Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:46 09.07.25 
Автомобили
   >> Москвич
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Za parnoto na 8-citeнови  
АвторStani-4O8 (Нерегистриран)
Публикувано26.11.03 16:24



Zdrawejte,
sobstwenik sym na 8-ca moskwich s nowoto kupe. Imam problem s parnoto i to ne tokowa che ne raboti, a che e mnogo slabo. Ot poznati majstori sym chuwal, che po princip na 8-cite parnoto ne bilo dobro. Wqrno li e towa i estestweno ima li nqkakyw nachin, move bi s prisposoblenie towa da se korigira.



Тема Re: Za parnoto na 8-citeнови [re: Stani-4O8]  
Авторнeзнaйko (Нерегистриран)
Публикувано26.11.03 19:29



По принцип на моделите до 81ва радиатора на парното е с едни прегради,за удължаване пътя на топлото през радиатора.На практика обаче това са излишни препядствия и ефекта е обратен.
Не си играй да ги махаш-няма да може да запоиш после добре капаците.
Потърси радиатор от по нов москвич,но май че щуцерите са на различни места.
Най-добре направи резонните неща-добър термостат,нормален поток на течността през радиатора и добър вентилатор.
За потока имам предвид че е добре топлото да влиза отдолу а помпата да смуче от горе.



Тема Re: Za parnoto na 8-citeнови [re: Stani-4O8]  
Автор _HlPlTO_ (москвичист-учаш)
Публикувано26.11.03 20:32



abe da ti kaga as noooo neznam za parnoto na 408 as sam s 2140-d 1986g moeto parno sa6to rabote slabo ama pretpolagam 4e sigorno e malko zapu6eno taka4e moge i tozi varqnt da e


proverqvai si gicite kam delkoto i v nego



Тема Re: Za parnoto na 8-cite ...нови [re: PishmanMajstora]  
АвторStani-4O8 (Нерегистриран)
Публикувано27.11.03 21:45



Blagodarq za sawetite :-)

Inache moskwicha gylta 10l/100km pri sredna skorost 80km, a spore bashtami izwyngradsko pri syshtata maks skorost nqkyde kym 8l.



Тема ha haнови [re: Stani-4O8]  
Автор citron bg (екс ПитБул)
Публикувано28.11.03 02:58



i az sam taka. Moeto parno si bachka normalno, ama zagriava chak kato stigna do rabota. Probvaj da zapushish dupkite, che da ne stava techenie v kupeto. Ili karaj kato vsichki ostanali s shapka i rakavitsi.



Тема Re: ha ha-aнови [re: citron bg]  
Авторroshav (Нерегистриран)
Публикувано28.11.03 10:13



да не би пък кранчето дето отваря пътя на течността от двигатела до парното да не затваря/отваря добре и един вид "топлото" да се точи едвам-едвам като ракия?.До скоро аз даже незнаех че моето парно работи.Веднъж го пусках за малко ама само за да свали температурата на охлаждащата течност щото в момента съм с балатум отпред и сега в топлото време малко се вдигат градусите.По принцип до сега не ми се е случвало ама много внимавам като спирам колата за по-дълго време двигатела да не е силно загрят и за тва може да се ползва парното---веднага смъква температурата.
Може и да се смеете но незнам едното лостче на моя 2140Д/85г. какво точно прави.Значи става въпрос за плъзгача който се намира над този с който се отваря онази решетка пред предното стъкло.



Тема Re: ha ha-aнови [re: roshav]  
Автор Eack (Москвичист)
Публикувано28.11.03 11:42



ДА ти кажа тоя другия плъзгач отваря студеното да духа през онези 2 те малко по отгоре(се6та6 се за кои говоря надявам се) От дам може да духа само студено не може топло
Като отвори6 от единия плъзга4 се вдига отпред джиджавката до капака а със другата отваря6 клапа(само за през лятото) през която по4ва да духа студено. :)




Тема Re: ha haнови [re: citron bg]  
Автор4O8 (Нерегистриран)
Публикувано02.12.03 11:26



И аз карам на къси разстояния с шапката и ръкавиците. В тези моменти винаги се сещам за Щирлиц, дето си караше лимузината с фуражка и кожени ръкавици и се питам дали и на него ме му работеше парното или по устава на СС така е редно да се шофира?



Тема ами задното стъкло?нови [re: 4O8]  
Авторpoшaв (Нерегистриран)
Публикувано02.12.03 11:57



да ти кажа и аз подозирах че от там май само студено ми духа.Междудругото самите духалки ги смених с едни други от малко по-стар модел/1500/ щото са по-готини а пък и моите се бяха строшили някак си .Сега тия няколко дена в мокрежите си откарах дзвера по локвите..Работата е там че се кара на кратки разстояния и докато загрее и вече трябва да спирам.Аз си отварям духалките дето са ми до краката и пускам вентилатора на 2 в началото и после карам на 1.Проблема е че ми се запотява задното стъкло и нищо се не вижда.Онези отвори дето би трябвало да се справят с проблема не са добри.Ще ми се да си намеря некъв вентилатор на 12V малък на размери и да си го сложа да ми духа на стъклото отзад.Някой ако има идея нека да казва.



Тема Re: ами задното стъкло?нови [re: poшaв]  
АвторPishmanMajstora (Нерегистриран)
Публикувано04.12.03 19:49



za 12 V se sestam za ventilator ot zahranvast modul na PC.
Samo gledaj da ne zaformis nqkoe kaso po tocite 4e si e takovalo mamata.
Ina4e pri vlazno vreme osobeno zadnoto mi staklo e palna skrab ... za tova imam nqkolko svaleni ot vaorazenie teniski pod sedalkata. Klasikata e da podades na qnkoq kaka sednala otzad parcala da zabarse kondenzata




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.