|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Любопитна статистика
|
|
Автор | Oптимиcт (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.04.01 11:42 |
|
"На ден в София се регистрират по 150-250 нови коли"
Извадка от вестник Труд, 7 април 2001г., центъра на пета страница.
| |
Тема
|
Re: Любопитна статистика
[re: Oптимиcт]
|
|
Автор | Toni (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.04.01 15:25 |
|
Ключовата дума е "нови". Имат предвид 15 г. и нагоре кошници от по 500-1000 ДМ в Германия. И после улиците ни стават за гигантски слалом между паркиралите навсякъде таралясници.
Да не говорим, че се позоваваш на в. "Труд", а те като ти кажат "добър ден", погледни за Луната.
Колкото пъти съм минал през "Столична митница", все си има кибици за регистрация и почти всички са трошки. Е, за разведряване се мярка по някой 600 или БМВ М5, ама тия наркотрафиканти с 0 дни трудов стаж в книжките си плачат за данъчна проверка.
Та, ако тук виждаш някакъв признак на просперитет...
| |
Тема
|
Регистрация в полицията, не в митницата.
[re: Toni]
|
|
Автор | Oптимиcт (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.04.01 18:18 |
|
Ставаше дума за полицейска статистика, не митническа. Това не прави вестника по-достоверен. Нито пък прави статистиката невярна. Това пише. Вярно ли е или не, Господ знае. Никъде не съм виждал вестници така безнаказано да лъжат. Никога няма да забравя когато вестник 24 часа публикува партийната книжка на Софиянски и го изкараха комунист. Що за мекотело е този Софиянски, да не ги подведе под съд? От тогава не купувам 24 часа. Това е моето наказание към вестника. Какво е вашето?
| |
Тема
|
Re: Регистрация в полицията, не в митницата.
[re: Oптимиcт]
|
|
Автор | Toni (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.04.01 21:44 |
|
Ами, аз не само, че не помня кога за последно съм си купувал ежедневник, а и не поглеждам служебните абонаменти. Жалко за горите дали хартиената маса за тези парцали.
Да не говорим за евтините сензации, изписани с големи букви по заглавната страница и за пошлия стил. Отгоре на всичко журналистите претендират да са с висше образование. Обикновени таблоиди, гарниращи с малко клюки и плитки анализи ненормално раздутите си обяви.
Не знам за полицейската статистика. Ама пазарът така се е запекъл, че не виждам при този мижав оборот как ще ги докарат до 200 на ден. Сигурно са все таралясници.
Та, каква ти беше идеята с този цитат?
| |
Тема
|
Re: Любопитна aritmetika
[re: Oптимиcт]
|
|
Автор | -*-- (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.04.01 18:11 |
|
250(rab dni v godinata) x 200(koli sredno na den)= 50000 Koli reg. v godinata.
5*50000=250000 koli za 5 godini.
Kato izkluchim detsa i pensionerei sled pet godini vseki 3ti sofiiski jitel shte kara nova kola. Dobur rezultat dori i za edna visoko-razvita durjava.
Vuprosut e: Ako v Bg ima takuv visok standart na jivota, ne e li vreme za nas da se pribirame???????????
| |
Тема
|
Re: Регистрация в полицията, не в митницата.
[re: Toni]
|
|
Автор | Oптимиcт (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.04.01 14:00 |
|
"Та, каква ти беше идеята с този цитат?"
От всички слушам колко всичко е зле. Несъмнено е така. Но пък от друга страна, да продаваш по двеста нови коли на ден само в София, показва че монетата има и друга страна.
Пуснал съм допитване по въпроса, за собствена информация, да разбера дали журналистката не е някоя гъска, която не прави разлика между две и двеста или сериозно й е подадена такава информация и от кой точно. Поне ще разбера официалната версия.
Преди време, някъде около далеч по-нещастните години '95, '96, попадна ми информация за годишните продажби на нови автомобили от Мото Пфое за цяла България. Акъла ми се взе. Не помня точната цифра, но беше доста хиляди автомобила.
Не веднаж съм се чудил на данни, които на пръв поглед изглеждат невероятни, а в същност са верни. Добре е човек да вижда цялата картина, не само това което става в неговият двор.
Специално за тези средно двеста нови автомобила на ден, ще напиша какъв е резултата от запитването ми.
| |
Тема
|
Re: Регистрация в полицията, не в митницата.
[re: Oптимиcт]
|
|
Автор |
karmen (optimist) |
Публикувано | 15.04.01 20:35 |
|
по повод колко всички са зле много пъти съм давала такива примери и знаеш ли какви нагли хора има, питат ме знам ли колко струва бензина, как се подържа кола и тем подобни глупости.
