Тема
|
По стечение на обстоятелствата...
|
|
Автор |
Чepнorлaв (рекордьор) |
Публикувано | 01.10.03 14:34 |
|
минавам в най-скоро време към противниковия отбор БМВ.. какво да се прави - и майка ми иска по-така кола за градско и на мен нещо ми писна с тая газ да се разправям.
Понеже правя един бартер с една небезизвестна автокъща - Владо я знае та трябва да си избера кола оттам. И понеже за жалост нямат в наличност бенца на модератора ни, а аз искам такова ще се меткам на 525тдс. Какво да се прави.
И ето тук стигаме до жалостния момент, че не мога да намеря сервиз, в който да ми направят диагностика... а в Дару кар записват за другата седчица от вторник нататък..
Хелп някой?
|
|
Тема
|
Re: По стечение на обстоятелствата...
[re: Чepнorлaв]
|
|
Автор |
Caмo Дизeл (6-цилиндров) |
Публикувано | 01.10.03 15:05 |
|
А петицата градска кола ли е?
Както и де е, ти си знаеш.
БМВ 525 tds е добър модел.
Не мога да ти помогна, но гледам, че си питал в BMWPower-BG форума, там със сигурност ще знаят подходящ сервиз.
Не знам дали БМВ са противников отбор, но с дизела със сигурност минаваш в моя отбор
Само Дизел
|
|
|
ще си ги мерим като се появиш в БГ
Градската кола забравих ли да я кажа? - един голф3 съм харесъл - 1.8 бензинче, с климатик.. малко е скъп, ама какво да правя - на бартер съм и нема много мърдане.. пък и две коли взимам..
А ти Дизеле много летиш из форумите.. въпреки, че вече се чух с 3-ма от БМВ клубарите, единия даже и сервиз има, но разправят Дару кар та Дару кар...
И като ме метнат в Дару кар-а?? все ще е тая.. басиму и неразборията.. а не ми се чака седмица и нещо да го еба...
Гледах и разни чип тунинги вече - добре звучат, само че са от възможно най-скъпите .. баси, що все на такива коли се меткаме.. ама иначе е пълна скръб.. е изключаем една G класичка от 90г... 300 дизилче - абе слънце ама и на 28 000лв.
|
|
|
Ами и при Дунев знам, че имат хора и техника за диагностика и, че е много по-евтино от Дару кар. Може при тях да пробваш, ако си на зор...
А за форумите...хмм... прелитам през 5-6 форума и пиша в 2-3, не е толкова много
Само Дизел
|
|
|
А между другото можеш и сам провериш как е двигателя.
Виж как пали,
дали има мазни капки във охладителната течност,
как е маслото (при дизелите винаги е черно, да не се шашкаш), да няма майонеза,
да не издува охладителната система,
дали не духа и пръска през пръчката за маслото,
като поработи малко на празен ход, дай газ и гледай да не излиза бяло-синкав пушек от ауспуха,
да не пуши постоянно черно или бяло (малко черен пушек при изфорсиране е допустим).
Поиграй си със скоростите, виж влизат ли добре, няма ли странни шумове. При каране да не вие диференциала и тнт.
Но най-вече гледай тенекиите. БМВ-тата са с много добра антикорозионна защита, но удряно ли е, забрави за нея.
Само Дизел
|
|
Тема
|
Re: По стечение на обстоятелствата...
[re: Чepнorлaв]
|
|
Автор |
BUGATTl (Type 57) |
Публикувано | 01.10.03 20:04 |
|
Eeeeeh "4ernoglav" ti sega heptem 6te iz4ezne6 ot TUK ,dosega se mqrka6e 4at-pat ,no sega 6te iz4ezne6 heptem . Li4no moe mnenie;
-tova priqteliu e nai durveniq diesel ,ama nai .Horata kato 4uqt TDS i ne moje6 gi vidq kak scepvat gumite ot bqgane.
Maleee 4ove4e ama koi go vzima tova durvo be,nedei taka be 4ovek.
Abe te benzinov dvg.im e trudno da skalupqt ,ti si trugnal diesel da vzima6 .
No...
P.s. nqmam ni6to protiv BMW daje imat modeli mnogo me kefqt, no istinata si e istina .
|
|
Тема
|
Re: По стечение на обстоятелствата...
[re: BUGATTl]
|
|
Автор |
AMG (новак) |
Публикувано | 01.10.03 20:13 |
|
Abe dobri mashini sa si BMW-tata i az mislia 4e istinata e edna no poniakoga i BMW me vle4e osobenno kato xodia po gonkite....
|
|
Тема
|
Re: По стечение на обстоятелствата...
[re: Чepнorлaв]
|
|
Автор |
PARADOX_sf (пристрастен) |
Публикувано | 01.10.03 21:53 |
|
Човече не си добре...
Тва са от дизелите с проблемни глави!
Не мога да разбера защо ще зимаш на майка ти 5-ца?! Тва градска кола ли е? Къде ще я паркира? Абе ужас...
