|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
Абе това май изби накъм общи приказки...
А я да питам, някой извеждал ли си е тръбата за въздуха навън, демек накъм решетката или нещо подобно така че да увеличи евентуално налягането при движение и ако да има ли осезаем ефект от това?
| |
|
Ефекта ще е почити нулев на бензин.На газ даже ще влоши нещата от преди това.Експеримента ми е 50 км. градско с нещо като чарджър направи си сам.Хареса ми на първо четене в смисъл че си направих основните заключения.Дава повече въздух от щатното засмукване атмосферно т.е. ще повиши мощността при адекватно настройване на карба - аз карах при оргинални такива-с колко е резонния въпрос - отговора е ами не знам.Прави ха се едни замервания за да не е органолептична цялата история с манометър мерих кво дава на изхода до колкото помня 0.2 бара.С Майстора се бяхме завряли в гаража да мерим разходи на въздух по точно той мереше аз асистирах.През чарджъра мина повече въздух за единица време от колкото през щатното захранване при едни и същи обороти.Ама май майстора нещо не хареса резултатите щот не ги видях публикувани.
Та накрая чарджъра е малка стъпка към повишаване на мощността на двигателя и неговата отзивчивост.
За сведение от 1,5 л. мотор с турбокомпресор са вадели от Ф1 около над и под 1000 коня!!!! да ама на изхода на турбото е можело спокойно да си помпиш гумите на колата с подходящ накрайник не помня точно ама неколцина атмосфери са вадели на изхода.Тва е нещо страшно.Твоя мотор би се пръснал без остатък при тва надуване.Така че човек трябва да се съобразява с даденостите с които разполага.
Което не става с кубатура става с обороти
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|