Тема
|
Ръждясали дискове
|
|
Автор |
Cтaниcлaв! (mess maker) |
Публикувано | 30.12.07 12:11 |
|
Знам, че тук рядко някой обича да говори за автомобили и техните проблеми, но ще подхавана една тема, че ми стана доста интересно...
Видях преди няколко дена един оогромееен и скъп черен мерцедес GL класа Машината е на не повече от 3 месеца употреба, но за сметка на това спирачките са изумително ръждясали. И понеже съм пълен лаик и нищо не разбирам от автомобили, та реших да попитам всезнаещите:
защо 15 годишния ми Хюндай нямаше ръжда по дисковите спирачки..
защо 12 годишния Опел на жена ми също няма ръждиви дискове..
защо двата седемгодишни ситроена нямат такъв проблем
защо тригодишната мазда и двегодишната тойота нямат този проблем...
Сигурно защото нито една от тези марки не умее да прави автомобили
Ето и снимката на
P.S. Предварително се извинявам за лошото качество на снимката. Правена е с мобилен телефон.
Редактирано от Cтaниcлaв! на 30.12.07 12:12.
|
|
|
Защото някои технологии са синтезни.
|
|
|
едва ли това е причината
Совите отдавна не са това, което бяха преди 15-20 години. Честно казано за М-с ми е все тая. Жал ми е за балъците, дето си ги купуват и мислят, че карат кола.
Пък и помисли колко грозно е - кола 2008 г., черна, измита.. и с ръждясали дискове
Весели празници!
Редактирано от Cтaниcлaв! на 30.12.07 12:22.
|
|
|
Според мене-нищо им няма на дисковете.Просто не е карана дълго време сигурно.До следващия светофар като натисне 2 пъти спирачките и ще лъснат.
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
|
Колата се кара всеки ден по много
Мистерия, нали?
|
|
|
Казах синтезни технологии. Американски и от там японски. А ти остави на Мерцедеса ръждясалите дискове. Електрониката се скапва на вторият месец.
|
|
|
Я просветли неразбиращия какво ще рече "синтезна технология". Да не ровя из нета, че не обичам така.
|
|
|
Синтезна технология - примерно композитни материали в случая. Няма как да ръждасят изобщо.
|
|
|
в този смисъл ли?
Мм, не мисля, че за дискови спирачки изброените от мен марки ще използват нещо различно от стомана и сплавите й.
Но грозното и пошлото винаги ме е отвращавало!
|
|
Тема
|
нищо им няма на дисковете
[re: Cтaниcлaв!]
|
|
Автор |
npocmak (по действ. слух) |
Публикувано | 30.12.07 12:40 |
|
твойта ми прилича малко на
"гроздето е кисело"
или
'да изровим поне 5 причини поради които да не си купя Мерцедес'
_ _ _
Не вярвате ли вие?! Елате ми на гости!
|
|
|
Е, поне на черното не казвам бяло и обратното
Защо си кривиш душата и не кажеш, че гледката е грозна и не отговаря на автомобил, който струва толкова, колкото ти и родата ти няма да похарчите за коли, докато сте живи.
Защото аз му знам цената..
|
|
|
Та колко чини?
Мерцедес вече са известни с гаранционния си сервиз,нали знаеш тая работа
Не е като мерцедес от преди 20 год.
Брат ми караше чисто нов спринтер-на 1000км-литър масло.
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
|
Специално този струва 173.000 лева
Безумни пари за такова качество
|
|
|
хехе
варянт 1 - колата не е карана 2/3 дни /може и по малко мокро е/
варянт 2 - колата е карана но накладката от тази страна на диска не работи /ако можеш да снимаш вътрешната страна на диска/ случва се при натрупване на прах от накладките
варянт 3- колата е карана но буталото на спитачките не работи, и двете накладки не се притискат към диска
вярянт 4 - колата е била на съхранение на открито за дълго време и не я карат на дълги разстояния в момента - ще отнеме повечко време да се изчисти
общо взето е малък технически проблем /случващ се на всеки производител/ нямащ нищо общо със сплавите и качеството им
|
|
|
ама душко
те новите коли /някои/ са направени да горят повече масло за да минимализират търкането в двигателя ... да не говорим, че и маслото за тях е с по ниска плътност нищо и няма на колата на брат ти
|
|
|
Хубу,ма що тогава от мерцедес не поемат тоя каприз поне докато е гаранционна,ами изискват масло което струва около 30лв/литър да се долива само при тях.И трябва да си плащаш.