аз естествено не знам защото нямам кола и никакви шансове да проимам някога, ама не се оплаквам като тях
изобщо на всички не им стигат парите защото лакомията им е космическа
да бъдем приятели
| |
Тема
|
Re: Любопитна статистика
[re: Oптимиcт]
|
|
Автор |
Cлънцeтo (голямколоездач) |
Публикувано | 18.04.01 15:13 |
|
Скоро ще минем на въртолети,защото за колите няма да има място каране.
| |
Тема
|
Регистрация на всички автомобили
[re: Oптимиcт]
|
|
Автор | Oптимиcт (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.04.01 22:44 |
|
Както всичко останало и тази работа не била свършена като хората. Ставало дума за всички регистрации, както за нови, така и за автомобили втора ръка, било от България, било от чужбина.
| |
Тема
|
Re: Любопитна статистика
[re: Oптимиcт]
|
|
Автор | ggghhhjjj (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.04.01 16:01 |
|
Те вестниците много неща пишат...
| |
Тема
|
Добро утро!
[re: Oптимиcт]
|
|
Автор | Toni (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.05.01 23:34 |
|
Ама ти наистина ли допусна, че става дума за коли с найлон по седалките? Простата сметка показва, че ако всеки работен ден се регистрираха средно по 200 нови таратайки по 18000 парчето, горе-долу, значи само в София годишно се издумква към 1 млрд и все за внос. Честит търговски баланс, разбираш ли.
Все пак, тази ти тема ме отпраща към онази за чучурите. И защо правилата, важащи за недвижимата собственост не се разширят и върху движимата? Значи, животът в София е за тези, които могат да си позволят нивото, а карането на кола в същия град е за всеки каруцар. Вадиш 2-3 хилки и вече си пръв джигит по улиците. И на какво ни е заприличал градът? Наводинил се е с таратайките на Германия и всичко в центъра е кола връз кола. Кво ти в центъра? Че и извън него е така. На моя булевар от двете страни има знаци "спирането забранено", не просто паркирането. И кво правят наште тъпи селяндури? От едната страна паркират успоредно на тротоара, а от другата - напряко и така от четирите платна остават 1 и половина. И понеже минават рейсове и няма място да заходят плътно до бордюра на спирките - познай какво става. Ами вчера, на "Дондуков" някакъв кретен ми прави обратен завой през непрекъсната осева линия и понеже отсреща не го пускат, направи задръстване до светофара. За капак, отсреща на улицата седи катаджия с безучастна физиономия и въобще не му прави впечатление. Въобще, това тъпо говедо българинът ще ти се качи на главата, ако го оставиш. Вече редовно спират и във второто платно, успоредно на паркиралите в първото, пък ти минавай както искаш.
Та написах всичко това, защото останах с впечатлението, че искаш да покажеш някаква положителна тенденция в нещо си с тази цифра. Аз пък не виждам нищо хубаво в това. Абе, имам такъв въпрос: защо онзи противен мангасар, министърът на вътрешните работи Костов така си е разпуснал подопечното министерство? За какво ме дерат с данъци и за какво плащаме издръжката на целия този идиотски апарат, който демонстративно не си изпълнява служебните задължения? Май на никой друг освен на мен не ми правят впечатление такива арогантно и просташки груби нарушения. Днес пък някви изпреварваха трамвая отляво в моето насрещно планто. Егати убийците. Така че, ще приема за добра новина, когато кажеш, че ежедневно в София се свалят от отчет по 200 коли и се отнемат пожизнено за груби нарушения книжките на още толкова "шофьори". Абе, Костов как де е - безочлив простак, на който вече всичко му е през оная работа, ами Софиянски, дето симулира дейност с "реконструкции" на булевардите ни не вижда ли очевадното? Вече се съсипа непригодения за автомобилно движение бетон на трамвайните плочи и по всички критерии трябва да се бракуват цели маршрути със стърчащи арматурни железа, заради нанесените от простотия огромни щети на инфраструктурата? Ама явно и на него не му стига акълът, за да се сети, че безразборното паркиране води до това.
