ПОЩАЗатвори
Име:
Парола:
Регистрирай Free

Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:34 02.08.14 
Природни науки
   >> Медицина
*Кратък преглед

Тема Жасмин-противозачатъчни?нови  
Автор Wink (obi4am se)
Публикувано23.12.04 15:12



Здравейте!
Моята гинеколожка ми даде Жасмин-нови за БГ антибебе хапчета.
Имам много тежък ПМС и след преглед като установи,че иначе всичко си е наред ми даде една опоковка с уверение,че са много добри хапчета!Аз и вярвам!Каза,че ще ми даде и още две ако този тежък предменструален синдром изчезне.
Притеснява ме само да не напълнея.Наистина доста е писано по въпроса,но все пак...а и пуша по около 6-7 цигари дневно.Това ще има ли негативно влияние и странични ефекти?
Имам две дечица, малки са още. Преди да родя въобще не съм имала никакви проблеми...дори когато съм била в цикъл съм си тренирала без да имам болки...много леко изкарвах мензиса...сега обаче направо незнам...болят ме гърдите,депресия ме хваща, нервна съм...да не говоря че по време на мензис умирам от болка, и цикъла е много интензивен и за кратко време (2-3 дни) изтича толкова кръв...хабя 2 пакета превръзки...а нямам кисти или нещо друго...
Все още не съм отслабнала както си бях преди ражданията...имам 10 килца отгоре...и за това много ме е страх да не кача още...
Кажете ми нещо повече за Жасмин!
Тези от вас които са пили тези хачета...от чужбина ...чела съм листовката и в сайта видях инфо...но искам да чуя жени които ги пият...Как се чувствате?Пушите ли?Това оказва ли странични ефикти в комбинация с хапчето?
6-7 цигари ще повлияат ли негативно,а?
Напълняхте ли?
Изчезнаха ли болките по време на мензис и предменструалния синдром?

Благодаря ви!
Весела и щастлива Коледа и Нова година на всички желая от сърце!



Тема Re: Жасмин-противозачатъчни?нови [re: Wink]  
АвторLinda (Нерегистриран)
Публикувано30.12.04 18:48



Ako e tova, za koeto si mislq, to se kazva Yasmin (Ясмин) i predstoi da se poqvi na bylgarskiq pazar prez april, zatova i ginekolojkata ti go e dala, a ne ti e kazala da go kupuva6. Yasmin e nemski produkt, na firmata, koqto proizvejda Logest. Dokolkoto znam e dobro, niskodozirano protivoza4aty4no sredstvo. Trqbva da si naqsno, 4e strani4ni efekti vinagi ima, kolkoto i rafinirani da sa hap4encata, no kakvi 6te sa to4no pri teb samo ti moje6 da kaje6. Nabljudavaj se! Nqma bezvredni medikamenti. Ako tova 6te te uspokoi, az sy6to mislq da piq tezi protivoza4aty4ni ot sledva6tiq si cikyl.



Тема Re: Жасмин-противозачатъчни? [re: Nikam]  
Автор Wink (obi4am se)
Публикувано19.01.05 18:12



Здравей!
Доста твой постинги изчетох, звучиш сериозно и отговорно подхождаш към проблеметите,които жените споделят...Малко ме стресна едно твое мнение в отговор на една жена, която има съсиреци по време на цикъл, вероятно се сещаш за кои постинг говоря...и тъй като и при мене цикъла е доста тежък ( и при мене има съсиреци, извинявам се за сравнението - като гъсти суполи с тъмно червен-отиващ към ченото цвят, а накрая става кафяво едно такова...уффф...). И доста болезнено...и доста се стреснах като цетох там това което си казал,че за 20 дни при ненавременно уточняване на проблема жената може и да си отиде от тоя свят...На мене ми беше направен ехограф-вагинален.Лекарката каза,че всичко е идеално. Направи ми една снимка. Започнах с първата опаковка на Yasmin - болките намаляха ,но цикъла си е същия-пак така със съсиреци които се влачат и "падат" сякаш докато пишкам или се мия в банята, и накрая цикъла ми свърши с кафяво. Преди време при преглед на ехограф гастроентеролог ми беше казвал,че имам някаква кистичка колкото малък орех в дясно(все там си ме боли и сега), първата ми генеколажка също беше видяла кистичка...сега лекарката при която ходя(Мазнейкова се казва) казва,че такова неща няма! Познаваш ли я? На мен ми беше казала приятелка за д-р Мазнейкова, че едобър специалист..надявам се да е така...щом като казва,че нищо няма...всъщност този проблем с мен започна след аборт през 2003 година...преди това не съм имала проблеми...родих си нормално...а после и аборт-две години след второто раждане...ами това е...сподели твоето мнение! Ще очаквам!



Тема Re: Жасмин-противозачатъчни?нови [re: Wink]  
Автор akupunkturist ()
Публикувано19.01.05 20:18



kakvo misli[ za tova?

http://clubs.dir.bg/showflat.php?Cat=159&Board=alternhealt&Number=1942706355&page=0&view=collapsed&sb=5&part=all



Тема Nikam, да те питамнови [re: Nikam]  
Автор Meчo (пухкава)
Публикувано20.01.05 11:44



За да не пускам нова тема, бих искала да чуя мнението ти като лекар за противозачатъчните.

А моя случай е: смених местожителството и това наложи смяната на гинеколог. Беше време за профилактика и исках консултация за хапчета, та си избрах един, отидох и му казах, че бих искала да започна да взимам противозачатъчни. Обясних му, че съм взимала само веднъж, преди много години, само за три месеца с терапевтична цел, но съм била адски депресирана през целия период на приема.
Той бръкна в едно чекмедже и ми даде Femigoa. Обясни ми, че след 3-4 месеца трябва да ме прегледа за да види как ми действат хапчетата

Та всъщност как се определя кой тип противозачатъчни за коя пациентка са?
Да сменям ли лекаря?

Life is only a transient transfection


Тема Re: добре денови [re: Nikam]  
Автор lenny (дразнител)
Публикувано21.01.05 14:21



но именно става дума за случаите в които се налага да се пие противозачатъчен препарат заради хормоналните резултати. Значи може ли да се направи нещо и какво в следния случай.
Значи при преглед се установява наличие на киста на единия яйчник, назначени са хормонални изследвания на 3/или 4 ден на цикъла/ и на 21 ден. Резултатите показват лошо съотношение на някакви хормони - появява се и междинно кървене в дните около овулация цикъла започва и завършва с дни със зацапване - тоест не може да се каже че има кървене но не са и чисти дни и цикъла от 5-6 дни става почти 10.
При тази ситуация гинеколога назначава Фемоден и пациентката започва да го пие, но изпада в много тежки депресивни състояния.
Е какво може да се направи. По принцип това не е метод на контрацепция а на хормонално лечение / забравих да спомена за по-голяма яснота на картината - спонтанен аборт в 3/12 месец, преди 7 месеца.



Тема Re: Nikam, да те питамнови [re: Nikam]  
Автор Meчo (пухкава)
Публикувано21.01.05 23:09



Благодаря ти!

Life is only a transient transfection



*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2014 Dir.bg Всички права запазени.