Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 18:25 25.05.24 
Технически науки
   >> Машиностроене
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Тема Много труден отвор в метал  
АвторAS (Нерегистриран)
Публикувано24.04.08 23:08



Трябва да пробия отвор с диаметър 28 мм в метален прът.

Проблема е, че дължината на този отвор по оста на металния прът е 45 см.

Метална тръба с вътрешен диаметър 28 мм също върши работа, но не знам да има такива стандартни тръби.

Някакви идеи как да го направя или къде в София могат да пробият такъв отвор?



Тема Re: Много труден отвор в металнови [re: AS]  
Автор Sargon lll ()
Публикувано24.04.08 23:17



Може би има стандартна тръба с такъв вътрешен диаметър. Принципно тръбите се означават с външния диаметър и дебелината на стената. Примерно 36 Х 4 е тръба с външен диаметър 36 мм и дебелина на стената 4 мм - респективно се получава, че вътрешния диаметър е 36 - 2*4 = 28 мм(колкото ти трябва).

Иначе, все някъде в София ще ти пробият прът на тази дължина. Но, тази обработка ще ти струва адски скъпо, дори да нямаш някакви особени изисквания. Ще стане много по-лесно обаче, ако намериш тръба с малко по-малък диаметър, която евентуално да се разшири до необходимият ти.



Тема Re: Много труден отвор в металнови [re: AS]  
Автор ПETтeXXXXXa (дразнител)
Публикувано25.04.08 10:19



Виж тук





Тема Re: Много труден отвор в металнови [re: AS]  
Автор Bakлин Xpиcтoв (по идеите)
Публикувано25.04.08 12:16



Въпрос на дилетант. Няма ли да ти свърши работа да ти направят 2 черупки на фреза, които да завариш на аргон? Ще е в пъти (да не кажа десетки пъти) по-евтино от това което ти искаш. За окончателната обработка на вътрешната повърхност също имам виждане, но първо се определи този вариант устройва ли те.



Тема Re: Много труден отвор в металнови [re: AS]  
АвторДeдe ти (Нерегистриран)
Публикувано25.04.08 15:56



И какъв е метала,в който ще се прави "Много труден отвор"-Ако е обикновенна стомана-има готови тръби,безшевни при това:

Тръба безшевна тр 48х10 9.340 кг.
Тръба безшевна Ст.45 тр 48х10 9.400 кг.



[ur=http://www.astoilov96.com/bg/about.html]оттук[/url]

"Правилно зададения въпрос е наполовина отговор"





Тема Re: Много труден отвор в металнови [re: Дeдe ти]  
АвторДeдe ти (Нерегистриран)
Публикувано25.04.08 15:57







Тема Re: Много труден отвор в металнови [re: AS]  
АвторTTT (Нерегистриран)
Публикувано25.04.08 16:49



Колко е дълъг този прът, закален ли е , на струг не става ли



Тема Re: Много труден отвор в металнови [re: AS]  
Автор6a6 (Нерегистриран)
Публикувано27.04.08 15:44



питай за дълбоко пробиване Техноръбър С-я 0887 895920




Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.