Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:44 14.11.25 
Автомобили
   >> Mercedes
*Кратък преглед

Тема MB 114/115 - 1967нови  
Автор115 (Нерегистриран)
Публикувано18.12.03 13:15



Въпрос към познавачите: кой е най-големият бензинов инжекционен двигател, който може да се монтира на 114/115? Питам защото започнах процедура по реставрация на моя 115 и бих желал да подменя моя 200Д (55к.с.) с бензинов. Предварително благодаря.



Тема Re: [re: 115]  
Автор BUGATTl (Type 57)
Публикувано18.12.03 14:15



Евала,добре си го замислил .
Сега ,от коя епоха искаш да е тоя двигател :
от епохата на твоя МБ ?
от 80 -90 -те години ?
или по съвременните ?

Редактирано от BUGATTl на 18.12.03 14:18.



Тема Абе аз си мисля...нови [re: BUGATTl]  
Автор Чepнorлaв (рекордьор)
Публикувано18.12.03 15:01



че един нов 220 СДИ би се успал вътре.. ама доста работа ще трябва
пък и цената ще дойде нанагорно ми се струва... но пък ще стане връх



Тема Re: MB 114/115 - 1967нови [re: 115]  
АвторPower_Exhaust (Нерегистриран)
Публикувано23.12.03 11:08



Така,не те знам защо си решил да го сменяш този дизелак с бензин ,и то мощен.Защото ще ти се наложи да направиш ужасно много промени:цкоростна кутия,диференциал,скоростомер,радиатор и т.н. абе бела на главата.Отговор на въпроса ще ти дам,но както някой те попита от кое десетилетие искаш двигател,но според мен ако наистина си решил да го подменяш ти предлагам да си му сложиш двигател като на топ модефикацията на 114,защотото по този начин ще се запази оригиналността на модела.Двигателите на топ модефикацията са 6цил с 1 разпределителни вала и 2746см3 обем. като са предлагано с два вида захранване:карбураторно и многоточково инжекционно.Карбураторните модели са снабдени с 4 камерен карбуратор,абсолютно автоматичен и с него двигателя има 156 или 160к.с.
А инжекционното ,е с Бош Де Жетроник в първата си версия,като инжекциона тук за голямо учудване е електронен това са версийте от 72 до 76та и развива мошност от 185к.с./6000об.След 76та започва монтирането на механичен инжекцион който е добре познат в моделите 123,126,107.116 ,а това е Бош Ка Жетроник и с него двигателя има мошност от 177к.с./5800об до 79г. е така ,след 79г. се правят леки промени по инжекционната система и тя възвръща 185те к.с. но този път при по ниски обороти ги достига 5800об.
Моделите на двигателите са следните
М110.921/922 - Карбураторен 160к.с.
М110.923- Карбураторен 156 к.с.
М110.981/982/983 - Ел.Инжекцион 185к.с.
М110.984 - Мех.Инжекцион 177к.с. или 185 к.с.
М110.988 - Мех.Инжекцион 185к.с.

Надявам се да съм бил полезен !




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.