Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:38 15.07.25 
Автомобили
   >> Москвич
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Съвършенството в Един 2140нови  
Автор lvan4O (Народен Човек)
Публикувано06.02.05 16:36



Здравеите хора-народ...
Откога не съм пускал ей такива похвални темички и вече немога да се здъджа след като прочетох и разбрах една работа. А аз твърдях, че познавам Колата си!

Значи ,поводът да напи6а тая тема е следният.

Стоим си вчера тука с една компаня и приателката ми в една механа и си приказваме, и по едно време с Моита взехме да се обясняваме кво ще правим в Понеделник. И тя като взе да ми изброиава 1000 работи дето трявва да ходим с колата ,и аз си викам “ Малеее в понеделник го дават -15 градуса ,как ще ида в понеделник сутринта да запаля КОЛАТА бедна ми е фантазията ,как ще я запаля ,(дано запали ,не е палена 1 седмица) как ще я стопля тая кола (малеее ,малеее – бахтии кучешкият студ дето е...)


И прибирам се в кащи, тая мисъл не ме оставя ,лягам си в леглото и вадя ДЕБЕЛИАТ ГОЛЯМ АЛБУМ ЗА 2140<(тези които дойдоха на срещата Хасково го видяха) и почвам да чета най-щателно главата за “ Система вентилации и отопления салона”
И така ,чета ,чета и тарся решение на проблема ,или поне нещо ,някоя тънкост да загреее по барзо тая кола.

И “О БОЖЕ” кво прочитам.- ЦИТАТ ( после ще го обясня )

“ С целью ускоренного нагрева воздуха внутри салона кузова отопителю может работать также и по системе замкнутой циркуляции. В етом случае воздух, проходящий через радиатор ,отбирается непосредственно из салона кузова, через воздухопровод приточной вентиляции при включения електродвигателя вентилятора отопителя и замкнутой вентилационного люка, и снова воздух возвращается в него болеее нагретым.Няма да го привеждам буквално ,не че не мога но искам да си го ви обясня максимално поочително.

Значи за по-бързо затоляне на купето ,а и не само смисъл това е начина да се отоли ефективно купети при температури под -10 градуса ,така че да се достигне до вътрешна темератуда над +20 градуса.
За целта какво правим- затваряме вентилационният люк ,отваряме клапата за приточна вентилациа ( предполага се ,че заимно време когато ви е студено сте я затворили ,за да не влиза директно леден въздух от вън) ,малко е смешно да го спомена ,но задължително сте отворили крана на парното ,и включвате вентилатора на 2-ра степен.

Преди време се возим в Астрата на един приятел и той натиска там някво копче и вика “като го натисна и купето се топли по бързо ,щото се спирал притока на въздух отвън и циркулира въздуха само в купето”.
И ние викаме “ бааа глей ква кола ,за първи път чуваме и виждаме нещо такова”
И аз викам “ааа ми нащиа Кадет няма такова нещо” , и един приятел и той вика” да ле и нашиат Пасат няма такова нещо” ,а пък то е бая ефективно да ви кажа ,за 2-3 минути в колата направо не се стои от жега.

И сега ми кажете ,Москвича не е ли най-съвършенната съветска кола.

Коя друга руска кола соц. а и западни имат сензор за незакопчани колани – инерционни колани на 2140 се вграждат от 1975 с началото на неговото производство
Коя груга руска кола има паркинг светлини като Москвич 408 412 2140 от 1964 година още.
Коя друга руска кола, соц. а и западни имат реотани за подгряване на задното стъкло още от 1975.
Коя руска ,соц. а и западна имат подглавници против камщичен удар при катастрофа да не ти се счупи врата като 2140 още от 1975г.

Тези са екстрите дето се сещам да ги нямат другите конкуренти.

А иначе чистачки с умивател на фаровете ,система за вентилациа на купето чрез вентилационните отводи в задната част на купето ,които не позволяват на стаклата да се запотяват. Дулгите скорости на 2140 са огромнпо приемущество особенно при движение извън града. Толкова дълги скорости имат само 2106 и 2107 след 1983-4 година, а забравих и Вартбурга.
Инерционни колани дори и за седящите на задната седалка още от 1975.
2-кръгова спирачна система, с регулатор на спирачното усилие на задният мост и сервоусиловател на спирачката още от 1975. Предни дискови спирачки с 4 спирачни цилиндърчета (такива знам че имат Роус-Роиса ,Москвича и Вартбурга)
Коя друга руска кола а и соц. може да мине 600км с един резервоар.
И така и така нататака...Сега един съвет от мен... Когато е много студено ,как нах-бързо да загрее колата за да може да ви е най- икономична да върнете смукача възможно най-бързо,а и да затолите купето максимално бързо.
Значи слагате един голям картон (особенно сега когато температурата е убедително под нулата) ама да закрие целият радиатор , за да не пада и мести го връзвате с ластик за гащи.:) така съм направил аз.За тези които имат желюзи на радиатора отпред още по хубаво ,затварят ги нацяло. Затваряте и лука на парното нацяло. Затваряте и крана на парното за да не циркулира водата от блока и там.По този начин в малкият кръг циркулира около 3-литра антифриз ( това е антифриза горе доло в самият блок) ,по този начин загрява много бързо двигателя и когато достигне до почти работна температура 60 градуса връщате смукача и отваряте крана на парното ,но без да пускате какъвто и да е въздух до самия радиатор на парното. Изчаквате 1-2 минута така да се затопли стабилно радиаторчето на парното и отваряте клапатаза поточна вентилация и пускате вентилатора на парното на 2-ра степен.
Това е начина с най-малко бензин и време да се затопли хем двигателя хем и купето да се затопли.
Това го измислих вечера вечерта.

