|
Тема
|
закъсах я с А класата
|
|
Автор | xekтop (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.03.06 16:07 |
|
Мараба, знаете ме вече някои тук. Питам нещо което ще го разбера към края на седмицата хихих от майстора и сметката ама все пак. Появиха се два проблема на уж сравнително добре подържана А класа.
Единия е , когато спирам колата се тресе,без да се е активизирал АБС-а. Сменяни са накладките преди около 1000 км. Незнам дали има общо но колата я купих с един лек проблем. Над 80 колата леко криволичи на дясно. Миналата бе току що TUV и там са го изписали този проблем, и изглежда той е в границите на допустимото. Незнам дали имат общо двете неща ама да кажа. Някой предположи че да е лагер или нещо от този род.
Втория проблем излезе днес е вибрация от към двигателя и ауспуха. Бензина станала дизел на шум хихихихи. Не усещам да има спад в мощността на двугателя но от ауспуха излиза яко пукане абе не е точно пукане а тракане. Едното в което се съмнявам е в изгоряла свещ или някъде по аспуха или тръбите да се е спраскало
предложения
| |
Тема
|
Re: закъсах я с А класата
[re: xekтop]
|
|
Автор |
KPAHK (MegaBenz FAN) |
Публикувано | 14.03.06 10:33 |
|
ami otnosno treseneto pri spirane - vajmojno e da imash izkriven spirachen disk
za drugoto ne moga da ti pomogna
| |
Тема
|
Re: закъсах я с А класата
[re: KPAHK]
|
|
Автор | ALEXONE™ (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.03.06 08:01 |
|
И аз подкрепям мнението на Кранк.Но щом скоро си сменял накладките може да си попаднал на кофти партида.За другото по двигателя идея си нямам
| |
Тема
|
Re: закъсах я с А класата
[re: ALEXONE™]
|
|
Автор | A-class (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.03.06 10:23 |
|
A -klasata e parodia na kola...
| |
Тема
|
Re: закъсах я с А класата
[re: xekтop]
|
|
Автор |
Caмo Дизeл (турбо 6-так) |
Публикувано | 15.03.06 15:04 |
|
Какво точно са ти писали в TUV-а? Те не правят пътна проба, нито проверяват центровката на предницата, значи това, което са открили се е виждало с просто око, а това не е много добре.
Дърпянето на дясно най-вероятно ще го излекуваш с един реглаж на предницата.
Вибрацията при спиране може да е от крив спирачен диск, както казаха колегите. Може обаче и една от челюстите на спирачния апарат да запъва. На спирачния апарат има два щифта, които изпълняват ролята на водачи за челюста, срещуположна на буталото. Тези щифтове трябва да се почистят и смажат със специална смазка. Работата не е сложна, но ако не си пипал до сега спирачки, търси сервиз.
А може и да е от хлабина в шарнир, носач и тнт. Това се проверява на подемника.
Проблеми с ауспуха също лесно се откриват, ако е това.
Лошото тука в Германия е, че за тези проблеми, като нищо ще ти сменят цялата предница и ауспуха от начало до край, ще ти одерат кожата и накрая ще се окаже, че не било това, ами съвсем друго...
Цял ден не спиш, цяла нощ не ядеш...как да не каталясаш?
| |
Тема
|
Re: закъсах я с А класата
[re: xekтop]
|
|
Автор | xekтop (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.03.06 18:58 |
|
Еми незнам колата не е лоша, а щом скоро слезе 1000000-та А класа от конвейра за 6 години това е показателно, че все пак колата става. Само Дизел- мерси винаги точен. Не мисля, че е ауспуха, защото днес като отворих капака да покажа в сервиза, той се тресеше яко, което ме навежда на мисъл,че или е изгоряла някоя свещ и съм без един цилиндър, което вече съм го приживявал с тиграта, или е нещо много сериозно. Относно за смените тук по сервизите, ами по някой път е по-евтино да сме смени нещо изцяло от колкото да се поправя. При 80 евро средна цена по малките сервизи за час работа, цената яко скача на поправката. В сервиза са точни и са едни от малкото немци тук, които все още носят немската точност и професионализъм.
Както и да е ще пиша до края на седмицата, какво е станало
| |
|
|
|
|