|
Страници по тази тема: << 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | (покажи всички)
|
Как бе, чеде, спираш (не овладяваш, а спираш) автомобила със съединител. М? Обясни ми, за да го знам и аз.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
Тема
|
Е браво!
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
jamie (добре познат) |
Публикувано | 28.11.10 23:42 |
|
"Ако е за леко намаляване на скоростта ... може да отпускаш, но много плавно... и на предно бъди готов ако усетиш да трепва колата, съединителя до долу - за да може да възстановиш управляемостта... по-добре управляема от колкото пързаляща се кола."
Плавно викаш да отпускаш? Зер щяла да трепне колата и ако не натиснеш съединител - да загуби управляемост? Дали си даваш сметка че двигателя не спира да си работи и разни трепкания изобщо не се и случват?
Абе ти карал ли си изобщо бе
| |
|
Не се дуя, но и не виждам защо трябва да заблуждавате начинаещите.
Кола с предно се овладява в пъти по-лесно на хлъзгав терен при натиснат съединител.
Кола със задно, 4х4 и сие мисля споменах защо е различно - Патрола е или само задно или 4х4 - та не влиза в категорията за която говоря.
И престани да се опитваш да ми слагаш оценки, знам, че ти е любим номер да вбесяваш по тоя начин всеки чието мнение не ти харесва, но само показва безсилие.
Системите за асистенция правят точно това - играят си със диференциала и спирачките, за това ги намесих.
Welcome to the real world!
| |
|
Гледам че Морфиус е обяснил за нсиката скорост- а овладяването ти е в ръцете, а не в краката
by himbeer
| |
Тема
|
Re: Е браво!
[re: jamie]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 28.11.10 23:44 |
|
Явно с радиоточка не се спори...
А който иска да проучи какво говоря, има гугъл.
Welcome to the real world!
| |
Тема
|
Ехо "шофьора",
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
jamie (добре познат) |
Публикувано | 28.11.10 23:48 |
|
и Фиат Крома ли е задно бре, а Хонда Акорд и Тойота Корола как са според тебе?
Щото тия бяха последно преди да се заиграя с Патрулката
Какви са тия аматьорщини че кола с предно се овладявала без да имаш сцепление с двигателя - ти чуваш ли се какви ги плещиш?
Лишаваш се от контрола чрез педала на газта - а колите с предно имат тази особеност именно в завой (където си прав че недозавиват) че са по-стабилни когато се подава газ при излизане от завоя. А ти аматьор такъв да пернеш баш тогава съединител - ами нищо чудно да имаш проблеми!
| |
Тема
|
Гугъл кола не кара драги,
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
jamie (добре познат) |
Публикувано | 28.11.10 23:50 |
|
а като си толкова отворен за предно и задно предаване - да беше проучил малко повече за управляемостта и защо тя е по-висока при предното когато се подава газ.
Некадърник
| |
Тема
|
Re: Гугъл кола не кара драги,
[re: jamie]
|
|
Автор |
aqvamarin (син кит) |
Публикувано | 28.11.10 23:52 |
|
+ 1
| |
Тема
|
Re: Ехо "шофьора",
[re: jamie]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 28.11.10 23:54 |
|
Оф последен опит...
За да трябва да я овладяваш тая кола значи вече си я изпуснал.
Недозавиването се проявява тогава когато има нещо което да приплъзне управляемите колела... отнета газ или спирачка.
На хлъзгав терен пробвай ти да излизаш с газ... не ми излизай с номера за читави пътища.
Вземи прочети малко какво правят тия електронни диференциали и системи за сигурност, че ставаме досадни тук.
Welcome to the real world!
| |
|
Чеде, създадох си вредния навик НЕПРКЪСНАТО да намалям в комбинация мотор - спирачка, дори и когато времето е абсолютно сухо. Не ми обяснявай за това.
Аз те питам как със съединител (тоест с натискане на съединител, така го разбирам аз) СПИРАШ? Или неправилно го рабирам.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Страници по тази тема: << 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | (покажи всички)
|
|
|