|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
москвич с 4 фара
|
|
Автор |
rack (непознат
) |
Публикувано | 23.08.05 23:48 |
|
здравейте,
извинете за тъпия въпрос, какъв модел е москвича с 4 фара и колко може да струва подобно возило? може и не в добро състояние.
могат ли да се слагат части от по новите модели? дискови спирачки и друг двигател?
благодаря Ви и успех на всички ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/laugh.gif)
| |
Тема
|
Re: москвич с 4 фара
[re: rack]
|
|
Автор |
Frysco (невъзпитан) |
Публикувано | 24.08.05 00:28 |
|
408...
От 150 до 600 лв, в зависимост най вече от документацията на автомобила и на второ място от състоянието (просто най скапаните са отдавна нарязани).
Мисля че дискови спирачки стават... но колегите ще потвърдят, за сигурност.
За двигател... да!
Елате повече!
| |
Тема
|
Re: москвич с 4 фара
[re: Frysco]
|
|
Автор |
rack (непознат
) |
Публикувано | 24.08.05 00:48 |
|
благодарско
а какво е окачването отзад? листове и пружини? гледах някъде такива снимки...
амотрисьора отпред в пружината ли е?
никога не съм разглеждал подобна машина а ми доиде идея да я правя lowrider
може ли да се намерят чертежи от някъде?
| |
|
Москвич 408. Купето с 4-те фара е от 1964 до 1971.
Цена не знам, един човек от квартала има такъв на 60 000 (!) от 1967, (един собственик) и иска да го продава за скрап. Не е гнил. Ако те интертесува, да го търся.
Частите са 90% еднакви с 408И, и 2138, очевидно без частите свързани с външния вид на купето и обзавеждането на салона. Окачването на 408, 408И, 412, 2138 и 2140 е еднакво - и отпред и отзад. При 408 има разлика в горните резбови втулии някои други дреболии, но концепцията е 100% еднаква. Двигателите и трансмисията на 408, 408И, 2138 са еднакви.
На 412 и 2140 са различни. Съвместими са при цялостна замяна (до колкото знам). Ако сложиш само двигател 412 на 408 ще гръмне съединителя и дифренциала.
Дискови спирачки на 408 не стават и е безсмислено като подмяна. Трябва да смениш главини, да сложиш серво помпа, нови тръбички за кръговете и т.н.
По вестниците тук - там виждам обяви за продажба на 408. Зависи обаче дали става дума за 408, 408И, или 2138. Много често моделите 408, 408И, или 2138 се обобщават по типа на двигателя а той всъщност е също 408.
| |
|
да интересува ме, от софия съм, къде се намира въпросния? има ливсички хромови части?
за преработките няма проблем купето е основното което ме интересува...
мисля да му слагам air окачване така че ще се преработва много...
мерси ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/laugh.gif)
| |
Тема
|
Re: москвич с 4 фара :408
[re: rack]
|
|
Автор | cтeфчo (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.08.05 01:08 |
|
общо взето разликата между първия 408 и 2140 са предни главини,двигател,диференциал(2140 е с изместен пинйон и сат. и планети с по-ситни зъби)и външен вид.абе като цяло купето и окачването са същите.
Най-якото на старците обаче са горните скорости,страшни са!
Ако ще го базикаш тва москве сложи му един УЗАМ1800(120к.с.)-ако не истепа рибат те па на!!!
| |
|
Значи:
Току що се говорих по въпроса, но не със човека тъй като няма мобилен, а с негова близка. Обеща да ми се обади по- късно по въпроса.
Колата не е ликвидирана, в София, в гараж близо до Пирогов е.
Производство 1967 - единствен собственик досега.
На много малко километри е.
Купето е запазено. Боядисано е с кофти бяла боя преди 15 години, но това не е проблем.
Броните са боядисани с черна боя. Как е никела отдолу, не мога да кажа.
Боята може да се свали с химикали и да се никелират (при необходимост).
Като цяло не хваща око, но при положение че ламарината не е гнила, а осмаците трудно изгнива, колата е перфектна за реставрация.
Нови брони тип за 408 и 408И (едналви са) се намират все още тук - там за по 40 Лв.
Колата е спряна от движение. Била е със старите номерта преди това.
Цената на този етап е 500 лв, но подлежи на договаряне.
Ако проявяваш сериозен интерес, моля пиши ми на:
tubular@mail.com
за да ти дам телефон за директна връзка и да се договорите.
Другата седмица няма да съм в София поне 2 дни, така че ако не днес - утре може да се комуникира и след сряда.
| |
Тема
|
Re: москвич с 4 фара
[re: rack]
|
|
Автор |
rack (непознат
) |
Публикувано | 31.08.05 12:38 |
|
:-))))
здравейте,
вече съм горд собственик на 408 :-)
идеята е следната:
пружините се сменят с въздушни възгалавници... отпред не е проблем :-) за целта обаче триабва да се извади и амортисьора... видях някаква руска снимка на сложен допълнителен амортисьор... в моя случай това ще е основен :-) някой да е правил подобно нещо?
ето снимката: http://store2.data.bg/themachine/pics/Moskvich/ne6ta/ar_2.JPG
за задното окачване... там проблема е по сериозен.... може ли да се имплантира окачване като това на снимките?
http://store2.data.bg/themachine/pics/Moskvich/zadno%20oka4vane%202140SL/
благодаря на themachine за снимките!
бъдете здрави :-)
| |
Тема
|
Re: москвич с 4 фара
[re: rack]
|
|
Автор |
412 (x Eack) |
Публикувано | 31.08.05 17:56 |
|
Ти благодариш ама снимките аз съм ги качвал :)![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/laugh.gif)
| |
Тема
|
Re: москвич с 4 фара
[re: 412]
|
|
Автор |
rack (непознат
) |
Публикувано | 31.08.05 20:05 |
|
блгодаря на themachine, такъв е юзъра в data.bg... там ги намерих ако ти си ги качвал благодаря и на теб ,
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|