Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:56 10.04.20 
Природни науки
   >> Медицина
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови  
Автор mario.1993 ()
Публикувано08.12.11 17:48



Както се знае всеки лекарствен продукт носи риск от поява на нежелани и опасни реакции.Понякога те са тежки и налагат лечение и прекъсване,друг път са по-леки.
При употреба на СИОЗС лекарство получих рядка нежелана реакция/1:10000/.
При появяването на някоя/някои от нежеланите реакции,кой подход е най-добър - спиране на лекарството ,или заочване на паралелна терапия,която да поддържа нежеланата реакция в незастрашаваща степен на проява? Причината да попитам това е, че при смяна на лекарството, има възможност новият медикамент да носи сдъщите,ако не и други,та дори по-тежки възможни нежелани реакции.
Моят проблем свързан с прием на сертралин беше ретенция на урината,или невъзможност за уриниране. На много от другите лекарства от тип СИОЗС също пише,че може да причини ретенция.Освен това е възможно развитието на друга нежелана реакция.Със сертралин поне зная,че единствената реакция,която ми причинява е ретенция.Друго лекарство може да причини освен нея и нещо по-лошо. Предстои ми преоценка на терапията със сертралин.Според вас какъв подход може да предприеме психиатъра - изписване на повишаващ ефективността на пикочния мехур препарат/за позволяване на нормално уриниране/,или смяната му с друго? Също ме интересува-страничните реакции от даден препарат могат ли да се появят много по-късно в периода на лечение.Тоест сега мисля,че единственият проблем,който причинява сертралин във моя организъм е ретенцията.Възможно ли е след време да се появи и друга реакция?Т.е. има ли някакъв период , през който се установява какви нежелани реакции и ефекти на организма може да предизвика дадено лекарство върху даден организъм,или това,че днес се наблюдава само ретенция,не значи ,че в дългия период на лечение с някакво лекарство няма да се появи и друг.Има ли начин да бъда сигурен как ще повлияе лекарствен продукт,след колко време прием ще съм убеден във възникналите реакции,и тези които не са и няма да възникнат?

Редактирано от mario.1993 на 08.12.11 17:48.



Тема Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови [re: mario.1993]  
Автор mario.1993 ()
Публикувано14.12.11 21:22



Ако има хора,имащи опит със ССРи медикаменти и запознати със тяхното действие и ефекти,искам да попитам нещо:
Четох ,че всеки от ССРи инхибиторите може да причини ретенция на урината.Изглежда психиатрите в Българя не са запознати с тези ефекти,които могат в рядки случаи да предизвикат ССРи медикаментите.Моята психиатърка не спря Золофт,защото реши ,че не е от него,ами от Сероквел.Оказа се че сероквела не е причинил ретенцията.

Та искам да попитам има ли някой от ССРи инхибиторите ,който да не причинява тези проблеми?Всъщност има ли някой запознат защо ССРи причиняват ретенция,какъв е механима на ретенцията,какво в тези медикаменти и по какъв начин причинява ретенция?
Тъй като със силна убеденост не желая да почвам ново лекарство и след това да се окаже ,че пак имам проблеми с уринирането,питам:Има ли риск от поява на ретенция с друг инхибитор и има ли някакво лекарство,което да оправя тази ретенция и да не ми се налага да сменям хилияди лекарства ,докато открия с кое пикая нормално...Не е ли по-добре да пия досегашния инхибитор/сертралин/ и да пия заедно с него и тоя медикамент.



Тема Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови [re: mario.1993]  
Автор Sargonlll ()
Публикувано14.12.11 22:14



Лющи пет-шест чекии сутрин, на гладно, и няма да имаш проблеми с пикането!



Тема Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови [re: Sargonlll]  
Автор Aulus Vitellius Celsus (Aedile N.R.)
Публикувано14.12.11 23:44



както винаги с навременен и адекватен съвет!





Тема Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови [re: Aulus Vitellius Cels]  
Автор Sargonlll ()
Публикувано15.12.11 08:18



Старая се да помогна на болните хора според възможностите си.





Тема Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови [re: Sargonlll]  
Автор mario.1993 ()
Публикувано15.12.11 12:26



Ако това помагаше...Аз редовно си лющя...





Тема Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови [re: mario.1993]  
Автор Sargonlll ()
Публикувано16.12.11 08:56



Внимавай да не хипертрофираш! Повече от 20-ина сутрин не бива!





Тема Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови [re: Sargonlll]  
Автор mario.1993 ()
Публикувано16.12.11 22:01



Разреши се проблема.Изненадах се,но задръжката била причинена от обсесивно-компулсивното разстройство,тя била част от маниите ми.Една от натрапливостите.



Тема Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови [re: mario.1993]  
Автор mario.1993 ()
Публикувано17.12.11 00:06



Абе човек,аз имам ли толкова сперма?


И най-хиперсексуалният не бие 20 в един ден...
Айде отивам да пробвам лечебнея метод, отварям гей-порното,защото съм гей.



Тема Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества.нови [re: mario.1993]  
Автор Sargonlll ()
Публикувано17.12.11 08:32



Това, че проблемът е фиксиран, не означава, че трябва да спреш с чекиите! Те са доказано лечебно средство.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2020 Dir.bg Всички права запазени.