Вярно така са му казали в сервиза-нищо и няма!
Ма си кихай редовно.Да им еба и политиката.
А за това че се прецакал съединитела на 17000 и му казали че не влиза в гаранцията щото съединител било консуматив-както спирачките
Познай колко е струвало подмяната му? аз не искам и да чувам.
Нова кола бе да му еба майката!!!!-Мерцедес!!!!
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
|
Аз за тея манги ще си взема 17 124-ки в отлично състояние и ще ги карам поне още 20 год.
Хем ще се возя в по-добра кола,хем ще си плащам в пъти по- малко.Отделно главоболията които ще спестя.
А!?
Ай спирам че да не вземе сега някой пак да надникне и да каже че гроздето било кисело
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
|
Какво правим, ако и двата диска - заден и преден (в случая леви) са еднакво ръждясали?
Иначе предположенията ти хич не ги бива. Точно това казах - колата се кара много и всеки ден
|
|
|
124-ка няма нивга да си купя и Мерцедес вЪобще
но има куп други качествени коли, които по нищо не отстъпват, дори обратно - задминават Мерцедес със светкавична скорост.
Иначе гроздето като всеки плод може да бъде кисело
|
|
Тема
|
Re: вариант 5
[re: Cтaниcлaв!]
|
|
Автор | Kumiko Yanaka (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.12.07 14:43 |
|
хихи
е добре а десните как са ???
Та след като моите предложения не стават дай да пишем до подръжката на Мерцедес за становище, че уби всичко в мен Чак и на мен ми стана интересно какво друго може да го предизвика това кеке /даже и да са некачствени пак щяха да са лъскавки ако спирачките работят/
|
|
Тема
|
Re: нищо им няма на дисковете
[re: *Плaмeн*]
|
|
Автор | Kyмиko Янaka (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.12.07 14:45 |
|
ма то и БМВ-та Ауди-та и те кат Мерседесите арчат масло на тоя принцип вече
|
|
|
добре беше наистина да снимам и четирите диска
Мисля обаче, че е излишно.
На Мерцедес няма какво да им пишем - няма да те чуят
Moreover, не ти ли се вижда съмнително да ти ръждясат така дисковете за 1-2 дена?
|
|
|
забележи локвичките под колата. А всичко друго е сухо ....
Колата е пътувала доста и после е спряла. Пак ли нещо не ти се връзва?
|
|
Тема
|
Re: освен това
[re: Cтaниcлaв!]
|
|
Автор | Kumiko Yanaka (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.12.07 15:10 |
|
връзва се
че спирачките му не работят както трябва .... сега всеми ги снимай точно след като спре /и от двете страни/ за по сигурно да се установи
|
|
|
Да е спирал само на десни ли бе
Ебах го в 170 хилядарката!!
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
|
и като му гръмне после джипа (разбирай да се вдигне над 5 м във въздуха) и да търсят мене
тц, не стаа
|
|
|
-Човеко кара леко и Фнимателно и не ползва спирачки.
-Вариант 7
Мерцедес както и всички други фирми имат отдели,които работят по въпросите за снижаване ресурса на возилата и оскъпяване на поддръжката.Различните марки стомани явно имат различна корозоустойчивост.Нищо чудно да са направили дисковете от някоя боклучава марка,та да се износват накладките по бързо.
Кво ти пука??
Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!
|
|
|
ги знаем, но някак не вървят при кола за такава сума. При Сеат и Шкода - иде дойде.
Ама при Мерцедес за такава баснословна за мен цена..
|
|
|
Нали
Щом имаш 170 бона да си я купиш,кво ше му е да отделяш по 10 годишно за текущи разходи
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
|
10 са малко.Най малко 15-20.Всичко е зарибяване за балъци.Вземат една цистерна моторно масло от Плама Плевен например,разфасоват го на по литри слагат му етикет мерцедес и работата пуши.И никой не си задава въпроса,че мерцедес не е производител на масла.Давам го като пример не само за тях,но и за много фирми.
