|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
|
се изказа неподготвен . Имам Пилот и е много по обширен от Y. По точно и много важно : на жената е. вече не ще друга , по малка . А в началото не смееше да влезе . На мен ми е голяма , като в камион съм, но за дълъг път е удоволствие .
Тук вече говориш на Хонда Фен и Тръмпетист от Седмия Ден…. не те чувам добре .
Ок Тесла може би един ден, като идем на топло , че тук колите зимата се съсипват и стават на кочина . Те и без това ще пускат само електрически или хибриди един ден. Редактирано от torlakov-93629 на 09.02.24 20:07.
| |
Тема
|
Re: Ќе дадам еден показателен пример
[re: nikolayds]
|
|
Автор |
komitaO3 (Зъл и лош) |
Публикувано | 09.02.24 20:01 |
|
Не предричам добро бъдеще за ел.автомобилите.
| |
|
Този мой приятел и той ги хвали , но като тръгне да обяснява в подробностите излизат проблемите . Ама Много е добра , ама факт е , че на дълъг път издиша . Отделно щата взима почти двоен годишен данък за нея. В Калифорния са още по лакоми. Той Мъск уж гарантира батериите , но въпросът е докога?
Редактирано от torlakov-93629 на 09.02.24 20:16.
| |
|
Отделно това . Иначе всичко е ток и жица и чистачки за колата .
[url]https://www.canarymedia.com/articles/utilities/bill-would-end-california-experiment-with-income-based-electric-bills#:~:text=Under%20the%20utilities'%20joint%20proposal,pay%20%2485%20to%20%24128.[/url]
[url]https://www.canarymedia.com/articles/utilities/bill-would-end-california-experiment-with-income-based-electric-bills#:~:text=Under%20the%20utilities'%20joint%20proposal,pay%20%2485%20to%20%24128.[/url]
Редактирано от torlakov-93629 на 09.02.24 20:44.
| |
|
Интересни играчки са, но за мен е абсурд да станат реална алтернатива. Не че не им се иска, ще могат да ги командват по интернет, да знаят къде си, да решават дали да ти я включат днес да я ползваш. Кофти алтернатива е това.
| |
|
Ооо, и това . Николай представи като ново постижение как са лимитирали автопилота , но си е чист провал в същност .
Проблемът е, че само Тесла за сега , дава пълна гаранция на батериите , за да запушва усти . Съученика вече му смениха батериите на пет годишната , по стара Тесла , на 4 тата година ( а дали не беше и По-рано) , и предните и задните . Той лично ми каза да не вземам от друга компания , които вече почнаха да се появяват , че ще загазя. “ Само Тесла си уважавали клиентите “ според него . Според мен е пирамида , и като се хванат вече масово канарчетата , ще стане гърмежа .
Редактирано от torlakov-93629 на 09.02.24 20:50.
| |
|
Сега вече има маса Тесли на по 200 000+ км - батерии на никоя от тях не е сменяна (единици). Виж тези от Херц - 140-200х км за година, две - карани като таксита - и по форумите, които ги купуват дават ефективност на батерии над 95%. И това при все, че са зареждани все бързо (което намалява живота).
Моят опит с батерии:
Имам 2016 Нисан Лийф на 250 000 (167х мили) - батерията е на 87% ефективност. И това е най-лошата възможна батерия - с въздушно охлаждане, лоша химия и без затопляне. Има подобни за 8 - 10 години издухани - на 50% и по-зле, така че ...
====
За дълъг път - единствен проблем би бил, ако няма суперчарджъри. Тогава е проблем. Иначе в Калифорния колата сама си казва къде е чаиджъра и си кара на него. Ти само я включваш :). И в общият случай, аз лично на бензиностанция прекарвам повече време (ходя да си измия лицето, да купя кафе, кола и т.н.)
Карал съм в минусови температури, но не и при минус 20 в задръстване (нормален съботен трафик в Тахо). Там може и да е проблем.
====
Иначе за таксите -> това е верно - има екстра пътен данък за Ел. Коли. Щата няма да се мине да не събере пари - дали през акциза за бензин, дали екстра данък - държавата никога не се минава :)
| |
Тема
|
Re: Ќе дадам еден показателен пример
[re: komitaO3]
|
|
Автор |
NAVYBG () |
Публикувано | 09.02.24 22:58 |
|
Никога ЕА няма да са реална алтернатива на ДВГ. Давам пример с Бг: ако само леките автомобили минат изцяло на ток, ще се нуждаем от около 25-30 МВ мощности. Всьо и вся мисля сме около 7МВ в момента, т.е. над 3 пъти отгоре! И това без камиони, автобуси и баничарки!
Батериите са сериозен проблем, и който го неглижира е меко казано наивен. Чел съм за суперкондензатори, които са им алтернатива, но не съм сигурен доколко е реалност или просто фикция. Съвсем скоро ще имаме сериозен проблем с рециклирането на тези батерии. Или със суровините за производство на нови. Пак някъде четох за натрий-йон батерии, което вече е съвсем друга бира. Натрий има колкото щеш, само да видим какво ще правим с хлора, който е страничен продукт.
Нещото, което мернах в БМВ е горивната клетка, а това е съвсем друга игра. Отделно технологията си се ползва от военните в определен клас подводници.
Все пак си мисля, че ДВГ още дълго време ще пори земните пътища.
Проблемите в външната температура са сериозни, и неглижирането на Ники е странно. Имаше много снимки на зарезани по магистралите електрички в САЩ и Канада при студовете неотдавна.
| |
|
За Чикаго, ако се зачетеш реално какво е станало -> все са нови или рента Кар - незначт, че за да се предпази батерията на суперчарджър тя почва да се зарежда след като е на определена температура.
Т.е. трябва да я сложиш да се затопля, преди да тръгнеш. Иначе отиваш там, включваш я и тя почва да се затопля на място, като през това време вкарва съвсем малко ток, колкото да не е на "минус" при зареждането. Затоплянето е бавно в този случай и отнема дори и 40 мин (според постовете и графиките на хората).
Ако преди да тръгнеш или поне като тръгнеш и кажеш затопли (приготви батерията), зарежда както нормално - супер бързо. Лошото е, хората не го знаят или не са си сложили (и аз не съм) "колата да ми е готова в 8" опцията или "пази ми я топла/студена" - щото харчат ток (средно 1-2$ на ден).
"Прекондишън" батерия съм зареждал на -10 за 15 мин от 15% до 65%, т.е. с нормална скорост.
| |
|
Това няма връзка с колите.
Това е за базовата цена на тока за "бедни", първите ННН мвт са по "нощна" тарифа.
За колите има нощна, която е и даже под тази за бедните. Между другото цената на суперщарджъра също зависи от часовият пояс - можеш да видиш коли чакащи да заредят след 10 вечерта на евтино. Включително и Мерцедес, до мен беше, и подобни с цена 50-100 Хил, за да спестиш вместо 12$ да платиш 8$ за 300-400 км :)
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
|
|
|