Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 17:25 17.06.24 
Музикални
   >> Madonna
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: << 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | (покажи всички)
Тема Re: Diamanda Galasнови [re: MadLover]  
Автор damita (michaelized)
Публикувано13.05.04 23:11

Double Barrel Prayer

You Must Be Certain Of The Devil

Тема Re: Diamanda Galasнови [re: damita]  
Автор MadLover (Madonna warrior)
Публикувано14.05.04 09:52

Много ти благодаря!!! Супер много й се накефих!!!

I go round and round just like a circle...

Публикувано14.05.04 09:56

Обедих се в това!!! Изобщо нямаше и да чуя за Диаманда Галас, ако не беше ти!

Редактирано от MadLover на 14.05.04 09:57.

Автор damita (michaelized)
Публикувано14.05.04 12:29

Аз се учудвам, че ти харесва, наистина. Това е една меко казано трудна...ммм... музика за слушане

Публикувано14.05.04 15:44

Аз по принцип си се кефя точно на такива по-особени изпълнители. Страшно много харесвам също така и Бьорк - луд съм но нея!!! А Бьорк също е много трудна за слушане. Та, затова и Диаманда ми хареса толкова много!

Автор floranse (PussyCat)
Публикувано14.05.04 17:34

MadLover, остана да почерпиш кака си Дамита , аз пък не мога да отворя линковете

9.fev.2004

Тема Re: Diamanda Galasнови [re: floranse]  
Публикувано14.05.04 17:48

Ма мене ми работят. Ще ги постна пак:
Gloomy Sonday:

Double Barrel Prayer:

Let My People Go:

You Must Be Certain Of The Devil:

Сега работят ли?

Тема Re: Diamanda Galas [re: MadLover]  
Автор floranse (PussyCat)
Публикувано14.05.04 17:59

Да току що ги отворих с RealPlayer, no mnogo trudno mi se zareжdat, чух първото изпълнение и настръхнах

9.fev.2004

Тема Re: Diamanda Galas [re: floranse]  
Публикувано14.05.04 18:43

Не стаа ли по стандартния начин (десен бутон -> Safe target As...)???

Но все пак, щом си успяла да чуеш първата песен, и ти е харесала, сигурно и другите й песни ще ти допаднат

Тема Michael Seligman [re: floranse]  
Автор Mer Girl (Kiss the Dawn)
Публикувано14.05.04 23:09

During more than three decades as a producer, Michael Seligman has amassed enough anecdotes to fill a book or two. Or three. While he can't reveal most of them, Seligman does recall one incident involving Madonna he can relate.
In 1990, the year of Dick Tracy, Madonna is scheduled to sing the film's Oscar-nominated song Sooner or Later (I Always Get My Man) during the "Academy Awards" broadcast. "And she worked her tail off for that song," recalled Seligman, who served as the show's supervising producer. "She worked with a choreographer. She worked for three weeks straight every day, day and night, refining this number. She's a perfectionist."
The problem is not everything works perfectly during a live broadcast. "We rehearsed everything and it went fine," said Seligman. The production calls for Madonna to rise from below the stage on a lift through a hole in the stage floor. Once Madonna is on stage, a stage engineer in the rafters will be instructed to switch on her microphone and she'll sing. "So it's time for Madonna to sing and the stage manager with his headset on tells the stage engineer to switch her mike on. But nothing happens. He repeats himself. Nothing happens. The mike doesn't go on," said Seligman. "So the stage manager tells Madonna in this nervous kind of voice that the stage engineer is not answering his call and her mike isn't being put on. 'But don't worry,' he said. 'You'll be handed a mike when you get up on stage. It'll be fine.'"
Madonna apparently disagreed. "As the lift is about to go up, she grabs the stage manager by the neck," said Seligman. "Now the lift is going up and the stage manager is going up by his throat. She finally drops him, grabs the mike and does the number perfectly." Seligman later learns that the heat from the lights in the rafters affected the engineer and he fell asleep. "He looks for me in the truck after the number and I told him that stuff happens," said the producer. "We became friends after that."
And the song that Madonna sang? It won the Oscar. (source: Daily News Transcript)

Страници по тази тема: << 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  

Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.