|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Въпрос за 2140
|
|
Автор |
goro_levskara (планинар) |
Публикувано | 13.02.06 22:54 |
|
Здравейте, имам проблем с Моско и се надявам чрез Вас да го разреша. От известно време скоростите се превключват едвам, едвам. Трябва да блъскам със сила за да превключа първа . Ако имате идея как да я отстраня тази авария ще се радвам да я споделите с мен.
Благодаря Ви предварително!!!
Жоро
| |
Тема
|
Re: Въпрос за 2140
[re: goro_levskara]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.02.06 10:26 |
|
Огледай механизма на лоста откъм купето - да няма нещо счупено или разбито. Не е много добре направен - отлят е от мек метал и се износва, пада щифта дето дъжи лоста на място, губят се пластмасовите черупки дето са на ябълката на лоста и се появява сериозен луфт и т.н.
После отдолу лостовия механизъм дето е извън скоростната кутия - да не е изкривено нещо или да има нещо ненормално.
Ако всичко е ОК, значи може би са си заминали синхронизаторите на съответнатите предавки които правят проблем. Обикновено първо се скапва синхронизатора на 1-ва. Може и от съединителя да идва - ако не "отлепва" напълно в натиснато положение скоростите се включват трудно.
| |
|
Във всички случаи ще се наложи да погледнеш от долу! Ако скоро си я карал в дълбок сняг може да се е заледило около щангите или да са се изместили ако преди това е имало някакъв луфт.
спорът ражда истината а нуждата - изобретението
| |
Тема
|
Re: Въпрос за 2140
[re: Vanka.ta]
|
|
Автор | GT (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.02.06 19:47 |
|
Също така виж гумените пръстени дето се свързват щангите с лоста и с скоросната кутия те също се износват
| |
Тема
|
Re: Въпрос за 2140
[re: GT]
|
|
Автор |
stefchoOO (космичист) |
Публикувано | 16.02.06 21:28 |
|
Абе той не казва че му лопа лоста,а ,че включва трудно.
Пробвай да вдигнеш съединителя,мисла че е от него,ако не стане с натягане може да са заминали пружини на притискателя и да не отделя.Не мисля,че е от синхронизаторите щото се на некоя щеше да влиза по-леко.
И махни втората дума от ника си,може да се оправат нещата  
| |
|
Благодаря ви за отговорите на всички. Ще ви кажа какво ми се случва в момента. Натягам гайката на шпилката за регулиране на съединителя и скоростите се оправят. След около 50 км. обаче отново започват да включват трудно . И пак натягам гайката и пак след около петдесетина километра отново започват да включват трудно. Понеже шпилката се свърши я смених и сложих по-дълга. Но като и тя вече няма накъде вече незнам, май ще трябва да свалям гадния съединител .
| |
|
Какъв ти е лагера на съединителя-коксов или аксиален?Ако е кокс веднага да го фърляш!За свалянето на съединителя има бая пинизи,инак е тегаво.
| |
Тема
|
Re: Въпрос за 2140
[re: goro_levskara]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.02.06 15:18 |
|
Е, поне явно не е от скоростната кутия, което е добре.
Щом се скапва толкова тенденциозно спирай да караш колата докато не се оправи, че без съединител е трудно да се прибереш. :-) То така или иначе не може много да се удължава шпилката - хода на лоста е ограничен.
Някакви шумове и вибрации при натискане на педала? Хидравликата предполагам работи добре?
Свалянето на съединител е гадно, особено на студено. Но ако имаш гараж не е страшно.
Има едно ламаринено капаче отдолу на кошницата на съединителя - може да го махнеш - ако изпадат парчета кокс например - ще се изясни какво да очакваш.
По възможност слагай нормален аксиален лагер, а не коксов. Нормалния дори и да се скапе няма да останеш на пътя, а кокса се изронва от раз и край. Преди се намираха готови, сега не знам как е.
| |
Тема
|
Re: Въпрос за 2140
[re: koko]
|
|
Автор |
stefchoOO (космичист) |
Публикувано | 21.02.06 16:14 |
|
11лв е аксиален лагер с тефлоново покритие.Верно да не е от помпата,а може и да е притискателен диск.
| |
|
Здравейте, купих си и притискателен и феродов диск, купих си и аксиален лагер. Но просто не успях да ги сменя заради липса на време. Това се оказа фатално, тъй като преди няколко дена като слезнах да я паля не успях да включа въобще на скорост. Но както и да е, при първи удобен случай ще го сменя. Обаче тъй като работата ми зависи от колата се принудих да си взема още един Москвич за да има с какво да работя. Но естествено и с него проблеми Много трудно превключвам на задна скорост, даже почти невъзможно. Ако имате идея как да оправя този проблем без да отнема много време ще съм ви благодарен да пишете.
Благодаря Ви предварително
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|