|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Re: жал ми е но ....
[re: Дeмoн]
|
|
Автор | x-654 (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.04.06 11:12 |
|
chesno da si priznaq, da idva dosta visok originalniq gaz 66ov dvigatel, sashto i malko slab za naduvane s turbina (vsepak stepen na zgastqvane 7 i 8cilindra e strahotna baza za edino twin turbo proektche, no iziskvashto ujasen finansov resurs), no kakto znaem ~350 konq bi izdarjal dvigatelq (poslednata chaika e tolkova gore dolu a dvigatelq e pochti identichen).
Ta ideqta mi e slednata, moskvicha shte pretarpi orqzvane po kosha, da ne kajem dosta golqmo i mnogo igra s telopodavashto, flanec kam skorostite i skorostna ot nqkoia druga mashina, taikato razlikata v shlicite idva golqma .
Ot tam minavam na razlichen karburator (ima variqnt i za megasquirt koito oshte nesam prvoeril kak sedi s 8 cilindrovi motori + diuzi, no samo tam stapvame na 500lv +), delko s datchik na hol i druga kutiq za filtara (taikatro prividno shte se reje kapaka na moskvicha, shte stane muskul)
ot tam veche idvame na butala s po-malki segmenti i po-visko razpolojeni, taikato pri po-visoki oboroti shte imame po-malki zagubi na moshtnost
I obshto vzeto kolata stava dosta skapa i neprigodna za ejednevno karane no to az i ne tarsq kola koqto da hoda na pazar, a za izlizane prez pochivnite dni za "lazganie" po sofiiskite ulici.
Sumarno tozi moi proekt izliza na okolu 5000lv do 6000lv, no imame kola koqto shte ima zavidena moshtnost i shte nakazva dosta laskavi vozila
Obshto vzeto tova e v mnogo dalechen plan s turbiniraneto, parvo mislq da zakrepq neshtata s rabotesht dvigatel i ne chupeshti se skorosti i diferencial
| |
Тема
|
Re: жал ми е но ....
[re: x-654]
|
|
Автор | poшaв (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.04.06 08:52 |
|
Очаквах да ме разубеждавате да го продам , но не очаквах че ще сте толкова убедителни
| |
Тема
|
Re: жал ми е но ....
[re: poшaв]
|
|
Автор | x-765 (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.04.06 11:25 |
|
ako shte se zahvashtash da pravish moskveto s dvigatel ot gaz 66 ochakvai dosta rabota, problemi i nabutvane s pari no povqrvai kolata shte pocepva dosta laskavi limuzini, zvuka shte e UBIEC prepravqiki izpuskatelnata sistema a vsichki ot nas sa chuvali zvuk ot gaz 66 predstavi si go da idva ot moskvicha
| |
Тема
|
Re: жал ми е но ....
[re: x-765]
|
|
Автор |
butaloto (dohc) |
Публикувано | 15.04.06 14:11 |
|
Абе ти луд ли си бе? В никакъв случай няма да го продаваш за старо желязо! Кажи къде си и дай някакви координати, ако трябва аз ще го взема и ще му се кефя Няма да го тунинговам и съсипвам, а ще го държа максимално близо към заводския вид... Незнам каква е тази мода сега да се съсипват соц. возилата? Тука в моя квартал три Москвета (едното беше 12-ка) за 4 месеца отлетяха за вторични.
| |
Тема
|
Re: жал ми е но ....
[re: x-654]
|
|
Автор |
Дeмoн () |
Публикувано | 16.04.06 03:03 |
|
Хубаво си го замислил, но сега минусите:
Моска е самоносеща конструкция. Такъв двг ще вземе да тръгне и купето докато го настигне...
На този мотор му трябва свястно шаси поне. От УАЗ примерно се е утрепало.
Зарежи да правиш фланци - става но така или иначе ти трябва камбаната на скоростите. Доколкото знам има из Москва тук там някакви за редукторните трансмисии на УАЗ, имало и работещ вариант чувам който много добре се представял, но колко търсене и кинти ще идат за това просто не ми се мисли.
Определено ще са повече отколкото да направиш от един джуган това:
Редактирано от Дeмoн на 16.04.06 03:05.
| |
|
Мода ли? Това е порок. Нарича се суета. По е готино да вземеш един голф или опел щото има мокет примерно. Е че мокет можеш си купиш за 30 лв и 100 пъти по добър е отделен върпос.
Тонирани стъкла, хубаво табло което да върви на емпетройката също е отделен върпос.
Дали истината е че пичовета карат москвичи не знам, но забелязвам че не карат коли с двигатели с ангренажни ремъци, а с ангренажни вериги.
Що ли? От суета пак сигурно. Все пак е крайно непрестижно да скъсаш ремък и да трябва да хвърлиш колата заради двете хиляди които трябва да вложиш за реставрирането на стария.
Като минеш за справка през някоя база данни и излиза мерц, бмв, сааб. Все с двигатели милионници. И москвич. Странно, а.
| |
Тема
|
Re: жал ми е но ....
[re: Дeмoн]
|
|
Автор | x-87 (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.04.06 13:14 |
|
kupeto ne e problem, shte se ukrepi tova da e problema
inache zilkata e mnogo dobra, no ne mi se misli ako tragna da pravq podobno neshto kolko pari i trud shte otidat!
| |
Тема
|
Re: жал ми е но ....
[re: x-87]
|
|
Автор |
Дeмoн () |
Публикувано | 17.04.06 12:45 |
|
Бе не мисля така... ако имаш гараж.
Двг 66 и шаси уаз от тук: Я ти излезне 2 бинки я не.
Дифа и мостовете малко ще ти дойде нанагорно докато намериш такива дето ще можеш да ги нагодиш, но ако ставаше лесно, нямаше да сме ние нали?
| |
Тема
|
Re: жал ми е но ....
[re: Дeмoн]
|
|
Автор | x-765 (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.04.06 08:15 |
|
golqma maniq e toq UAZ dosta ekscentrichno, no neznam spored men shte ima problemi za reshavane s zadniq most, no nali ima pogovorka imash li telopodavashto i fleks vsichko shte e OK
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|