|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
Един въпрос ?
|
|
| Автор |
5OOsel (W126) |
| Публикувано | 26.06.05 18:45 |
|
|
Понеже преди няколко дена докато карах изведнъж колата почна да вибрира и да стърже нещо и целия лост на автоматика почна да се тресе и си помислих че автоматика се е скапал обаче после се оказа че ми се е скъсало някакво каре на кардана и когато карам с повече от 5 км/ч почва да тропа и понеже колата си върви се чудех дали мога да я закарам на собствен ход до мястото където ще ми я правят защото ми казаха че можел да се изкриви кардана ако я карам ? А трябва да я закарам на около 2-3 километра от нас до сервиза и си мисля дали ако бавно карам ще и стане нещо ?
| |
|
|
|
...в смисъл ако съм на теб, ще я закарам. Но тва е мое мнение, съставено на база моя опит в аварийни ситуации, а те не са малко, защото просто не карам чисто нови скъпи коли
Бате, карай бавно, БЕЗ РЯЗКО тръгване и подаване на газ, мисля че няма да стане нищо, в смисъл брато, здрави коли са, няма кво да се лъжем...ще издържи за 2-3 км...но пак си мисля че е важно да боравиш МНОГО плавно с газта.
Аааа, за моята да ти кажа, вярно че проблема е съвсем различен, но когато ми се счупи помпичката, която задвижва съединителя, съм я карал 20 км, и то беше зимно време, кофти лед, преспи и т.н...и нищо и нямаше...ама тва е друг проблем де...просто го казвам, за да те успокоя, тва е кола правена да издържи доста по големи натоварвания от...счупено каре :) Друг случай, баща ми е изкачвал Беклемето с нея...когато и се скъса ремък, и нямаше перка да охлажда...и беше яко лято, по-миналата година...и издържа...хахах, а един опел вектра му беше за осн.ремонт след подобно изпълнение...но пак ти казвам, ако караш с 20-30 мисля че няма да ти е проблем да караш малко бавно нали?
Редактирано от Vlado-BENZ на 26.06.05 19:04.
| |
|
|
|
И аз така си мисля че нищо не би трябвало да и стане на колата, защото това като се случи аз бях на цариградско късно вечерта и карах доста бързичко и като стана проблема съм карал до нас с около 20-40км/ч. Предполагам че няма да се изкриви кардана за такова малко разтояние и просто няма смисъл да викам пътна помощ да товарят колата.
| |
|
|
|
....все пак говориме за кола, издържаща натоварванията на спец частите
Но пак ти казвам....номера е да натискаш плавно газта, иначе натоварването върху счупеното каре (хаха колко тъпо звучи) ще е доста по-голямо...имам един въпрос, ако аз бях с 190-ката по същия начин закъсал, щях да карам само на втора, нямаше да падам под 30 км/ч, защото знаеш че на 1-ва, по-ниска предавка е, всяко отнемане и подаване на газ дава по-голямо отражение върху движението на оста, и ще има по-големи разлики в въртенето на кардана...та не знам автоматика как е, в смисъл може ли някак си да не му позволяваш да слиза на 1-ва???
| |
|
|
|
Аз до колкото знам автоматика по принцип си тръгва на 2-ра само ако натиснеш при тръгване кикдауна тръгва от първа но каквото и да става ще карам бавно и се надявам да няма проблем.
| |
|
Тема
|
Re: За мен няма смисъл...
[re: 5OOsel]
|
|
| Автор |
Vlado-BENZ (Mercedes-BENZ) |
| Публикувано | 27.06.05 12:19 |
|
|
тогава давай смело...и бавно...хахах ама как звучи само 
| |
|
Тема
|
Re: ОСТОРОЖНО :-)
[re: 5OOsel]
|
|
| Автор | Bobi_BENZ (Нерегистриран) |
| Публикувано | 27.06.05 12:29 |
|
|
Абе ти и да я караш и да я теглиш, то кардан диференциал тия неща винаги се въртят. Пали и карай до сервиза без газ. Нека колата сама да се движи, колкото е там при всички автоматици като им пуснеш спирачката. Ако те е много страх ще ти трябва репатрак да те вдигне и да те закара. Така предотвратяваш всички излишни маневри на автомобила. Абе май с репатарк или пътна помощ която да ти ВДИГНЕ задните колела и да те тегли е по добър вариант. Виждал съм кардан, който след като е скъсал карето в движение и беше усукал цялото купе. Такаче я викай някой да те вдига и да те носи в сервиза. Аз бих постъпил така.
| |
|
|
|
Това е интересна тема - аз винаги съм си мислел, че ха се откачи кардана в движение, ха си се обърнал. Но онзи ден , по Дискавъри имаше тема за разбивачите на митове - точно с това се занимаваха.
Ами завалиите се изчекнаха, докато успеят да откачат карето ( да го счупят - по-точно) и то така, че да падне в специална трапчинка, че по-лесно да се обърне колата. След н-тия опит ефекта беше кръгла нула - влачи се кардана по земята и нищо.
Просто хората доказаха на практика излишността на веригата под кардана на Зила - в казармата всички Зилове имаха такава верига :-))))
Ride to live-live to Ride
MB E250 TD OM605
| |
|
|
|
..za zila e druga tema ..toi e po-visok...kardana e na po goliamo razstoianie ot zemiata...sledovatelno i ugulat koito 6te se polu4i e po-blizo do 90 gradusa ... taka 4e e po vazmojno da obarne kolata.. ...e az taka si go obiasniavam
| |
|
Тема
|
Оправиха проблема :)
[re: 5OOsel]
|
|
| Автор |
5OOsel (W126) |
| Публикувано | 29.06.05 10:58 |
|
|
Закарах я днес сутринта много бавно с по малко от 20км/ч (за първи път се радвах че има задръстване, защото иначе ме изпреварваха някви лади, бетонобъркачки, рейсове и всякакви други бавноподвижни изкопаеми) и я качиха на крик и за около 40 минути ми смениха предното каре и нещата се оправиха, колата си утихна и си стана като преди. Между другото е много тъпа идея километражите на пурите да почват от 20км/ч нагоре, нямам 0 и 10...
Ето снимка на старото каре:
Старото направо си се беше разпокъсало и стърчат някви конци от него.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|