Както и зарибяването с гаранционния срок.Трябва да им снасяш на 5000 км.мангизи за "техни" консумативи,а труда бил безплатен.
Същата работа като кон за 5 лева,ама върви с кокошка за 2000 лв.
Балъци с мангизи бол.Да се оправят.
Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!
|
|
|
Ако колата се кара, със сигурност дисковете ще лъснат. Да си виждал някъде ръждясали жп релси? Приликата е, че и дисковете и релсите всеку ден се изстъргват от минаващите по тях неща (в случая феродо ) и не дават да се получи ръжда.
|
|
|
Бараточка, пак казвам - колата се кара.
Дадох и пример с други автомобили.
И питам, защо 15 годишния Хюндай, който чинно ме чакаше 6 месеца да се върна, не ръждяса?
Ох, както и да е. На мен специално ми е много смешно и с неразбиране гледам дисковете на тая скъпа и ЕЖЕДНЕВНО ИЗПОЛЗВАНА кола.
|
|
|
Стига се кахъри бе.
Ако се кара не може да са ръждиви.
На първото натискане на педала,или още на третия оборот на диска и ще лъсне.
Няма начин да трие накладка отгоре му и да си ръждиво.
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
|
ОК, но проблемът с ръждата си остава
Нека се изчистят при първото натискане на педала. Въпросът е от какво се правят, че хващат ръжа след 15 минути престой на паркинга
|
|
|
Ми Холдън нали ти писа.
Прави се така за да евтино и после да си плащаш като ненормалник.
Бъркаш нещо като спомена шкода и сеат.Те както и дачия и други се правят за по-бедни хора и зарибявката е сходна но не може да достигне тези висини в цените.При мерцедес,бмв,ауди тези неща са си напълно възможни,защото усещат че губят позиции на пазара и единственното което им остава в момента е да използват името си за продажбите.
Мерцедес както казах,отдавна не е оня автомобил от преди 20-30 год.
Отдавна ги минаха и задминаха дори и корейските автомобили.
Разчитат единственно на емблемата си и че все още е престижно сред определени кръгове да се мернеш с мерцедес.
Бе кво ти пука
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
|
Че то това не е ли ОПЕЛ?
Или някакво GEO?
При всички случаи е GM!
И ако изхакаш оня Корса отпред - шапка ти свалям
|
|
|
Бе що се коркате с тия тенекиени коли?
Преди 20 г. си купих служебно Волво 240 комби.Чистак ново-от фабриката в Гьотеборг.За смешните $16 000.Колкото 4 лади тогава от Кореком.Желязна машина.Накрая моите наследници се цапнаха с един влак.Само купето за пътниците остана читаво.Всичко се помля,обаче не се разцепи като ги гледам сега разни беемвета разцепени на парчета.
Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!
|
|
|
Астра е онова отпред..
Слязох за да видя кво е.
По джантите разбрах че е опел но слязох да го видя що за модел е.
За първи път го виждам-признавам.Много добра астра са изкарали опел.
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
Тема
|
Re: Ръждясали дискове
[re: Xoлдън]
|
|
Автор |
*Плaмeн* (тарикат) |
Публикувано | 31.12.07 17:14 |
|
Аз колите си ги сменям на година.Все стари кочини и докато издържат-после на боклука.
Но ако някога ми се наложи да си купя от магазин-нова,това ще е Волво.
От малък съм фен на тая марка.
Много си харесвам работата-мога да я гледам с часове
|
|
|
Ето кой не е учил в техникум.
Ами много просто бе станиславе, дисковете са направени от обикновена стомана, може би стомана 4. Обикновената стомана ръждясва.
Мога да предположа много причини за това, евтино най-вече, а и не трябва да издържа на кой знае какви натоварвания и температури. Също така ако се наложи да се пристъргва на струг ще стане лесно. Феродото си е по-меко от стоманата и без това, така че няма никакъв проблем според мен.
Мерцедес са преценили, че не трябва да е нещо по-скъпо. Повечето пъти като ходиш да ти сменят спирачките, особено при дилър, ще се опитат да ти пробутат и дискове.
|
|