Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 12:15 24.06.24 
Политика, Свят
   >> Македония
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: torlakov-93629]  
Автор komitaO3 (Зъл и лош)
Публикувано09.02.24 18:24



Да, знам

. Караха ме с Тесла до летището в 4 сабахлен, минусови температури. Викам, пусни парното бе, умрях. Не може, няма да ми стигне батерията да се върна . Излетях, кацнах и легнах 3 дена с простуда. По-гадна простуда не съм имал през живота си. 2 дена с 2 одеяла не можах да се сгрея.



Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: torlakov-93629]  
Автор nikolayds ()
Публикувано09.02.24 19:02



Въобще не си прав за Тесла, :)

Имам Тесла Модел У.
Пътувам си без проблемно до Невада и Лос Анджелес. Със семейството — много е широка вътре. Поне 5 седалковият модел. Имал съм пасат, Туарег, Крайслер Пасифика (служебна) и сега още имам Нисан Мурано — тази е забележително по удобна и широка.

Без външен багажник, при пътуването примерно от Сан Франциско до Лос Анджилис (минава се проход на 1300 метра) зареждането ми беше 45$ отиване и връщане и като време беше 45 мин в едната посока (две зареждания по 20—25 Мин технически и с едно ще мина, ама ще чакам повече). После зареждаш или в къщи или в хотела. На връщане само пред Ин над Аут чаках в пустинята на 40 градуса, час и половина на опашка, щото нали са много работни.

Същото до Тахо (4 пъти съм ходил по разни пътища, качване, нагоре надолу на до към 2700 метра) — мога да стигна без зареждане, но за всеки случай слагам при един Макдоналдс/Старбъкс за кафе едно 15—20 Мин).

Моето семейство,гаранция, е по тежко от това на приятеля ти :) за което хич не съм горд :)

Виж, ако колелата са сложени отзад извън колата, може би те да създават лоша аеродинамичност … незнам.

====
Докато имах автопилот — той караше над 95% от пътя. С малки проблеми. Сега имам орязаната опция, пак кара, но неможе да сменя ленти и изпреварва и да излиза/качва на магистралата и да кара добре в града.

Не съм карал на сняг/лед, не знам как ще е. На минусови не съм забелязал проблем, но не съм нощувал с нея на минус, така че и там не знам, но и това ще пробвам, дай Боже скоро.

====
… от 11 години карам основно ел коли — навъртял съм на една 170000мили на другите по 30—70 хил (имам само тази с 170 и Тесла с 18хил за 6 месеца). Тази с 170000 е Нисан лийф на 8 години вече. Батерията на тези лайфове (първо поколение) е много зле, но все пак държи 85% от оргиналният заряд. Сменил съм общо 8 гуми, 3 чистачки (20$) и сега тези неща които държат задният капак (26$). Не е зареждана на платено досега ;) Т.е. За 250000 км подръжката ми е горе долу 750$ + течност за чистачките.

Имах Форд ev и друг Нисан (синът ми го смачка) — тях една прашинка не съм им сменял за п0 60—80хил км.

====
Туарега ми излезе златен, 140000 мили, супер на сняг и лед.
Имам Ягуар, втора ръка, 60000 — също златен, много красив, ама златен.

Пасата, втора ръка, по добре — бронзов, но той издържа 400000 км, но беше 1998 модел — стара гвардия, ръчна скоростна, v6, 3l

Нисан Мурано — сребърен, 80000, втора ръка, за сега, ама му е сметнала лампичката



Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: komitaO3]  
Автор nikolayds ()
Публикувано09.02.24 19:06



На мен на Теслата парното почети не ми се отразява — (5—10% повече разход, макс). Това пак на минусови. Много съжалявам, че така е станало с теб, особено, при преход 450 км (консервативно) и супер чарджър и в София и в Пловдив — странно.