В понеделник ще изпробвам всичко това.

Голям кеф тука в Стара Загора сме в грипна ваканциа а в понеделник пак почиваме щото е междусрочна.:)

Аиде Фенове ,Колеги и още повече Приятели До скоро виждане в Ловеч.





Тема Re: Съвършенството в Един 2140нови [re: lvan4O]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано06.02.05 20:40



В отговор на:

инерционни колани на 2140 се вграждат от 1975 с началото на неговото производство




Твоя е 80-та и няма инерционни колани.

В отговор на:

Коя друга руска кола, соц. а и западни имат реотани за подгряване на задното стъкло още от 1975.




Ми твоя и тва го няма, а и на никой досега не съм виждал.

В отговор на:

Коя руска ,соц. а и западна имат подглавници против камщичен удар при катастрофа да не ти се счупи врата като 2140 още от 1975г.




Ми Вартбург 353 го има туй нещо от 1971 година,отначало само за луксозната модификация а от 1977 серийно.

В отговор на:

А иначе чистачки с умивател на фаровете




Твоя и това го няма, и пак не съм го виждал при никой москвич.

В отговор на:

Коя друга руска кола а и соц. може да мине 600км с един резервоар.




Твоя Москвич незнам дали и 400км ще мине с един резервоар,а хем резервоара ти е 45 литра.
На Вартбурга е 40 а той минава 600 км с един резервоар.

Е?

Айде със здраве



2T Racing Team StZ

Тема Re: Съвършенството в Един 2140нови [re: lvaka]  
Автор white_shark (2140 GT)
Публикувано06.02.05 22:07



И защо пак се почва с дразгите...???Аз това не мога да разбера...


The Blacksea White Shark


Тема Re: Съвършенството в Един 2140нови [re: white_shark]  
Автор Frysco (невъзпитан)
Публикувано06.02.05 22:23



Забавляват се момчетата бе...

Ивак стига па ти бе...Вместо да вилнееш срещу грузинеца, хвани напиши тема "Съвършенството на 353" в клуб трабант и варга и тва е...


Елате повече!

Тема Re: Съвършенството в Един 2140нови [re: Frysco]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано06.02.05 22:50



Няма да напиша такава тема защото не съм толкова заблуден че да мисля че 353 е съвършен автомобил

white_shark - аз не целя спорове и дразги ама Живко като пише глупости що да не го коригирам.



2T Racing Team StZ

Тема Re: Съвършенството в Един 2140нови [re: lvaka]  
Автор white_shark (2140 GT)
Публикувано06.02.05 23:17



Не ама е гадно така.....Вече усещам как са се чувствали в бмв форума...Темата става един голям shit...Затова вече не пиша...А сега 353 като не намираш съвършенство е друг въпрос...Ние виждаме в 2140 доста уникални черти и не смятаме да си спестим хвалбите


The Blacksea White Shark


Тема Re: Съвършенството в Един 2140нови [re: white_shark]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано07.02.05 01:59



Тука реалист е май само Майстора.



2T Racing Team StZ

Тема Re: Съвършенството в Един 2140нови [re: lvan4O]  
Автор Filo (луд психопат)
Публикувано07.02.05 14:46



Всичките тия неща накуп можеш да ги видиш в някоя лада 2104, 2105, 2107 и нагоре другите модели. Само че в Москвич 2140 до сега не съм ги виждал. 2141 да ама 2140 ?!?

Мъжете правят пари, но парите не правят мъже!


Тема Re: Съвършенството в Един 2140нови [re: Filo]  
Автор 412 (непознат)
Публикувано07.02.05 19:20



Това че вие не сте ги виждали не значи че ги няма. Ловечките са правени колкото да вървят. Специално чистачките на фаровете се слагат само пожелание на клиента при покупката на автомобила.



Тема Re: Съвършенството в Един 2140- Отговорченови [re: lvaka]  
Автор lvan4O (Народен Човек)
Публикувано08.02.05 00:20



Сега Ивак ,както най-си обичам ще ти отговора дума по дума ,последователно на всичките ти нападки към Москвича ,а още повече, че ти нападна Ванката,ся щи натрия носа.

