|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
понеже скоростта пада бързо при рязко спиране (както и съм писал - при ниска скорост) и предавката ти е неподходяща.
| |
|
"Хващаш и с чисто и просто физическа сила вкарваш съединителя в 1-ва "
Може би искаше да пишеш "скоростния лост" а не "съединителя"?
Обаче като цяло споделям написаното от тебе, макар че за кеф карам и с двойно амбриране примерно и това помага при авария да се кара и без съединител/синхронизатори, развива се умение.
ПП: Плавно се отпуска съединител само на задна/първа предавки. После няма смисъл - става и бързичко.
| |
|
Ами ти го каза - кога точно. Не просто като ще натискаш спирачката.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
бравос!
и е вярно, че предварително се обаждаше съединителя, но аз все се надявах да ме изчака да имам време да отида до монтьора
уж се обичаме, а що номера си правим една на друга...
| |
|
Мъжът ми приказваше кога се износвал съединителя ама така и не разбрах добре, говореше като спирам на светофар ама не натискан съединител до края а само лекичко и не знам си кво си.... Аз така никога не правя, винаги до дупка натискам и според него това не е толкова фатално, но било просто лош стил.
Освен това знам как се кара без да се ползва съединител, просто по навик създаден от инструктора го натискам. Но почнах вече да се упражнявам де, да си сменям стила
| |
|
Я дай пак - двойно амбриране? Стана ми интересно.
А иначе - и при по-високите скорости пак придърпва. То и от бързо до бързо има разлика.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
представи си емотикончето вдигнатия палец.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Знам, че е така. Но точно това е, че при такова рязко падане на скоростта, ако не натиснеш съединителя, колата ти може да угасне и рискът да те надъни някой отзад хич не е малък. Та, инструкторите го обясняват това, защото така е по-безопасно да се кара (както и някой друг по-горе спомена). Е, трябва по-често да се сменя някой и друг чарк, ама безопасността си е по-важна, поне за мен.
"При ниска скорост" не е точно написано. Ако карам с ниска скорост- 20 км.ч., но на втора, изобщо не ми трябва да натискам съединител.
Най обичам да чета, ама не мога.Редактирано от ПOЛУидиoтчeтo на 03.09.10 09:43.
| |
Тема
|
Ако трябва - ще превеждам:
[re: StefanPan]
|
|
Автор |
jamie (добре познат) |
Публикувано | 03.09.10 15:56 |
|
Може и за Heel-toe да потърсиш описание също.
| |
Тема
|
Ааа, до дупка!
[re: NikiFin]
|
|
Автор |
jamie (добре познат) |
Публикувано | 03.09.10 15:59 |
|
Винаги САМО до дупка се натиска!
Мъжът ти е обяснил да изключваш на неутрална вместо да държиш съединителя на светофарите - което е различно. И езика ли не успя да научиш...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|