Дизел 2-ра ръка да подържаш е отврат! Обикновено са мародерствани до край и когато дойде време за ремонти ги продават. Например на мен смяна на ангренажен с труд ми е 400лв. Питам ги що толкова? Ами дизелите са с по-ефтино гориво, но с по-скъпа подръжка... Така ми казаха от сервиза на Опел.
Земи и една Астра 94-та или нагоре 1,6 100 коня и да перка жената. Части бол.
Не мога да те разбера за кво ще се набутваш и с дизел. Аз ся ще трява да сменям ангренаж 400лв, 200лв за подгревателни свещи (мойте са от ефтните с късото стебло), филтри с труд към 100лв, центровка на дюзи и помпа също поне 50. Те тва ми е икономията от тая печка.
Тва ще те чака и теб ако я земеш тая 5-ца. Ама няма да е Опел а БМВ и цените са поне 2 пъти по-високи!
Ако искаш икономия и земи една Хонда 95-та Сивик 1,5 ВТЕК-Е дето ще и харчи 5 на 100 и тва е! Окачването е бетон. Мотора ако е каран с приста ойл най-много едни сегменти да му смениш.
DOHC VTEC
|
|
|
Ооо забравих...
Имам май и преебани датчици на турбото ако не и цялата турбина! Не знам колко ще ми струват, но няма да е малко.
Я си предтсави, че на тая 5-та и е духнало турбото. Кво ще правиш тогава?
DOHC VTEC
|
|
|
...да не си вземе Мерцедес 250ТД , по-бавен е, но е вечен, ами БМВ...абе кой както си реши, аз през трупа си трябва да мина, за да сменя Мерцедес с квото и да било, много хора ми обиждат колата, ама не ме ебе, всеки който поразбирва малко от коли, му харесва!
|
|
|
Парадоксе, като си гризнал дървото с този Орел, сега не си го изкарвай на всички дизели
Мога да ти кажа за доста дизели, които не чуват за нито един от проблемите ти поне до 500 000 км
Само Дизел
|
|
|
...за пример един такъв двигател...сетете се кой.
|
|
|
Значи ей до сега ги гледахме с печен майстор колите.
За майка ми си избрахме едно Голфче 3 - много прилично.. е подпирано е отзад, но е оправено и е ок.
Сега вече за моята бъдеща кола
Значи сериозно ги огледахме, палихме и т.н. - 525тдс, комби. Сериозна си е машината - не е духанала турбо, не и е сваляна главата. Откъм двигател е ок - само помпата е ръчкана за да докара повече мощност. С едни гуми и джанти е - 17 цола, 10-ки и с гуми 234/45 .. мамата си трака. Сигурно ще вози като каруца.
Другото което на майстора повече му хареса е Ауди А6 - старата 6-ца - 96г. с 1.9тди 110коня. Явно е на 220 000 и не са му пипани ремъци и т.н. щото попушва, но каза, че няма нищо страшно и ще го спретнем за нула време.
Като цяло за поддръжка за БМВ-то ще отиват доста повече пари.. окачването му било лигавко - много щанги и т.н., само че не е като на мерцедес бетон ами си е мазня (само да не ме чуят БМВ-жийте ). Аудито било върхъ - немало трошене.
И двете са с климатици и т.н. Ауди - 16000лв, БМВ - 15000лв.
А кажете са какво да взема?? явно е че с това БМВ ще се ръчкам, а за него това е противопоказно. Единственото май което ме притеснява на пустото Ауди е че е със маломощен двигател.. което май върви де...
Хелп моля.. дайте съвети
|
|
|
От тези двете, ако са в сходно състояние, бих взел БМВ-то без никакво съмнение.
На Аудито просто му е изключително дървено окачването. Все едно на каруца. Ама не само като возия, ами и като контрукция. Какво да му се троши, то има 5-6 части...
Абе напрви едно кръгче и с двете, да усетиш разликата, пък после избирай...
Само Дизел
|
|
|
като ги гледаме за после - остатъчна стойност и т.н. като тръгна да го шиткам след две години БМВ-то ще е затрило 3-4-5 хил. само от цена.. недай си боже нещо главата..
пъки подръжката ще му е поне двойна сравнение с аудито..
пък и аудито е голямо бре..
|
|
|
Ти, как разбра, че твоя мотор е на 500'000км. или повече и че не му е правен основен ремонт толкова време, а????????
Да нямаш гаранция от такси компанията в Германия
Имаш крайно, критично мнение по някои въпроси, което е необосновано с факти и лежи на безпочвени твърдения!!!
