|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Москва днес - 12,00 часа на обед
|
|
Автор |
Mercedes driver® (Хубав човек) |
Публикувано | 18.01.06 12:41 |
|
страшно е - днес сутринта си говорих с един колега там -33 градуса - щял да пали един дизел от вчера , когато било само -22, но нещо студеничко му се видяло днес - маслото в двигателя се маже като трапезно при тази температура, а нафтата била като мляко, и се отказа..Редактирано от Mercedes driver® на 18.01.06 12:46.
| |
|
Ами, тои твоя колега сигурно кара някакав беЗумен ДИЗЕЛ ..... на 50 години поне
ОнЗи ден при нас беше минус 21 и моя ДиЗел си Запали от 4 превартания, ако и да не е Мерцедес
| |
|
Ужасно студеноооо!!!
На мен няма да ми се излиза при такава температура, та камо ли да искам да паля колата.
Имам спомени от едни минус 23 в Плевен по време на казармата ми и... ужасно студено е - прегръщахме печките.
| |
Тема
|
Re: Москва днес - 12,00 часа на обед
[re: 4 Matic]
|
|
Автор | Ke (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.01.06 09:17 |
|
Колега ясно е че не караш мерцедес, защото иначе щеше да познаеш че снимката е на мерцедес който при минус 28.5 Р А Б О Т И. Незнам твоя дизел да ли ще запали при тази температура???
| |
Тема
|
Re: Москва днес - 12,00 часа на обед
[re: Ke]
|
|
Автор |
Mondeo_AUT (член) |
Публикувано | 20.01.06 11:45 |
|
Бате много ти знае устата. Както беше казано по горе снимката е от москва... а там е малко по особена ситуацията с дизела.... от доста време работя само с руснаци и до момента не съм чул НЯКОЙ да иска да кара дизел там... причини много най вече така наречената от тях СОЛЯРКА...и както казват те след това... Пошел на Хуй, няма палене, няма нищо.... така че по кротко
| |
|
леко, леко, леко...
Снимката е на колега, който кара бензинов мерцедес.
Не само неговия, но и на почти всички, с които си пиша , са запалили при доста по-ниска температура - -30 -32
Определено става въпрос за бензинови двигатели
Дизелите дайствително не са популярни, защото солярка-та ... и т.н да не се впускам в цветисти описания.
НО..
Проблеми с паленето дизелите нямат, защото обикновенно ги палят есен и се гасят напролет
Един ценен съвет за нискотемпературна експлоатация е , че маслото в скорстната кутия трябва да е зимно!! За двигателя не е толкова важно. Това е точно по тази причина - мотора работи, но някой да е чувал за запален съединител от замръзнало масло в скоростите при работещ двигател?
А дизела, за който писах, че е трябвало да се запали , е след принудителен сериозен ремонт в кърски условия, той е на друг колега, също московчанин - живее на около 230 км от Кремъл - това също е Москва..
НО кактои да е - не предполагах, че такава патардия ще се вдигне от три снимки - щях да я спестя
Ride to live-live to Ride
MB E250 S124
Clio 1.4Energy
| |
|
Спокойно, майна, защо се връзваш
| |
|
leko ama posta ne beshe kum teb a KE :)
| |
|
Ами, въобще не се връзвам, аз разбрах че поста не е към мен, но да утихне напрежението....
Дани, Дани, тая Карина, дето щяхме да пием бира с тебе, вчера я бутнаха до основи - нищичко не остана
Дано да построят нова , докато се върнеш :-)
Ride to live-live to Ride
MB E250 S124
Clio 1.4Energy
| |
|
Ride to live-live to Ride
MB E250 S124
Clio 1.4Energy
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|