Е това не ми е ясно - защо няма воля за налагане на правилата и на ред в движението? Грам усилие не съм видял. Толкова ли е сложно просто да изпълнят закона и да направят това, за което им се плаща? В тях са и ножът и хляба. Блъскай актовете, взимай квижките, пращай на поправителни изпити, спирай колите от движение, па да видим пак ли така ще си останат нещата. Абе, такава е приказката, иначе ми е ясно защо е така. Та, цалата е такава. Спомням си навремето глобиха баща ми, защото на празен междуселски път бил настъпил непрекъснатата осева линия. Аз сега, ако искам на същото място ще вдигна колкото мога и ще карам в което платно си искам и няма кой да ми каже копче. Че, ако искам същото ще правя и из града и пак никой нищо няма да ми каже. Е това е. Повсеместна и пълна деградация.
| |
Тема
|
Добро да бъде!
[re: Toni]
|
|
Автор | Oптимиcт (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.05.01 12:35 |
|
"... И видях всички, колко са не на място, как всички вършат нещо различно от това което знаят да вършат, ако изобщо знаят да вършат нещо както трябва. Виждам последвалата беднотия от това всеобщо неумение, от неразбирането на основни положения в тоя иначе простичък живот. Виждам как някои от тези хора, заели ръководни постове в правителството, не са в състояние да видят грешките които допускат, нито са в състояние да видят грешките на другите около тях. Защото не знаят. Защото никога не са знаели. ..."
Какво повече да ти кажа?
| |
Тема
|
Re: Регистрация в полицията, не в митницата.
[re: Oптимиcт]
|
|
Автор |
Goose (Guska?) |
Публикувано | 29.06.01 20:19 |
|
E az specialno ne cheta vesnici ot okolo 5 godini, otkakto prochetoh v niakolko elitni bulgarski vestnika po onova vreme kak 2-ma rusenski studenti prez internet se burkali v radiochestotite na policiata tam ....
| |
|
В автомобилната търговия, интересен пример:
При първата поява на идейния "нов Бръмбър" от Фолксваген (в Чикаго) в САЩ, до края на автомобилното изложение около 5 000 американци са подписали молба до Фолксваген да пуснат "новия Бръмбър" в производство. Всеки подпис е бил подплатен от Д10 000, платими на Фолксваген като депозит към покупката на "нов Бръмбър", като Фолксваген получават тези пари АКО пуснат казаната кола в производство. Фолксваген са имали около 40 000 подписа, пак така парично подплатени, от Германия. Това беше преди няколко години. И пазарното наличие на новия Бръмбър е факт.
Когато Всеобщи Мотори бяха "убедени" да произведат Електрическо Возило 1 (ЕВ-1) (то, и загубите от него, бяха практически финансирани от САЩ правителство), разни фанатици по околната среда започват набиране на петиций... ЕВ-1 беше произвеждано една по една, на ръка, нещо както италианците правят тяхните бутик-коли (досещай се за цената на такова производство!) Всеобщи Мотори, знаейки НЕнадеждността на ЕВ-1, я дават единствено под дългосрочен наем, с безсрочни гаранционни поправки; отказват да я продават, за да не уплашат обществеността с цената на "екологичната правилност". И хоп-па! Рипват дружините от фанатиците по околната среда! Забутват масови петиций към Всеобщи Мотори, от всеки щат в САЩ, призоваващи пускане на ЕВ-1 в масово производство и нейното продаване. Само петицията от Калифорния брои над 250 000 подписа. Отделно стотиците хиляди подписа от другите щати!
Да, обаче не! Защото едно е да мааш плакати и да интелектуалничиш с ръце в задника, и от време на време да ги вадиш да подписваш петиций, друго е да подплатиш подпис с пари! И какво? Ми... такова... от тези милиони "екологични" подписи по САЩ няма барем един да е подплатен даже от символичния долар! Няма! Хич! Днес ЕВ-1 е на историческото бунище. Защото Всеобщи Мотори - каква изненада! - нямат никакво доверие не към милиони, а и към милиарди подписа, без подплата от пари.
Та мисълта ми беше, че 45 000 подписа, с по Д10 000 всеки, ритат задника на милиони безпарични подписа.
| |
Тема
|
Lubopitko
[re: Toni]
|
|
Автор | Anonimen (Нерегистриран) |
Публикувано | 19.05.05 18:35 |
|
Viarno li !!!
| |
Тема
|
Re Любопитна статистика
[re: Cлънцeтo]
|
|
Автор | Cъyчacтниk (Нерегистриран) |
Публикувано | 19.05.05 18:55 |
|
О, оо ! ! !
| |
Тема
|
въпреки това VolksWagen е в криза
[re: Cв. Ckpoмни]
|
|
Автор | Лyдaтa вeнeтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.05.05 07:48 |
|
даже съкрати фонда си за научно разитие и остави Хановер да се оправя сам
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|