Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:10 17.07.25 
Автомобили
   >> Москвич
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Въпрос за 2140нови  
Автор goro_levskara (планинар)
Публикувано13.02.06 22:54



Здравейте, имам проблем с Моско и се надявам чрез Вас да го разреша. От известно време скоростите се превключват едвам, едвам. Трябва да блъскам със сила за да превключа първа. Ако имате идея как да я отстраня тази авария ще се радвам да я споделите с мен.
Благодаря Ви предварително!!!
Жоро



Тема Re: Въпрос за 2140нови [re: goro_levskara]  
Авторkoko (Нерегистриран)
Публикувано14.02.06 10:26



Огледай механизма на лоста откъм купето - да няма нещо счупено или разбито. Не е много добре направен - отлят е от мек метал и се износва, пада щифта дето дъжи лоста на място, губят се пластмасовите черупки дето са на ябълката на лоста и се появява сериозен луфт и т.н.
После отдолу лостовия механизъм дето е извън скоростната кутия - да не е изкривено нещо или да има нещо ненормално.
Ако всичко е ОК, значи може би са си заминали синхронизаторите на съответнатите предавки които правят проблем. Обикновено първо се скапва синхронизатора на 1-ва. Може и от съединителя да идва - ако не "отлепва" напълно в натиснато положение скоростите се включват трудно.



Тема Re: Въпрос за 2140нови [re: goro_levskara]  
Автор Vanka.ta (новак)
Публикувано14.02.06 12:51



Във всички случаи ще се наложи да погледнеш от долу! Ако скоро си я карал в дълбок сняг може да се е заледило около щангите или да са се изместили ако преди това е имало някакъв луфт.

спорът ражда истината а нуждата - изобретението


Тема Re: Въпрос за 2140нови [re: Vanka.ta]  
АвторGT (Нерегистриран)
Публикувано14.02.06 19:47



Също така виж гумените пръстени дето се свързват щангите с лоста и с скоросната кутия те също се износват



Тема Re: Въпрос за 2140нови [re: GT]  
Автор stefchoOO (космичист)
Публикувано16.02.06 21:28



Абе той не казва че му лопа лоста,а ,че включва трудно.
Пробвай да вдигнеш съединителя,мисла че е от него,ако не стане с натягане може да са заминали пружини на притискателя и да не отделя.Не мисля,че е от синхронизаторите щото се на некоя щеше да влиза по-леко.
И махни втората дума от ника си,може да се оправат нещата



Тема Re: Въпрос за 2140нови [re: stefchoOO]  
Автор goro_levskara (планинар)
Публикувано18.02.06 19:06



Благодаря ви за отговорите на всички. Ще ви кажа какво ми се случва в момента. Натягам гайката на шпилката за регулиране на съединителя и скоростите се оправят. След около 50 км. обаче отново започват да включват трудно. И пак натягам гайката и пак след около петдесетина километра отново започват да включват трудно. Понеже шпилката се свърши я смених и сложих по-дълга. Но като и тя вече няма накъде вече незнам, май ще трябва да свалям гадния съединител.



Тема Re: Въпрос за 2140нови [re: goro_levskara]  
Автор stefchoOO (космичист)
Публикувано18.02.06 20:11



Какъв ти е лагера на съединителя-коксов или аксиален?Ако е кокс веднага да го фърляш!За свалянето на съединителя има бая пинизи,инак е тегаво.



Тема Re: Въпрос за 2140нови [re: goro_levskara]  
Авторkoko (Нерегистриран)
Публикувано21.02.06 15:18



Е, поне явно не е от скоростната кутия, което е добре.

Щом се скапва толкова тенденциозно спирай да караш колата докато не се оправи, че без съединител е трудно да се прибереш. :-) То така или иначе не може много да се удължава шпилката - хода на лоста е ограничен.

Някакви шумове и вибрации при натискане на педала? Хидравликата предполагам работи добре?
Свалянето на съединител е гадно, особено на студено. Но ако имаш гараж не е страшно.
Има едно ламаринено капаче отдолу на кошницата на съединителя - може да го махнеш - ако изпадат парчета кокс например - ще се изясни какво да очакваш.

По възможност слагай нормален аксиален лагер, а не коксов. Нормалния дори и да се скапе няма да останеш на пътя, а кокса се изронва от раз и край. Преди се намираха готови, сега не знам как е.



Тема Re: Въпрос за 2140нови [re: koko]  
Автор stefchoOO (космичист)
Публикувано21.02.06 16:14



11лв е аксиален лагер с тефлоново покритие.Верно да не е от помпата,а може и да е притискателен диск.



Тема Re: Въпрос за 2140нови [re: stefchoOO]  
Автор goro_levskara (планинар)
Публикувано04.03.06 22:55



Здравейте, купих си и притискателен и феродов диск, купих си и аксиален лагер. Но просто не успях да ги сменя заради липса на време. Това се оказа фатално, тъй като преди няколко дена като слезнах да я паля не успях да включа въобще на скорост. Но както и да е, при първи удобен случай ще го сменя. Обаче тъй като работата ми зависи от колата се принудих да си взема още един Москвич за да има с какво да работя. Но естествено и с него проблеми Много трудно превключвам на задна скорост, даже почти невъзможно. Ако имате идея как да оправя този проблем без да отнема много време ще съм ви благодарен да пишете.
Благодаря Ви предварително




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.