|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
Абе верно, че там колите гарантирано са добри, ама цените им са много далече от пазарните....
Само Дизел
| |
|
Джета автоматик, но ако мога да ти бъда полезен питай.
| |
|
Ами имам въпроси специално за Мерцедес автоматик, не по принцип. Примерно се чудя, може ли да включиш в движение на N и след това пак на D, при което автоматиката да избере подходяща предавка, а не да иде директно на първа? Има и така и иначе. Затова се чудя при Мерцедес как е. Абе изобщо искам да да разпитам някой с Мерцедес 300 турбодизел.
Само Дизел
| |
Тема
|
Ne mu misli
[re: mik_19O]
|
|
Автор | Pi4a (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.06.02 11:27 |
|
Znachi ako siaksh da si vzemesh edna ot tezi dve koli bih preporuchal BMW-to. Purvo dvigatela e po-nov i po-mosten. Razpolgash sus 143KS srestu mijavite sto i malko na 2,5TD pri mercedes. Na BMW motora e s Intercooler a na merca ne. V sveta e dokazano i e resheno edin put za vinagi che nai-dobrite mehanitsi i dvigatelisti rabotat pri BMW!!!! Seti se kakuv e izvoda.
I osven tova sum imal lichno BMW 525tds,94god. koeto samo che beshe automatik mu be losho(spored moita gledna tochka i nachina mi na karane). Edinstvenia v tozi klas koli i motori koito beshe po-dobur,po-burz beshe na Audi 2,5tdi. Prosto na Audi im e nai-nova konzepzia dvigatela. Durpashe me obache s malko.Gonil sum se po nemski magistrali s edno Audi takova i me mina ot koeto biah dva dena bolen posle Ta znachi ima i edin oste maluk problem. BMW-to mi harcheshe kato go karah sus 160 8ltr/100km!!!!! Na 190kata tova ste e pochti maximalnata skorost!!!! BMW-to sedeshe na 160km/h na 2 800 oborota. I ne biva da se zabrava vse pak razlikata v udobstvoto. Sedalkite sa po-dobri ot na Benz. Mercedes imaha dulgi godini kalpavi sedalki i edva na E-klasata se podobriha.
Suma sumarum BMW e dosta po-napred v klasatsiata!!!
| |
|
Можеш, но не бива да го правиш. Автоматичната кутия никога не се кара на N.
В един изключителен случай, когато колата трябва да се тегли на буксир, а автоматиката не се тегли, има едно правило.
Това е правилото 50х50. До 50км разстояние и със скорост не по-голяма от 50 км. Не се ли спази хвърляш кутията.
Това за изключване на кутията по байр надолу, при автоматика го няма. Караш си на скорост, защото иначе трябва да ремонтираш кутия.
Така като се замисля, N се ползва когато имаш по-дълъг престой от обикновения светофар и си с пуснат двигател, защото на светофар пак се седи с включена предавка и спирачка.
Предавката която избира автоматиката зависи от скороста и оборотите на двигателя. На по-висока скорост и да я изключиш, тя пак ще дойде на нужната предавка, а не на 1 ва. Представи си само какво натоварване ще е за кутията ако на скорост трябва да се включи от първа.
Преминаването на по-ниска предавка става като се убие скороста първо и тогава се превключва на една от по-ниските предавки която ти е нужна.
Така например, на Варна -Бургас се спускаш по завоите на Слънчев бряг, където на всички им загряват спирачките. Намаляваш до окло 50 и превключваш на 2ра/зависи от кутията с колко скорости е/, след което колата не вдига повече от 60 без да подаваш газ. Директната в този случай е изключена.Нещо като моторна спирачка.
Колкото до 300 турбодизел, иска ми се по-скоро да имам такъв за да ти разкажа или още по- добре двамата да имаме по-скоро , за да направим клуб за тази кола.
| |
|
Това за от N на D се сетих, щото един приятел с няколко коли, от които две с автоматика, разпавяше, че веднъж с Пежото щял да изхвърчи през предния прозорец, щото то при това положение (N->D) задължително минавало през 1-ва. И нали се сещаш на първа с 50-60 км....А другия му автоматик не го правел.
Ама това дето не може да пускаш по инерция е малко кофти...Като не бързам, по тоя начин спестявам сума гориво. Е, не може всичко хубаво на едно място
Ще взимаме 300 турбодизелите значи. Аз първоначално гледах за 300 дизел, много са поевтинели между другото, ама постепенно се навих на турбодизела. Само че там цените са по-сериозни, та ще изчакам малко.
Само Дизел
| |
|
Само дето БМВ-тата с този (и не само с този) двигател пукат глави на поразия. По едно време мислех да взимам такова с пукната глава и да го оправям после, та имам представа колко е често явлението
Само Дизел
| |
Тема
|
Re: Ne mu misli
[re: Pi4a]
|
|
Автор | Diablo (Нерегистриран) |
Публикувано | 01.07.02 00:21 |
|
Wpechatleniq imam samo ot 325tds dwigatelq i ne sa osobeno pohwalni. Dokato ne se wkljuchi turboto kolata wytwi dosta po zle ot ordinaren malomoshtem diesel.. izkljuchitelno drazneshto e da usetish gasta do krai na treta i da widish kak wsichko te minawa a ti stoish na mqsto.. wkljuchwash na 2ra (sraaaamm!!) i tq pak se pochudwa dali da trygne..
Znachi tazi kola na maitap mi trygna taka, no opredeleno nai podhodqshtoto karane za neq e 1wa, 2ra - 60 i posle 5ta w grada..
Za mercedesa ne komentiram..
| |
|
525tds, както и 325tds, много трудно пукат глави: този досаден навик имат първите дизели, които са 2.4 (моделите 324td, съответно 524td). Това е според информацията на сервиза.
Land Shark II
BMW: The ultimate driving machine
| |
|
Какво значи много трудно? В сравнение с 2,4 ли? Имат ли случаи на спукани глави на 2,5 дизел?
Само Дизел
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|