Fiat Bravo 2.0-20v
|
|
|
Но, ако си намериш "Ауди А6 2.5ТДИ", за тази сума, май ще направиш правилния избор
А за джантите на БМВ-то не се притеснявай, вози нормално, но не като лимузина
Fiat Bravo 2.0-20v
|
|
|
sam si otgovori na vaprosa ....sled 3-4 god bmw-to njama da mozesh da go prodadesh,dokato audito ke go shitnesh bezgrizno(i to na dobra cena) no pak bmw -to ima drugi predimstva....
|
|
|
Dobre de, nqmat li tam MB-ta v taq avtoku6ta be 4ovek ?
|
|
|
Тва че не давам факти тук, не значи, че не ги знам, за да твърдя, че мотора ми е над 400.000 км и няма никакво износване, ясно?
|
|
|
ама не ми вършат работа.. няма смисъл да сменявам кон за кокошка все пак...
затова и се ориентирах към аудито.. заради последстващата продажба след 2 год. някъде...
|
|
|
къде навъртя такива км в БГ бре?
|
|
|
I az taka bih napravil !
P.S. imam edin rodnina navremeto be6e vzel TDS o6te v na4aloto na seriqta, novo ta novo ,e kakvi problemi s elektronikata 4ove4e ne e za razpravqne , samo pari -pari .
|
|
Тема
|
Re: Абе имат разни..
[re: BUGATTl]
|
|
Автор |
AMG (новак) |
Публикувано | 02.10.03 16:55 |
|
Samo ne mi e iasno zashto si mislite 4e audito shte e po prodavaemo sled 2-3 godini oshte pove4e 4e masovoto razsajdenie e 4e malak dvigatel na goliamo kupe se skapva po barzo
|
|
|
Не ги е навъртял в България, има сервизна книжка от Германия, от такси компанията, дето е купил Мерцедес-а
Fiat Bravo 2.0-20v
|
|
|
....................точилката
Айде кажи, защо си токова сигурен, че нямаш износване??????
Да не са ти отваряли двигателя, странно, за какво е отварян, щом нямаш проблеми
Fiat Bravo 2.0-20v
|
|
Тема
|
Познай!!!
[re: AMG]
|
|
Автор |
|Kyky| () |
Публикувано | 02.10.03 17:09 |
|
Коя година е модела на BMW-5 и коя година е модела на Audi-А6
С риск да се повторя, ще кажа, че "Audi А6-2.5TDI", е правилния избор в тази ситуация, за тази сума
Fiat Bravo 2.0-20v
|
|
|
ама като нямат какво да ги правя? да седя да чакам да дойде някакво отвън пак на незнайни км...
А това ауди кога излиза като модел.. май скоро - там средата на 90-те някъде..
|
|
Тема
|
Знаеш ли защо е отварян, а??????
[re: |Kyky|]
|
|
Автор |
Vlado-BENZ (Mercedes-BENZ) |
Публикувано | 02.10.03 19:32 |
|
Щото съм фен, и ми е кеф да правя такива работи, пък и не ми е работа да ти обяснявам всъщност!
|
|
|
Ааа...
Чака ся...
Не ми го овъртай така! Дизела си е по-скъп за подръжка. Ангренаж ми е 400лв. Май ще се наложи да го сменям! Ами на БМВ или Ауди колко ще е?
Човече тая печка с тая икономия ще ми излезе през носа.
На мотора нищо му няма! Компресия от 29 до 31!
DOHC VTEC
|
|
|
Аз поне за моя гарантирам че има по-евтина поддръжка от 190Е например, и съм готов да се обзаложа!
|
|
|
...се дърпаме, съм на 100000 % съгласен с него...кое му е малкото на 2.500 кубика TDI, а?
Какво като конете са му по-малко, тва удължава живота му 100 пъти между другото!
|
|
|
2-та мотора са с различна концепция и т.н.
Не можеш да правиш такива заключения!
DOHC VTEC
|
|
|
...че TDI и TDS са двигатели с различни концепции!
|
|
Тема
|
Re: Тук, въпреки че с КуКу...
[re: Vlado-BENZ]
|
|
Автор |
AMG (новак) |
Публикувано | 03.10.03 00:08 |
|
Nali govorim za 1.9TDI be Vlado
|
|
|
Май си по-скоро тъп, щом си отваряш двигателя за кеф
Не ми обяснявай, знам, какво ще ми кажеш
Fiat Bravo 2.0-20v
|
|
|
Модела е около '95-'96 година, след Audi 100
Освен това, търпеливия винаги печели, но ти си решаваш, само да не сажалиш, че си се хвърлил на първото такова Audi
Fiat Bravo 2.0-20v
|
|
Тема
|
Да, но....
[re: AMG]
|
|
Автор |
|Kyky| () |
Публикувано | 03.10.03 11:25 |
|
...аз казах за 2.5 мотора
Fiat Bravo 2.0-20v
|
|
Тема
|
Re: ако държиш...
[re: Чepнorлaв]
|
|
Автор | bugmaster (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.10.03 11:33 |
|
...да е качествен сервиз и да е по бързо, ти препоръчвам да пробваш в NICE KAR в Пловдив. Може да имат свободни часове за тази седмица, а и ще я пробваш как върви по магистралата
|
|