Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:41 13.11.25 
Автомобили
   >> Mercedes
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Въпроси за 250 TDнови  
Авторgreatmanx (Нерегистриран)
Публикувано07.02.08 13:18



Здревеите, имам Е класа 250 TD ръчка 00г.Мотора е стария турбодизел който е 150 коня, не е CDI. Понеже виждам че тук има хора които разбират имам няколко въпроса:

1- казаха ми че всеки път след като спра трябва да изчаквам 1 минута да работи на празен ход , за да не се прецаква турбината, да се смазва докато спре да се върти.Това е много досадно и ми се струва много тъпо Мерцедес да пуснат кола която трябва така да я чакаш.Казаха ми че 100-200 пъти като я изгася веднага и ще сменям турбото.Вярно ли е това?

2.Интересува ме чип тунинг.Ще си прецакам ли колата, свидно ми е понеже е като нова.Какво ще постигна с чип тунинг, плюсове и минуси?Някой от вас слагал ли е на този мотор.Впечатления ??Казаха ми също че турбината може да се направи да се включва от 0 оборота(сега се включва от 2200), това ли е чип тунинга, няма ли да се издуха много бързо турбото като върти постоянно.

3.Когато е много студено, при първа и втора скорост съединителя прави някакви вибрации в долните обороти, преитискателя ли е заминал или нещо друго?

Предварително благодаря за отговора.



Тема Re: Въпроси за 250 TDнови [re: greatmanx]  
Авторgreatmanx (Нерегистриран)
Публикувано08.02.08 10:06



Айде бе хора дайте някакво инфо, не се свидете никой ли не чете вече тоя форум?



Тема Re: Въпроси за 250 TDнови [re: greatmanx]  
Авторgreatmanx (Нерегистриран)
Публикувано08.02.08 13:55



Забравих също да попитам , менюто в компютъра ми е италианско, някой знае ли как мога да го обърна на английски?



Тема Re: Въпроси за 250 TDнови [re: greatmanx]  
Авторvaakata (Нерегистриран)
Публикувано17.02.08 10:22



Това за прецакването след двеста гасенета а абсолютна глупост. То тъй лесно се скапва мотор. Все пак, след като е карано на дълъг пър и особено лятото, турбото развива високи температури и когато човек реши да спира колата някъде е хубаво да изчака преди да загаси. Аз лично моята я чакам минута и положина,две. А относно потеглянето, никога не съм чакал. Е ако колата е била на студено цял ден и температурата е много ниска, пак не я чакам ама не я цедя докато е студена. То кола със турбо и без турбо, когато е много студена няма много добро мазане и общо взето това е момента когато най-много се състарява мотора. Примерно аз докато не достигне 50-60 градуса гледам да не вдигам повече от 2500 оборота, така съм си преценил и нищо няма да стане да покарам колата 4-5 минути по спокойно.
Относно чипа, значи турбото не може да духа от нула оборота. Всъщност турбото духа постоянно, то не се включва или изключва, просто при ниски обороти не се върти достатъчно бързо и за това не се усеща. Все пак помага дори и при ниски обороти, и аз го суещам щото съм карал и такъв мотор бе з дизел. Чип тунинга не знам точно кое променя, но ако променя нещо по турбото, то ще е налягането. То даже самото турбо прави достатъчно голямо налягане но има един байпасен клапан който се отваря и част от въздуха на турбото излиза навън понеже ако турбото вкара всичкия въздух в мотора, той може да се пръсне. При мене този клапан беше заял по едно време и турбото бя здарво духаше в мотора и колата направо къртеше, нооо при 110 км/ч влизаше в авариен режим и повече не вдигаше. Е това го реших и колата ми си вдига повече сега.


Таа това е!



Тема Re: Въпроси за 250 TDнови [re: vaakata]  
Авторgreatmanx (Нерегистриран)
Публикувано04.03.08 10:27



Благодаря за отговора vaakata, малко останах разочарован от форума, понеже цял месец чаках за отговор, явно не влизат много хора, или не влизат често, надявам се още някой да ми отговори и да даде мнение.Благодаря.



Тема Re: Въпроси за 250 TD [re: greatmanx]  
Автор6 redovi (Нерегистриран)
Публикувано07.03.08 18:14



trqbva da si vzemej 300d 6 cilindara varvi mnogo dobre i 100% gori po malko ot 250 td!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Тема Re: Въпроси за 250 TDнови [re: 6 redovi]  
Авторgreatmanx (Нерегистриран)
Публикувано27.03.08 14:16



Да ти кажа честно напоследък взех да се заглеждам по Е 55 AMG.Има ги по 15000 евро в Германия, само тъпия акциз да го нямаше:)



Тема Re: Въпроси за 250 TDнови [re: greatmanx]  
Автор kadiq (непознат )
Публикувано31.03.08 11:00



ne e lo6o.no mn mnogo pari





Тема ИМАМ ВЪПРОС ТОЧНО ЗА ТОЗИ МОДЕЛ/МОТОРнови [re: greatmanx]  
Авторбeнц (Нерегистриран)
Публикувано21.04.08 20:17



колко вдига от 0 до 100км/ч ??



Тема Re: Въпроси за 250 TDнови [re: greatmanx]  
Автор ESPER (Грандоман)
Публикувано06.06.08 06:04



Колега, "чипосване" на класически дизелов агрегат няма.
И по принцип няма как да има, щото няма какво да се чипоса толкова - в основата си подаването на гориво става с чисто механична ГНП.
Е, ако толкова настояваш, все някой ще ти вземе парите


Това което искаш се прави на дизелови агрегати с директно впръскване.
В случая с Мерцедес - CDI моторите.

Колкото до това, че си чакал месец за отговор - ми какво да ти кажа...
Тук от години и сравнително пусто.
Що не се регистрираш в официалния сайт на ?
Определено нямаше да чакаш толкова




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.