Но първо преди всичко искам да ти изясня нещо: Москвич-2140 се е произвежвал в ТРИ различни изпалнения: 1500 ,1500S и 1500SL

Конкретно моя Ivan40 ,който сезираш е в изпълнение 1500 - което ще рече стандарт - най-ниско ниво на компектация. Всички Москвичи ,които като моя са произведени в завод "Балкан" Ловеч са в такова изпълнение.

Сега вече почвам: Произведени в ЛОВЕЧ

1)Що се отнася за коланите-те са български и на всички с малки изключения са монтирани такива- това са коланите, които се освобождават от закопчалката чрез издърпване на самото тяло с хващтача- всички ги знаем Тези колани са български и са произвеждани в Шумен Та затова няма значение от коя година е колата дали е 75-88...

2)За реотаните на задното стъкло - да моя няма казах поради кой факт. Но това не означава че такива реотани не съществуват ,като се видим ще ти покажа 1500S и 1500SL на живо и в интернет и на компа ми ,че има такива реотани.

3)За облегалките за глава на предните седалки. ОТ -1975 година сериино на всички 2140-2138 както и на техните модификации Комби и Фургон.
Добре ве казваш от 1977г. сериино на всички Watrburzi, ами защо тогава на Борката нали е сериен и си е Стндарт и е 1980 - защо на неговите стари таборетки ,дето ги смени, НЯМАШЕ облегалки бе аааааааааааааа...

4) За чистачките с дюзите за Фаровете - Ами да моя няма обясних по каква причина (повече няма да се повтарям) ,но иначе всички технологични услович да се поставят си ги има. има си поставка за 2ро казанче, в самата решетка си има дупки за чистачките от къде да излизат къде да се поставят дюзите, планка на която да се поставят електродвигателите за чистачките на фаровете. С малко повече мерак и тва ще си го направя по нататък. А иначе 1500S и 1500SL си ги имат. На живо немога да ти покажа ,но на каталози ,снимки в компа ,плакати - МОГА.

5)За прехода от 600км става дума разбира се за извънграда( примерно Москва-Петербург). Ами на Москвето резервоара му е46л. раздели 46:600=7,666... л на 100км. Ти ся коя москвич не го гледай.
ама лятото като беще изправен и като го засичах хич не минах 28км с 2л.- А92Н ,а като взех да го карам юни месец (имаще страшна центровка ,преди сама да се загуби) хич не минах СМЕСЕНО130км с 12 литра от които 100 градско ,и то в супер центъра все въртях, и 30км до Баните( тва е извънградското).
На ТОШО хич не му даде разход като ходиха до Кюстендил 7.2 ли беше 7.5 ли беше.И тва говорим за -моя и неговият карбуратори са 2101-412

На една Лада резервоара и е 39л. трябва да гори 6.5 на 100км- за да мине 600км с един резервоар ,просто на Москвето е по-голям
За Варбурга - да 42л. - 42:600=7 на 100км - щом си казал -може- нямам поглед. Още твоя не е станал

Ама такава система за отопление( затворена циркулацияна въздуха ) в купето нямат нито 353 нито 2101-07 нито 24-10 НИКОЙ

Защото на всички конкуренти всичкият въздух минава през радиатора , а на 2140така преди радиатора има един отвор с шлюз който ако не се затвори с лоста винаги духа студено и именно в него се крие тайната.

на ладатаможе да се затвори люка на парното -да но на нея всичкивт въздух минава през радятора.
на варбурга същата работа
на кадета там пък има поточна вентилация дето да духа студен вуздух винаги ,можеш да я затвориш , но немовеш да затвориш люка на вентилацията ,защото няма такъв. Там винаги духа от нъкъде дали топло - дали студено.

Пасата пък няма люк и няма поточна вентилация- и така нататака и така нататака...

Значи аз днеска пробвах системата и съм страшно доволен. Ами кво да ви кава днеска значи с шишето 2.5 литра минах 19 км- това ще рече 13 на 100км.
Иначе днеска сутринта (понеделник 7 февроари) в Ст. Загора сутринта беше -15градуса - Колата запали от РАЗ( небеше палена от 1 седмица )Ми то как няма да запали с тоя акомулатор 75-АмперЧаса - Бош- Силвър дето си го сложих наскороСтариаят Искра пазарджик ми служи вярно 5 години и тая зима здаде багажа

И при затрорен люк и кран на парното ,при скожен картон на големият радятор отпред (имам термостат) , двигателят загря за по малко от 2км до 60 градуса, при което върнах смукача. И после пуснах таината система и О-Боже колата се стопли. ДАААААА и тиа 19км разхода веше 13 на 100 , като имате предвид, че колата се пали и кара студена - зимно време при -15.
не е като да е загряла качваш се и караш градско.
Мисля че ме разбрахте.

А за другите ,не се впрягайте на Ивака ,аз съм му свикнал...





Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.