===
На Нисана виж там е малка батерия и трябва да го мислим. Форда, първата ми ел кола, беше много зле с парното — то айде със студено се свиква, ама със запотено стъкло в тукащните дъждове не се караше. Затова го и махнах за 2 години. Но това беше 2014г.



Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: komitaO3]  
Автор torlakov-93629 (оД Цаконица)
Публикувано09.02.24 19:17



Притежателите на Тесла са много пестеливи хора обикновено

. Николай е изключение . брат ми в Ню Йорк е такъв “зелен” , освен това , веган и йога. Направо съм притеснен да не мине един ден под дъгата. Ню Йорк … брррр.



Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: nikolayds]  
Автор komitaO3 (Зъл и лош)
Публикувано09.02.24 19:34



Не, в Норвегия беше, на -15°

Там са пощуряли по ел.коли и зарядни има навсякъде (суперчарджърите винаги са заети), но се гонеше и работно време. Зетя работи за Тесла, отговаря за строителството на всички нови сервизи в цяла Скандинавия. Няколко пъти се прибират от там насам с Тесла. Колкото и да ми ги хвали, това чудо не е за нашите географски ширини. В Пловдив повече ги карат за гъзария, отколкото да им вършат ефективно работа.



Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: torlakov-93629]  
Автор komitaO3 (Зъл и лош)
Публикувано09.02.24 19:36



Ааа, зетя не е веган, редовно пече прасета край Осло пред изумените погледи на консервативните норвежци, за които най-голямото приключение е да се забият в едностайно бунгало сряд зима, вдън горите тилилейски и да се наливат до откат с водка купена от Швеция.



Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: nikolayds]  
Автор torlakov-93629 (оД Цаконица)
Публикувано09.02.24 19:32



Не знам , съученика ми много мрънка като се прибра , той е две Тесли , втората и тя У модел. а е технически грамотен. Освен това колелата му са за по 5-10 Хил долара. Кара ги почти професионално , на ниво Тур де Франс . Което значи , че са леки на перца .
Ценови не знам дали се изплаща . Аз говоря съпоставено с Honda , остави ги тези немски и американски табуретки .
Лошото е , че ще ни задължат в един момент да минен на “зелено “. Няма да е избор.
Иначе кой каквото иска да си кара.



Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: komitaO3]  
Автор nikolayds ()
Публикувано09.02.24 19:31



За мен работи :)
За България не знам как ще е — но и там ще мине на ел коли — просто разликата в цената, удобството и поддръжката е феноменална. С месеци да не си стъпвал на бензиностанция си е блаженство.
Два—три чарджъра на дълъг път 3—4 пъти в годината се ядва :)



Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: torlakov-93629]  
Автор nikolayds ()
Публикувано09.02.24 19:41



Не е до колко са леко — а ако са на вън може да е проблем съпротивлението. Там много ще се увеличи разхода. То е също и при бензиновите де.

Нисан Лийф — ми е най евтината кола — 250000 км за 750$, начална цена 11000$ (след отстъпките). Зареждачката в къщи си я сложих сам. Тока евтин нощна.

После следва другият Нисан за 55к мили ми излезе 7000$ (19000 цена, 11.5 хил след като го удари

Форда по зле — там за две години, 40к му падна цената с като го сменях от 12.5к на 6к в дилършипа на Нисан. Ама дадоха отстъпка пък на Нисана с които го смених.

===
Тесла, не знам защо я сравняваш с Хонда — но по обем вътре е като Пилот или по—голяма. Пилот нов е от 39к, Тесла У след отстъпките е от 40к. Със сигурност Тесла ще ти е на сметка в този случай. А за удобство не говоря въобще. Тесла 3, там не знам.

Има ли супер чарджъри за дълъг път и къща — Тесла е супер избор — неможеш я би никак



Тема Re: Ќе дадам еден показателен примернови [re: komitaO3]  
Автор torlakov-93629 (оД Цаконица)
Публикувано09.02.24 19:41



Всеки си има свой вкус …






Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.