Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:46 29.06.24 
Технически науки
   >> Машиностроене
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Re: майнови [re: Бoби_MУ]  
Автор Sargon lll ()
Публикувано24.03.10 20:14



Аз пък съм виждал отвори с допуск от 6-7 степен и подобни изисквания към размерите, определящи положението им. Накрая се оказва, че през тях ще минават електрически кабели. Стругарят или който и да е работник може да си драска колкото иска по чертежа, важно е това, което е направил да отговоря на него. Може и с линийка да мери, ако иска, може и на око - важното е да влезне в допуска.



Тема Re: работанови [re: Бoби_MУ]  
Автор Sargon lll ()
Публикувано24.03.10 20:19



Размерът на фирмата си има и предимства, и недостатъци.



Тема Re: майнови [re: Бoби_MУ]  
Автор gogo163 (новак)
Публикувано24.03.10 22:09



Виждал съм как драскат 6 степен на точност за лагерна сглопка, поправяйки я на 7 и после на струга МЕРИ С ШУБЛЕР, че не ВИЖДА на микрометъра
а просто си е наумил, че нема да се занимава с микрометър когато шублера му е в джоба..

А да ти е идвало на ум,пък може и нейде да сте учили, па може и да не си бил на лекции...де да знам...та, да ти е идвало на ум, че този кИОрав стругар вероятно знае, че за никакъв чеп не му е този микрометър след като стърже на струг? Също да ти е идвало на ум, че някой млад, напорист и не толко умен конструктор иска невъзможни неща с този начин на обработка?...Аман от мозък и биотоци с млад привкус!!!



Тема Re: работанови [re: Бoби_MУ]  
Автор Kossoman ()
Публикувано25.03.10 08:18



Темата за реализацията на младите машиностроители е дълга и лепкава. От три години се опитваме да привлечем на работа няколко завършващи или току-що завършили някоя от машиностроителните специалности млади специалисти. Обаче има много голямо разминаване между желания и възможности. В крайна сметка успяхме да назначим едно момче, което дава надежди, че за година-две под ръководството на личен машиностроителен гуру ще се понаучи на основните неща. Нямам идея колегите преподаватели от профилиращите катедри на многобройните технически университети на кой точно свят живеят, но на студентите като цяло им липсват базисни понятия за съвременно машиностроително производство. Това би могло да се компенсира в известна степен с вътрешен стремеж и желание за обучение, но и те не се забелязват особено.
На младежа, открил темата съм му изпратил един линк на лична бележка. До момента нямам информация да се е свързал и да е питал нещо конкретно.


Момчета и момичета, които сте решили да ставате машиностроители, не чакайте някой с бъклица да ви покани и да ви предложи 2-3 хил. лв. месечна заплата плюс бонуси за оскъдните ви познания и още по-оскъдните ви практически навици. Търсете работещите фирми, все още има такива. Предлагайте се. Ще си намерите мястото, само ако имате желание. В нашия бранш от години сме принудени да работим с хора, които нямат абсолютно никаква машиностроителна квалификация, но все пак се справяме да ги обучим, стига да има желание у тях.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.