитура но не шлайфах главата), но имам съмнения за счупен сегмент или нещо такова защото взе да прави така изведнъж.Иначе противно на очакванията върви добре но честно казано си е за ремонт.

Окачването е здраво и към него давам и един нов шарнирен болт+ немонтирани пластмасови подкалници.

Разбрах че тук за скраб му давали 250лв (алуминия и желязото се оказа че доста поскъпнали) но не мисля да се стига до там.



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: poшaв]  
Автор 3ъл_Дyx (вестоносец)
Публикувано10.04.06 19:00



250 ако си го разкомплектоваш на части,нарежеш го,отделиш алуминия от желязото и ги закараш до пункта.Ако ги викнеш да го вземат-200 лева горна граница и то ако са на кеф.
:(((



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: 3ъл_Дyx]  
Авторpoшaв (Нерегистриран)
Публикувано10.04.06 22:13



Абе сигурно е така.Нямаше да ме е толко яд да го дам на вторични но при положение че е в движение...



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: poшaв]  
Автор white_shark (2140 GT)
Публикувано10.04.06 23:02



Човек страшно съжалявам за Москвича ти...Дано се намери ентусиаст да го прибере и вкара я пътя отново с вратите напред...И все пак ако се стигне до старо желязо,разкомплектации и т.н. кажи примерна цена на диференциала...И ако имаш някоя снимка-що годе читави части ако има-брони,лайсни отзад,маска,фарове,стопове...Мисля,че ще е хубаво добри и здрави части да не ги изпомачкат мангалите ми да си ги разпределим между феновете,защото дефицита им се покачва...


2140 GT

Тема Re: жал ми е но ....нови [re: poшaв]  
Автор Дeмoн ()
Публикувано11.04.06 19:20



Не те разбирам... честно.
Автомобил в движение да даваш за скрап, за дърва, за нам си кво си...
Ти тряя се засрамиш бе
Съвет - не го давай, оправяй си ги и си го карай с кеф.
Нито толкова ще обеднееш да го оправиш, нито ще забогатееш да го продадеш.

Не знам дали забелязвате но точно Москвич ми се струва най неоправдан като цена. Сега ако вземеш 400-500 кинта за 2140 трябва да дадеш курбан. Ладите въпреки че се трошат повече и са по-ненадеждни са около двойно по скъпи. Нивите пък да не говорим.

Редактирано от Дeмoн на 11.04.06 19:31.



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: Дeмoн]  
Авторpoшaв (Нерегистриран)
Публикувано11.04.06 21:26



Знам и точно заради това не мога да се реша.Отделно вкъщи в двора с него станаха 4 коли и естесвено мястото е дефицит.
Въобще не ми е за парите от него стига да съм сигурен че някой го взема да го кара и поддържа нормално.Но ако се стигне за даване на скраб-първо частите тук ще предложа.Аз даже само тук съм разгласил че имам намерения да го продавам.Зависи и къде се пуска обява-надали в София някой ще го вземе за друго освен за желязо, докато по малките населени места е друго.

Мисля си тия дни дали да го откарам някъде на "съхранение" при доверени хора колкото на нашите да им мине мерака да го разкарват?

Ако реша да го правя се чудя дали да ремонтирам моя двигател или да взема някой чист 12так на старо.Нямам представа колко може да струва такъв агрегат .



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: poшaв]  
Авторx-89 (Нерегистриран)
Публикувано11.04.06 22:17



Az bih se navil da go vzema, no vse oshte nesam siguren dali "lesno" shte stane tova koeto sam namislil (4.8 V8 ot gaz66)



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: poшaв]  
Автор white_shark (2140 GT)
Публикувано12.04.06 19:44



Ей бате и нашите как преди 2-3 седмици се бяха назлобили да продават Москвича...Ма като ревнах на контра,че тая няма да я бъде...Викам няма да го намерите в гаража и да видим какво ще продаватеКакто и да е смених му номерата сега и така мой си е Иначе и тука в двора сме 5 коли + Москвича...Ма моя е най-харно паркиран под навеса е западнячките + Туарег-а на комшиите седи на открито хахаха
Абе бори се за Москвича си-след време ще видиш за какво си говорим...Ще бъдем хитови с тези бясни автомобили


2140 GT

Тема Re: жал ми е но ....нови [re: white_shark]  
Автор Дeмoн ()
Публикувано13.04.06 00:17



A e именно какво имам предвид.
Просто не разбирам... хем имате дворове, гаражи. Аз моя го държа пред блока
Ако имах гараж щеше да изглежда като крузър некъв.
По добре оправяй двг отколкото да търсиш друг пак на кой знае колко км. Е ако имаш сигурна и изгодна оферта... Все пак в първия вариант ще имаш двигател за който си сигурен на 100%
Недей да се плашиш, моска е изключително ремонтопригоден и надежден автомобил. Оправяй си го, тунинговай го ако искаш и имаш време и му се кефи максимално. Още един автомобил никога не е излишен.




Тема Re: жал ми е но ....нови [re: x-89]  
Автор Дeмoн ()
Публикувано13.04.06 00:25



УАУ! Тука имало хора дето четат мисли баси...

Тоя мотор е малко тежък за хода на моска.. Лифтването не знам честно как ще го правиш, много смятане и трябва проба-грешка...

Тоя мотор е много висок - 1.2 ли беше?

Що не пробваш с джоган 157 - поне имаш да се бацаш само с мостове и да скъсиш рамата.



