|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
Remarke
|
|
| Автор |
666666 (непознат
) |
| Публикувано | 03.09.03 20:07 |
|
|
Imam edno staro remarke.Iskam da go stgna i da go registriram.
Znae li niakoi kak stava registriraneto i kolko mu e danuka ?Ima li zastrahovka?
Blagodaria
| |
|
|
|
Отиваш в КАТ,там трябва да има обявени дати за регистрация,питай все пак.
| |
|
|
|
ако е правено първо трябва да имаш протокол от изпитваща лаборатория, че е годно - Технотест например, след това да отидеш да му набият номера - това става на опр. оторизирани места - питаш в КАТ кои са и чак тогава отиваш за регистрация
Кофти, кофти ама гот!
| |
|
|
|
приятелрябва да му се сложат номера(да се набият) и после след като ги има6 отив6 в КАТ и иска6 регистрационен номер ЗА РЕМАРКЕ.нЕ Е МНОГО СКАП,ОБА4Е НАБИВАНЕТО НА НОМЕРАТА Е ДОСТА.....ТРЯА ДА СЕ ПРЕГЛЕДА И ТАКИВА ГЛУПОСТИ,,,,...ТАКА 4Е КАРАИ СИ ГО ТАКА,АЗ МОИТО НЕ Е РЕГИСТРИРАНО А И АЗ САМ САМ СИ ГО ПРАВИЛ Е НЕ САМ ДЕ ОБА4Е Е ЛИ4НА ИЗРАБОТКА.пЪК И ДА ТЕ СПРЕТ НЕЗНАМ ДАЛИ 6ТЕ ИСКАТ ДОКУМЕНТИ ЗА РЕМАРКЕТО:) А И ДАИСКАТ.......ЗНАЕ6 КАК СЕ РА6АВА ТАЙ РАБОТА$$$:)
АЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ
| |
|
Тема
|
Re: Ремарке
[re: MИTAKA]
|
|
| Автор |
lvan4O (Народен Човек) |
| Публикувано | 05.09.03 00:37 |
|
|
Ако е правено самоделно ,от теб самия ,то първо неможе ти да си го измислиш направо ти ,ми то има типов проек избираш си един и правиш по него ,щото то си има стандарти за диаметар на моста ,на рамата ,на самия теглич и затова тия работи се смятат и неможе ти да си ги правиш как дои ,ами се взима типовия проект и се работи по него ,иначе е абсурт от комисията да ти го одобрят.
Само няколко думи за мойто ремарке ,правено е от баща ми през 1991 и 1992 го одобриха ,с джанти е от Лада 1500 , ресьори 7 листа от Москвич 403 и е подсилено ,смисъл ,че е преизчислено с по дебел мост и прът на теглича от стандартните.Зелено е и много добар ваншен вид вади. Интересното е ,че по книжка му дават да носи максимално до 175 килограма ,колкото е собствената му маса ,ама ние редовно го тварим с 500-600 кила пясак ,примерно и никви проблеми ,Иванчо дърпа ЯКО
Та да се върна на същественото като си го направиш реда е следния.
1) Отиваш на комисия ,аз едно време ходих в Пловдив да ти го одобрят.
Като го одобрят ти бият на една алуминиева плочка дето я занитват до теглича на самата траба и на нея пишат датата на одобрението дето си минал през комисията ,че ремаркето е годно за употреба и отговаря на стндартите
2)После отиваш в КАТ да ти сложат номера и да ти издадат талон
3)Данъка на ремаркето е 15 лева на година и се плаща редовно!Много е ама кво да правиш???
4)И тва е поне до колото си спомням от преди 12 години.
За актоални цени за комисията и КАТ - немога да ти кажа щот незнам
Застравовка не се плаща!!!
Ремаркето се води на преглед на всеки 5 години
И тва е в общи линии ,но ако не го караш редовно и го ползваш по патиша без КАТаджии не си засложава да плащаш и за него толкова пари.
Аи ,тва е от мен
НАРОДНАТА КОЛА на България
| |
|
Тема
|
Re: Ремарке
[re: lvan4O]
|
|
| Автор |
MИTAKA (почти майстор) |
| Публикувано | 05.09.03 12:59 |
|
|
абе кои се занимава сега батка да регистрира ремарке Хората карат коли без номера и талони а ти се се спуснал да регистрира6 ремаркенце....опомни се живеем в БГ
АЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ
| |
|
Тема
|
абе все пак...
[re: 666666]
|
|
| Автор |
MИTAKA (пича с москвича) |
| Публикувано | 05.09.03 19:30 |
|
|
абе все пак проверих и :
30 лв регистрация,15лв техни4ески преглед и наи важното на което и аз се у4удих:ПЛАЩА СЕ И ЗАСТРАХОВКА ЗА РЕМАРКЕТО 
АЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ
ако нещо не вЪрви далавера направи
| |
|
Тема
|
Re: абе все пак...
[re: MИTAKA]
|
|
| Автор |
Frysco (на пета скорост) |
| Публикувано | 05.09.03 23:57 |
|
|
Ми кой го знае дали няма да направи някоя катастрофа...
"Аз бях главен идейчик преди две години, един приятел беше се меракландисал да си прави двуосно ремарке, със седалки вътре и прочие.Та какво общо взето направихме:
предница и задница от жигула, един комплект врати, задни, без рамки гредата на купето минава по средата, надлъжно, ниско между седалките защото трябва да има и опорен елемент.Отпред се чудихме чудихме, та накрая оставихме капака и там отдолу на коша сложихме ламарина отдолу-муцка багажниче.Шенкела беше заварен за носачите, някак по особен начин.Отзад нищо, така си остана, само между осието съсено и няма двигател, скорости...задния мост нещо го прави той ма не знам какво.
И в крайна сметка какво излезе, атракция, три месеца се возехме в тоя файтон, теглеше го друга жигула, то беше леко и много готино...имаш си табло с две жабки, изрязани и залепени забелжете от дяснокормилно и нормално табло, то беше поръчано отнякъде не помня отде, и касетофонче.Возихме се, после той махна седалките и капаците отпед и отзад, напълни го със сторителни материали, тръгнал на път, някаква работа да върши, и в някво село му откраднали жигулата с все ремаркето....Хубава работа, ама българска."
Това по горе е разказ на един мой другар от село.
това е малката ми колаРедактирано от Frysco на 05.09.03 23:59.
| |
|
Тема
|
Re: абе все пак...
[re: Frysco]
|
|
| Автор |
MИTAKA (пича с москвича) |
| Публикувано | 06.09.03 10:24 |
|
|
Абе как ще направи катастрофа с ремаркето БЕЗ КОЛА Нали е достатачно да си платиш застраховката за колата а ремаркето се води като 4аст от нея!!!Ама тия НЕ трябва и ремаркето да има,още малко и на велосипедите ще им сложат застраховки и ГТП  
АЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ
ако нещо не вЪрви далавера направи
| |
|
Тема
|
Re: абе все пак...
[re: MИTAKA]
|
|
| Автор |
lvan4O (Народен Човек) |
| Публикувано | 06.09.03 15:13 |
|
|
Митак ти се варна ,най-после как беше в Сандански
Тва вярно ли е ,че за ремаркето се плаща ЗАСТРАХОВКА ,ей тва не го знаех ,никога не съм плащал застраховка
Ай
НАРОДНАТА КОЛА на България
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|