|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
не разнищихте ли темата за съединителя
Но мъжът ми почти ми вдигна скандал, защото това ползване на съединителя дразнело, понеже при пускането му колата леко дърпа и според него било неправилен навик.
Мъжът ти явно е много тактичен, минала си само със скандал
Веднъж возих моя бившия, май неше с някакво ауди, не помня вече. Той се държи с 1 ръка за дръжката над прозореца и с другата на ръчната спирачка ( а аз имам шоф.книжка от 1999, без катастрофи, с малко нарушения, но кой ли няма)
Изведнъж като гръм от ясно небе, на прав път ми казва " Спри!Спри!" Аз отбивам и спирам. Той искаше да кара, аз слизам, той също, заобикаляме колата и си сменяме местата.
Той тръгва, след 10 мин завърта колата на 360 градуса ( около оста си, като спира в правилната посока) и ми казва " Ето така се ползва съединител със серво управление) ( или заради абс, не помня точно, с различните коли се правело по различен начин.)
by himbeerРедактирано от himbeer на 27.11.10 17:19.
| |
|
Очевидно не само след нея - забележи ква нагласа: мъжът ти, вместо да ти прави забележки, че караш като идиот, да бачка той като идиот, за да ти оправя съединителя. И всички бакии след теб.
Такива с бастун да ги не пипнеш. Па камо ли да ги погледнеш. Па камо ли да си вържеш живота с тех.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Както вече писах, колата и в частност съединителя са желязо, което има единствената функция да те закара от едно място на друго. Основното и най-важното е да стигнеш жив и здрав и да няма попиляни по пътя.
Забележки и драми за съединителя или каквото й да било са смешни. Вид комплекс са - не ми се задълбава в тая посока.
Колата е само предмет, начинът на каране не е от значение, важно е безопасността.
| |
|
Каква каша - ще износи безценния съединител. Всъщност това е една от онези градски легенди дето никой не си прави труда да припомни от кога съществуват - от времето на първия москвич или преди него.
От личен опит - съединителите са много издръжливи.
| |
|
начинът на каране не е от значение, важно е безопасността.
това просто не е вярно.
| |
|
Защо начинът на шофиране е по-важен от безопасността?
| |
|
Начинът на шофираве определя базопастността.
От опит го казвам. Карам кола от 30 г.
Отделна тема е когато не можеш да избегнеш ПТП и нямаш вина.
| |
|
Зависи, мога да ти покажа как си отива за под 10к на по-яки дизели
Но проблема според мен не е в това, че се износва ... а, че придърпването дразни.
Придърпването не е от ползване на съединител, а от начина на ползване на същия при нея.
Като иска да си го натиска и по 20 пъти, ама да го прави правилно... ако ще го натиска за смяна на предавка или за спиране - отпуска се газта, съединителя се натиска рязко до долу... пуска се плавно обратно после, но преди да го пусне да стабилизира обороти на 1500-1800 поне, зависи от предавката... и няма да потрепне колата.
Полусъединителя е друга бира, но той обикновено се ползва на първа и с минимум газ.
Welcome to the real world!
| |
|
С какво честото ползване на съединителя, и шофиране на полусъединител застрашава безопасността?
Ако жалиш желязото не ставаш по-добър шофьор. Единствено и важно е да владееш колата и да не затрудняваш останали на пътя.
Да шофираш така, че да пазиш съединителя от износване в никакъв случай не е достойство нито майсторство...
| |
|
Джейми го каза по-горе-защо трябва да се кара безумно, а мъжът да работи допълнително, за да плаща бързото износване на колата.
Има си принципи при управлението на МПС.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|