|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
пак за парното- въпросче
|
|
Автор |
2OOce (непознат
) |
Публикувано | 05.01.06 08:55 |
|
като си пусна климатика или парното вентилатора духа въздуха през страничните отвори.През средните не ще и не ще??? някой път се оправя и после пак не ще?? някой има ли идея от каво може да е и как се оправя.
| |
|
В средните духалки - в дясната по-точно има едно имбусно болтче - 6 мисля беше. То свързва тягата за отв/затв на клапата с врътката, която я отваря. При лоша регулировка или някаква повреда там се постига ефекта, който тиси постигнал..
Ако досега не си ги свалял средните духалки, питай, да ти кажа как се прави
Успех
Ride to live-live to Ride
MB E250 S124
Clio 1.4Energy
| |
Тема
|
Re: пак за парното- въпросче
[re: Mercedes driver®]
|
|
Автор | 2OOce (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.01.06 14:27 |
|
казвай че идея нямам как се сваля тва чудо
| |
Тема
|
Re: пак за парното- въпросче
[re: 2OOce]
|
|
Автор |
BlondNigger (свой бе :o)) |
Публикувано | 05.01.06 16:42 |
|
преди да почнеш да разглобяваш:
запали колата, пусни на топло - през средните отвори не трябва да духа, като го сложиш на студено (най-студеното) след около 2-3 секунди трябва да почне да духа и то студеничко оттам.
ако нямаш никаква повреда по време на работа на климатроника, когато температурата в купето надвиши зададената от теб - тогава може оттам да пуска студен въздух. Като падне под определената температура - пак спира студения въздух и пуска само топъл. Това е идеята на климатроника. (освен че самият въздух влиза с определена температура - смесен студено и топло)
Ако работи така - нямаш никакъв проблем с парното!
| |
|
Виж, някъде назад имаше подобен пост точно за това.
Може би Само Дизел трябва да ги мести тези неща директно при полезнотийките, за да не се рови много, но това е само съвет
Така - дефлекторите са закрепени с 4 пружинни скоби по 2 отгоре и отдолу.Виждат се , като се вгледаш . Освобождават се с тънка отвертка - по-добре използва 2 едновременно - горните се напъват надолу, а долните - нагоре.
Второто закрепване е с болт, който държи корпуса на дефлекторите към жабката - оттам има достъп, или към ербега.Ако имаш такъв , е удобно да го свалиш- прави се ЗАДЪЛЖИТЕЛНО при свален акумулатор - държи се на един болт над краката на предния пътник.
Третата стъпка е имбусното болтче- то осъществява връзката между врътката отв/затв на средните дефлектори с клапата, която пуска въздуха . Имбуса е 6 - не съм съвсем сигурен , и ключето трябва да е дълго поне 60-80мм. Като гледаш в десния дефлектор - навътрегоре ляво -се вижда. Отвиваш смело докрай- няма да падне вътре.
При отвит болт (т.2) и имбус (т.3) започваш с двете отвертки - удобно е да са с дължина поне 100 мм и ширина на жилото ~3 мм. Удобно е да почнеш с пружинените скобички ляво горно и ляво долно и да освободиш по този начин левия край на кутията с двата дефлектора - скобичките навътре и кутията с дефлекторите - навън. Аналогично и отдясно.
Провери за счупвания, които могат да водят до това, което те дразни
Не е толкова трудно, колкото изглежда. Скобичките имат навика да се отчупват от корпуса на дефлекторната кутия - не е хубаво, но не е фатално.
Сглобяването е ясно как става.
Важно е с имбусното болтче да регулираш правилно крайните положения на отворена/затв клапа да въздуха, за да работи коректно системата
Успех и ако нещо не е ясно от това писание, питай, не се притеснявай
Ride to live-live to Ride
MB E250 S124
Clio 1.4Energy
| |
Тема
|
Re: пак за парното- въпросче
[re: 2OOce]
|
|
Автор | . (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.01.06 11:58 |
|
Samo da popitam, ako W124 e bez klimatik nito klimatronik ot srednite vrutki duha samo vunshen vuzduh? Nali?
| |
Тема
|
Re: пак за парното- въпросче
[re: .]
|
|
Автор |
BlondNigger (свой бе :o)) |
Публикувано | 06.01.06 20:25 |
|
доколкото знам и при клима, от средните пак духа само външен въздух
| |
|
Да
Ride to live-live to Ride
MB E250 S124
Clio 1.4Energy
| |
Тема
|
Re: пак за парното- въпросче
[re: Mercedes driver®]
|
|
Автор | e25OD (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.01.06 15:40 |
|
Айде и аз само да попитам:
през средните духалки жлиза само външен въздух. Това е доста неприятно, но какво да се прави...а между другото, имате ли идея защо е така? на много (ако не почти всички) други коли това НЕ е така?
Та, дори когато съм затворил напълно средните духалки, оттам пак си вее студен въздух. Просто не може да се спре напълно. Въпросът е: това е защото си е така фабрично (т.е. така недомислено направено) или примерно нещо е замърсено или подобно и не може да се затвори достатъчно плътно?
Danke!
ПП. на 115-така беше абсолютно същото, но там си мислех, че е мръсно...пък дали верно?!?
| |
Тема
|
Re: пак за парното- въпросче
[re: e25OD]
|
|
Автор |
Caмo Дизeл (турбо 6-так) |
Публикувано | 11.01.06 15:58 |
|
Не, средните духалки могат да се затворят напълно. Просто трябва да се регулира добре клапата от ония шестограм, за който разправя Мерцедес драйвъра. Обаче трябва да се внимава! Ако клапата се пренатегне, при едно напъване на врътката механизма може да се счупи.
За да усетиш правилното натягане, опитай как е на някой Мерцедес на който клапата му работи добре или никога не е пипана. Или изчакай да се видим някой път
А през средните духалки не духа топло, защото немците имат една поговорка - краката трябва да са топли, а главата студена
И са прави. Топлия въздух в лицето изсушава и уморява очите, намалява концентрацията и успива.
Цял ден не спиш, цяла нощ не ядеш...как да не каталясаш?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|