Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:13 25.06.24 
Музикални
   >> Madonna
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: << 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | (покажи всички)
Тема Re: Kylieнови [re: Bad_Bobby]  
Автор Set you Free (Geri+Mad)
Публикувано01.11.03 20:09

Тема Re: Уитни пред "Q"нови [re: Bad_Bobby]  
Автор Set you Free (Geri+Mad)
Публикувано02.11.03 19:54

tova e ot predi nai-malko desetiletie ........

Тема Re: Уитни пред "Q"нови [re: Bad_Bobby]  
Автор Jupiter (воден)
Публикувано03.11.03 01:44

Тая смъркачка да ходи да се гръмне някъде!

Тема Re: Janet Jacksonнови [re: Bad_Bobby]  
Автор nikname ()
Публикувано08.11.03 16:59

Този невероятен успех й е донесъл продажби колкото на Бритни Спиърс.... Дори Мадона да продава от всеки свой албум от тук нататък по 5 милиона, а Джанет да удвои средните продажби на албумите си (последният й "успех" е продал 5 милиона за две години, малко повече от провала American Life за шест месеца) пак няма да са съизмерими

Тема Re: Готие на МТВ Евро-наградитенови [re: Bad_Bobby]  
Автор Jupiter (Optimus Maximus)
Публикувано09.11.03 20:47

Това и аз го гледах. Изкефи ме коментара по адрес на "модния стил" на Пуф Деди

Тема Кайлинови [re: Bobby]  
Автор MadLover (непознат)
Публикувано21.11.03 09:40

Какво е влиянието на Мадона върху музиката ти?
"В началото много се влияех от нея и все още не мога да се откъсна. Все пак тя е най-великата изпълнителка за всички времена, поп икона, която проправи пътеката пред всички модерни изпълнителки"
Ако тя те помоли много учтиво, би ли се целувала с нея на сцената?
"Не, не мисля, че бих се съгласила."

(от сп. Ритъм)

There is a light above my head...

Тема Tupacнови [re: Bad_Bobby]  
Автор nikname ()
Публикувано29.11.03 16:52

from MADONNASWORLD:
Tupac's new book RESSURRECTION
"madonna is real nice,
she's a good person she helped me a lot.She was real cool, like anyone one of my houseboy.
jusmine guy she helped.She's a good supporter"

Тема Missy Thanxнови [re: Bobby]  
Автор nikname ()
Публикувано09.12.03 13:45

Missy Elliott has included Madonna on her list of good friends.
On her new album "This Is Not A Test" Missy Elliott gives thanks to many of her friends including Madonna, and then goes on to say it was a dream come true to record with Nelly, like Madonna recording with Britney!!!

Тема Missy Elliott interviewнови [re: Bobby]  
Автор Bad_Bobby (Good Enough)
Публикувано31.12.03 14:04

With her weight and health now in check, Missy is hitting all the right notes and flatly denying the sour ones. Like the recent story where she reportedly snubbed Madonna during the filming of their Gap commercial.

Rappaport: "What happened there? You were supposed to be with her. Then we heard you didn't show up. What was the story with that?"

Elliot: "I want people to stop lying, right here, right now".

Rappaport: "You set the record straight".

Elliot: "Yes. Well, when my management called me and said there was something in the paper where I shooed Madonna away and I kind of laughed because I'm just picturing me, like, 'Get outta here. I'm busy'".

Rappaport: "You're not a shoo type".

Elliot: "I would never do anything like that to Madonna".

Rappaport: "Was she nice to you? Any kissing?"

Elliot: "Oh, Madonna? No, no French kissing. No, none, no kissing".

Hey Britney

Тема Пинкнови [re: Bobby]  
Автор nik ()
Публикувано07.01.04 17:56

Britney, move over. Pink wants to follow in your lip-steps.

The feisty singer, 24, currently promoting her third album, "Try This," admits that Madonna, 45, is one of her all-time favorite and would love the chance to buss her idol, as Britney got to do on MTV's Video Music Awards last fall.

"I love Madonna. I'm a die-hard fan. She was my god when I was eight," Pink said, as quoted by Britain's ITV. "If Madonna came to me with her mouth open, I wouldn't know what to do. ... I'd love to snog Madonna."

("Snog," of course, is a Britishism for "kiss," or, more specifically, "to neck.")

No word from the Madonna camp on Pink's offer, though the children's book author is still very much in the news in England.

The BBC reports that the ongoing dispute between Madonna and her director husband, Guy Ritchie, against trespassers who use the footpaths across from the Ritchies' $16-million, 1,200-acre Wiltshire estate will be settled by a public inquiry. No date for the meeting has been set.

The Ritchies are reportedly concerned about a new "right to roam" law that would permit the footpaths on their grounds to be used by any member of the public. (Such "trespassers" are more politely referred to as "ramblers.")

Already, the local Countryside Agency has blocked off 15 acres from the ramblers in an effort to keep them at least 100 yards from the couple's home.

Страници по тази тема: << 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  

Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.