|
|
|
Тема
|
Dolen Lqv Pedal
|
|
| Автор |
LordDigital (DigitalDesigneR) |
| Публикувано | 27.06.02 00:46 |
|
|
Tocno za toz pedal stava duma
Kakto si smenqh skorostite (samo maistora moze da vi kaza sys kakva megaLomanska skorosti gi ryckam) ,tak izvednyz usetih che syedntelq mi izbega.
Vzeh da psuvam ,sprqh po sredata na bul. Vasil Levski ,i ot tam gasq motora ,slagam pyrva ,palq i davam gaz... be znaete kak se kara bez syednitel
Posle obache poglednah a to:
Pedala na ambriaza ,natiska osta na gornata pompa kato pravi vryzka sys neq prez edna P obrazna plastinka. Na plastinkata ima dupka vyv koqto osta vliza ,a ot dvete i strani na os se dyrzi za pedala. TA taz plastinka izpada ot osta koqto otiva vyv pompata na ambriaza. Slozh q az ,i sicko bese normalno ama qvno osven slagana trebe i da se stabilizira nekak si stoto ze da krivi osta na vryzkata kym pompata ,ot tam pocna da teche spiracna technost....... i sega tolkova se krivi che edvam smenqm skorosti
Problema e che ne moga da razbera kak se zakrapqt P obraznata plastinka i vyprosnata OS? Ne moze da e sys gaika ,stoto nema kak da se navie ,pak i q nema po poda. Ima nekva misteriozna pruzina tam ,ma ne mozah da q natikam taka che da dyrzi plastinkata - izobsto proval na firmata - taka che davaite hintove:)
| |
|
|
|
Това П образно съединение е с дупка с резба по средата, навива се на буталото на помпата. Но гледай да не го навиеш много, че нама да остане за ход на педала.
Същото това П има 2 дупки в двата края, през които минава една дебела ос, която минава и през педала. Тя се захваща с скобички да не падне.
Ако ти се е скапала резбата на П-то или на буталото, сменяй докато не стане време за нова помпа.
| |
|
Тема
|
Разни педали, разни проблеми
[re: LordDigital]
|
|
| Автор | PishmanMajstora (Нерегистриран) |
| Публикувано | 27.06.02 11:42 |
|
|
Под П-образна пластинка да нямаш предвид вилка? Не си споням много точно каква беше системата защото от няколко години не съм имал проблеми с хидравличния привод (да чукна на москвич), но до колкото си спомня за да сменя гумичките напомпичката трябваше да се свали цялата помпичка. за целта не е нужно да излижаш течността. Откачаш медната тръбичка , след това двата болта които я крепят към купето (главите на които са на доста неудобно място под таблото) и разкачаш вилката към лоста на педала ... необходим е някой да държи цилиндъра на помпата за да не го изтресеш кат се махнат болтовете. След това можеш да излееш в нещо стъклено течността и да направиш пълен оглед. Не съм абсолютно сигурен , но в общи линии беше това.
Гледай попсле само да не останат части ! -)))
| |
|
Тема
|
Re: Dolen Lqv Pedal
[re: TK3C]
|
|
| Автор |
LordDigital (DigitalDesigneR) |
| Публикувано | 29.06.02 19:33 |
|
|
Znai rezbata e bila razbita
Mnoo maini teglih ,i poneze propadna avtomobila pod naem (DA SEGA SYM SYS DZUGITO NA MORE:)) ) ,ta se qdoshah i otidoh da si vzema pompa na staro.
Dano da me izkara (da chukna na Moskvich (R) :P) ,che e dosta prppadnala tazi pompa ,ma pone pedala mi ne igrae
AAA da ,predisnata pompa q bese smenql sina na Lev40 minalata godina ,sys CHISTO NOVA ,estestveno KOLHOZNA MAMICATA I ,stoto se preeba dosta byrzo.
| |
|
|
|
|