|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Проекта Москвич 408...
|
|
Автор | Eнтycиaзъмът (Нерегистриран) |
Публикувано | 01.03.06 23:04 |
|
Намира ми се един 408 от тези с 4-те фара.
И съм решил да го облагородя, като мисля от оригинала да съхраня само автентичния му външен вид.
Накратко:
Начален етап :
1. Оправяне на всички проблеми с тенекии, носещи конструкции, боядисване и хромиране (никелиране - не съм много запознат с термините) на цялото купе.
2. Ремонт и възтановяване на ходовата част, замяна на спирачната система с съвременна такава.
3.Изхвърляне на оригиналното окабеляване и монтаж на ново.
Етап преработване.
1. Замяна на силовия агрегат (мотор, скоростна кутия и др.) с съвременен такъв (тук разчитам на предложения кой би бил най подходящ за монтаж).
2. Монтаж на изолации с цел обезшумяване на купето.
3. Монтаж на климатик и съответното му управление.
4. Цялостна подмяна на механизмите за заключване, и механизмите за вдигане и спускане на стъклата. Претапициране на вратите.
5. Подмяна на таблото и контролните уреди, като се изработи ново табло.
6. Претапициране на купето и монтаж на контролните уреди.
Етап довършителни работи.
......
......
......
Това е положението.
За сега съм на етап проучване на възможностите за преработка.
Април - Май начало на проекта.
Край - Когато стане....
| |
|
Става.
Но трябва да си сигурен в две неща.
Първото е,че искаш да притежаваш "ретро" автомобил.Това изключва използването му като нормален такъв.
Второто-че искаш подобна гробница да си остане "вечно твоя"...защото творението ти ще е на практика непродаваемо...за печалба изобщо не говорим.
Освен това-за тия пари,дето ще хвърлиш,ще можеш да си вземеш истинска кола,която да върши работата,която се очаква от една кола,при това да я върши дълго и безпроблемно.
| |
Тема
|
Re: Проекта Москвич 408...
[re: 3ъл_Дyx]
|
|
Автор | Eнтycиaзмът (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.03.06 08:38 |
|
Въпроса е тръпката, няма значение че ще се похарчат една камара пари.
За удобство си имам друга кола.
А за продаваемост... Знае ли се.
Ако стане както съм го замислил доста погледи ще събира.
| |
Тема
|
Re: Проекта Москвич 408...
[re: Eнтycиaзмът]
|
|
Автор | mc_koko3586 (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.03.06 17:01 |
|
ммм ентусиазма е хубаво нещо . И аз мислех да правя това с моя 408, но ве4е съм наълно обеден 4е и е минало времето на колата ... Ина4е ще помагаме с каквото можем. Дано поне ти успшееш да завършиш това което мислиш да по4неш .
п.п. И моето творение щеше да запо4не да се прави през април - май. Давай поне ти направи нещо, аз 4е няма да направя няма ...
| |
|
Колко пари ще ти трябват според изчисленията ти?
FITNESS COMPETITOR
| |
Тема
|
Re: Проекта Москвич 408...
[re: sentinell]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.03.06 22:41 |
|
Добре звучи, но по същество това ще е все едно да направиш кола от нулата, че и по-трудно.
Ако се прави както трябва ще струва *много* пари. Вероятно колкото за нова кола. А узаконяване ще има ли под някаква форма?
Напрактика за да стане всичко описано наистина ще остане само купето. Най-вероятно и окачването и ходовата част и всичко ще трябва да се подмени.
Може би най-разумно ще е да избереш някоя подходяща запазена кола с достатъчно екстри, и да "размениш купетата", т.е. да вземеш всичко което ти трябва от едно място. Интересно би било донор да е някое ауди куатро например. Макар че на мен би ми било жал да съсипя запазена такава. :-)
| |
Тема
|
Re: Проекта Москвич 408...
[re: koko]
|
|
Автор |
Maistora (човекът москвич) |
Публикувано | 03.03.06 01:29 |
|
Ауди куатро е добър донор за 2141
За 408 според мен е удачно да се търси донор от неговата епоха, примерно опел кадет или форд ескорт от първите поколения, със задно предаване. Така май е по-малко вероятно да се стигне до ситуацията съвременна механика да е ограничена от корпус с недостатъчна якост например...
Другият път е много скъп, спомнете си онази Волга V12, която е преобразено BMW 850 CSi; навремето, като я представиха за първи път, някъде в списанията бяха правили сметка, че материалите и трудът (висококвалифицирани инженери и дизайнери) са излезли около $500 000.
| |
Тема
|
Re: Проекта Москвич 408...
[re: sentinell]
|
|
Автор | Eнтycиaзмът (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.03.06 09:31 |
|
Ами мисля да похарча около 5000 - 6000лв за целта.
Но няма да се учудя и по скъпо да излезе.
Сега проучвам от къде и какъв двигател би бил най лесно монтируем в това купе.
А за тези които ще кажат тоз е луд да дава толкова пари, ще им кажа че искам да притежавам автомобил уникат!
| |
|
Можеш да си сложиш УЗАМ 2,0 примерно,тия 110к.с мисля са достатъчни,пък ще ти излезе около 2000 лв.,скорости можеш да сложиш от БМВ(или както четох в един вестник-беемве).Задния мост мисля че е добър,можеш да сложиш диференциал от 2140,въпреки че той не е направен за пилежи(както някои можаха да се уверят)или пък да плеснеш някой от БМВ.
По принцип ако говорим за донор с друга марка мисля че най-удачен е БМВ поради известната връска с нашият приятел Москвича.
Не вярвам да е много трудна реработката,само тва с таблото не го виждам или по-скоро не искам да го виждам,носигурно ще стане хубава кола!
То и двигател можеш да ползваш от гореспоменатата марка,ма си мисля,че ще е хубаво да остане нещо по-близко.
В отговор на критиките,че можеш да си купиш "хубава" кола за тия пари,ще кажа,че това е въпрос на желание,а ако на някой му се струва жалък,смешен или пък мизерен Москвича му препоръчвам да го повери на някой който не мисли така и да не се занимава с него и хората с различно мнение от неговото!
| |
Тема
|
Re: Проекта Москвич 408...
[re: Eнтycиaзмът]
|
|
Автор | MARS3OO7 (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.03.06 23:32 |
|
Имах един приятел караше БМВ 315 1983-4 г 1500 кубика карбуратор 75 коня мисля че е един прекрасен вариант за това което си замислил стига да е технически изпълнимо. Двигателя барабар със скоростите само не знам дали ще можеш да ползваш диференциала пък и мисля ефтино ще го намериш (ако вобще се намира) също мисля че е възможен варианта да му трансплантираш купето директно върху баварското на мнение съм че в българия можеш да намериш по кадърни тенекеджии отколкото автомонтьори. Пожелавам успех.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|