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: Дeмoн]  
Авторx-654 (Нерегистриран)
Публикувано13.04.06 11:12



chesno da si priznaq, da idva dosta visok originalniq gaz 66ov dvigatel, sashto i malko slab za naduvane s turbina (vsepak stepen na zgastqvane 7 i 8cilindra e strahotna baza za edino twin turbo proektche, no iziskvashto ujasen finansov resurs), no kakto znaem ~350 konq bi izdarjal dvigatelq (poslednata chaika e tolkova gore dolu a dvigatelq e pochti identichen).
Ta ideqta mi e slednata, moskvicha shte pretarpi orqzvane po kosha, da ne kajem dosta golqmo i mnogo igra s telopodavashto, flanec kam skorostite i skorostna ot nqkoia druga mashina, taikato razlikata v shlicite idva golqma .
Ot tam minavam na razlichen karburator (ima variqnt i za megasquirt koito oshte nesam prvoeril kak sedi s 8 cilindrovi motori + diuzi, no samo tam stapvame na 500lv +), delko s datchik na hol i druga kutiq za filtara (taikatro prividno shte se reje kapaka na moskvicha, shte stane muskul)
ot tam veche idvame na butala s po-malki segmenti i po-visko razpolojeni, taikato pri po-visoki oboroti shte imame po-malki zagubi na moshtnost

I obshto vzeto kolata stava dosta skapa i neprigodna za ejednevno karane no to az i ne tarsq kola koqto da hoda na pazar, a za izlizane prez pochivnite dni za "lazganie" po sofiiskite ulici.
Sumarno tozi moi proekt izliza na okolu 5000lv do 6000lv, no imame kola koqto shte ima zavidena moshtnost i shte nakazva dosta laskavi vozila
Obshto vzeto tova e v mnogo dalechen plan s turbiniraneto, parvo mislq da zakrepq neshtata s rabotesht dvigatel i ne chupeshti se skorosti i diferencial



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: x-654]  
Авторpoшaв (Нерегистриран)
Публикувано14.04.06 08:52



Очаквах да ме разубеждавате да го продам , но не очаквах че ще сте толкова убедителни



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: poшaв]  
Авторx-765 (Нерегистриран)
Публикувано14.04.06 11:25



ako shte se zahvashtash da pravish moskveto s dvigatel ot gaz 66 ochakvai dosta rabota, problemi i nabutvane s pari no povqrvai kolata shte pocepva dosta laskavi limuzini, zvuka shte e UBIEC prepravqiki izpuskatelnata sistema a vsichki ot nas sa chuvali zvuk ot gaz 66 predstavi si go da idva ot moskvicha



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: x-765]  
Автор butaloto (dohc)
Публикувано15.04.06 14:11



Абе ти луд ли си бе? В никакъв случай няма да го продаваш за старо желязо! Кажи къде си и дай някакви координати, ако трябва аз ще го взема и ще му се кефя Няма да го тунинговам и съсипвам, а ще го държа максимално близо към заводския вид... Незнам каква е тази мода сега да се съсипват соц. возилата? Тука в моя квартал три Москвета (едното беше 12-ка) за 4 месеца отлетяха за вторични.



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: x-654]  
Автор Дeмoн ()
Публикувано16.04.06 03:03



Хубаво си го замислил, но сега минусите:
Моска е самоносеща конструкция. Такъв двг ще вземе да тръгне и купето докато го настигне...
На този мотор му трябва свястно шаси поне. От УАЗ примерно се е утрепало.
Зарежи да правиш фланци - става но така или иначе ти трябва камбаната на скоростите. Доколкото знам има из Москва тук там някакви за редукторните трансмисии на УАЗ, имало и работещ вариант чувам който много добре се представял, но колко търсене и кинти ще идат за това просто не ми се мисли.
Определено ще са повече отколкото да направиш от един джуган това:



Редактирано от Дeмoн на 16.04.06 03:05.



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: butaloto]  
Автор Дeмoн ()
Публикувано16.04.06 03:16



Мода ли? Това е порок. Нарича се суета. По е готино да вземеш един голф или опел щото има мокет примерно. Е че мокет можеш си купиш за 30 лв и 100 пъти по добър е отделен върпос.
Тонирани стъкла, хубаво табло което да върви на емпетройката също е отделен върпос.
Дали истината е че пичовета карат москвичи не знам, но забелязвам че не карат коли с двигатели с ангренажни ремъци, а с ангренажни вериги.
Що ли? От суета пак сигурно. Все пак е крайно непрестижно да скъсаш ремък и да трябва да хвърлиш колата заради двете хиляди които трябва да вложиш за реставрирането на стария.
Като минеш за справка през някоя база данни и излиза мерц, бмв, сааб. Все с двигатели милионници. И москвич. Странно, а.



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: Дeмoн]  
Авторx-87 (Нерегистриран)
Публикувано16.04.06 13:14



kupeto ne e problem, shte se ukrepi tova da e problema
inache zilkata e mnogo dobra, no ne mi se misli ako tragna da pravq podobno neshto kolko pari i trud shte otidat!



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: x-87]  
Автор Дeмoн ()
Публикувано17.04.06 12:45



Бе не мисля така... ако имаш гараж.
Двг 66 и шаси уаз от тук:

Я ти излезне 2 бинки я не.
Дифа и мостовете малко ще ти дойде нанагорно докато намериш такива дето ще можеш да ги нагодиш, но ако ставаше лесно, нямаше да сме ние нали?



Тема Re: жал ми е но ....нови [re: Дeмoн]  
Авторx-765 (Нерегистриран)
Публикувано18.04.06 08:15



golqma maniq e toq UAZ dosta ekscentrichno, no neznam spored men shte ima problemi za reshavane s zadniq most, no nali ima pogovorka imash li telopodavashto i fleks vsichko shte e OK




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.