Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:02 27.06.24 
Автомобили
   >> Москвич
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема москвич с 4 фаранови  
Автор rack (непознат )
Публикувано23.08.05 23:48



здравейте,
извинете за тъпия въпрос, какъв модел е москвича с 4 фара и колко може да струва подобно возило? може и не в добро състояние.
могат ли да се слагат части от по новите модели? дискови спирачки и друг двигател?
благодаря Ви и успех на всички



Тема Re: москвич с 4 фаранови [re: rack]  
Автор Frysco (невъзпитан)
Публикувано24.08.05 00:28



408...

От 150 до 600 лв, в зависимост най вече от документацията на автомобила и на второ място от състоянието (просто най скапаните са отдавна нарязани).

Мисля че дискови спирачки стават... но колегите ще потвърдят, за сигурност.
За двигател... да!


Елате повече!


Тема Re: москвич с 4 фара [re: Frysco]  
Автор rack (непознат )
Публикувано24.08.05 00:48



благодарско
а какво е окачването отзад? листове и пружини? гледах някъде такива снимки...
амотрисьора отпред в пружината ли е?
никога не съм разглеждал подобна машина а ми доиде идея да я правя lowrider

може ли да се намерят чертежи от някъде?



Тема Re: москвич с 4 фара :408нови [re: rack]  
Автор PishmanMajstora ()
Публикувано24.08.05 12:37



Москвич 408. Купето с 4-те фара е от 1964 до 1971.
Цена не знам, един човек от квартала има такъв на 60 000 (!) от 1967, (един собственик) и иска да го продава за скрап. Не е гнил. Ако те интертесува, да го търся.
Частите са 90% еднакви с 408И, и 2138, очевидно без частите свързани с външния вид на купето и обзавеждането на салона. Окачването на 408, 408И, 412, 2138 и 2140 е еднакво - и отпред и отзад. При 408 има разлика в горните резбови втулии някои други дреболии, но концепцията е 100% еднаква. Двигателите и трансмисията на 408, 408И, 2138 са еднакви.
На 412 и 2140 са различни. Съвместими са при цялостна замяна (до колкото знам). Ако сложиш само двигател 412 на 408 ще гръмне съединителя и дифренциала.
Дискови спирачки на 408 не стават и е безсмислено като подмяна. Трябва да смениш главини, да сложиш серво помпа, нови тръбички за кръговете и т.н.
По вестниците тук - там виждам обяви за продажба на 408. Зависи обаче дали става дума за 408, 408И, или 2138. Много често моделите 408, 408И, или 2138 се обобщават по типа на двигателя а той всъщност е също 408.



Тема Re: москвич с 4 фара :408нови [re: PishmanMajstora]  
Автор rack (непознат )
Публикувано24.08.05 13:03




да интересува ме, от софия съм, къде се намира въпросния? има ливсички хромови части?
за преработките няма проблем купето е основното което ме интересува...
мисля да му слагам air окачване така че ще се преработва много...
мерси



Тема Re: москвич с 4 фара :408нови [re: rack]  
Авторcтeфчo (Нерегистриран)
Публикувано25.08.05 01:08



общо взето разликата между първия 408 и 2140 са предни главини,двигател,диференциал(2140 е с изместен пинйон и сат. и планети с по-ситни зъби)и външен вид.абе като цяло купето и окачването са същите.
Най-якото на старците обаче са горните скорости,страшни са!
Ако ще го базикаш тва москве сложи му един УЗАМ1800(120к.с.)-ако не истепа рибат те па на!!!



Тема Re: москвич с 4 фара :408нови [re: rack]  
Автор PishmanMajstora ()
Публикувано25.08.05 10:50



Значи:
Току що се говорих по въпроса, но не със човека тъй като няма мобилен, а с негова близка. Обеща да ми се обади по- късно по въпроса.
Колата не е ликвидирана, в София, в гараж близо до Пирогов е.
Производство 1967 - единствен собственик досега.
На много малко километри е.
Купето е запазено. Боядисано е с кофти бяла боя преди 15 години, но това не е проблем.
Броните са боядисани с черна боя. Как е никела отдолу, не мога да кажа.
Боята може да се свали с химикали и да се никелират (при необходимост).
Като цяло не хваща око, но при положение че ламарината не е гнила, а осмаците трудно изгнива, колата е перфектна за реставрация.

Нови брони тип за 408 и 408И (едналви са) се намират все още тук - там за по 40 Лв.
Колата е спряна от движение. Била е със старите номерта преди това.
Цената на този етап е 500 лв, но подлежи на договаряне.

Ако проявяваш сериозен интерес, моля пиши ми на:
tubular@mail.com

за да ти дам телефон за директна връзка и да се договорите.

Другата седмица няма да съм в София поне 2 дни, така че ако не днес - утре може да се комуникира и след сряда.



Тема Re: москвич с 4 фаранови [re: rack]  
Автор rack (непознат )
Публикувано31.08.05 12:38



:-))))
здравейте,
вече съм горд собственик на 408 :-)
идеята е следната:
пружините се сменят с въздушни възгалавници... отпред не е проблем :-) за целта обаче триабва да се извади и амортисьора... видях някаква руска снимка на сложен допълнителен амортисьор... в моя случай това ще е основен :-) някой да е правил подобно нещо?
ето снимката: http://store2.data.bg/themachine/pics/Moskvich/ne6ta/ar_2.JPG

за задното окачване... там проблема е по сериозен.... може ли да се имплантира окачване като това на снимките?
http://store2.data.bg/themachine/pics/Moskvich/zadno%20oka4vane%202140SL/

благодаря на themachine за снимките!
бъдете здрави :-)



Тема Re: москвич с 4 фаранови [re: rack]  
Автор 412 (x Eack)
Публикувано31.08.05 17:56



Ти благодариш ама снимките аз съм ги качвал :)



Тема Re: москвич с 4 фаранови [re: 412]  
Автор rack (непознат )
Публикувано31.08.05 20:05



блгодаря на themachine, такъв е юзъра в data.bg... там ги намерих ако ти си ги качвал благодаря и на теб ,




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.