|
Тема
|
проблем с акумулатора - няколко въпроса
|
|
Автор |
Viper X (just a snake...) |
Публикувано | 04.10.04 19:55 |
|
Първо малко предистория:
В понеделник закарах колата (Ланчиа Дедра 1.6) на сервиз за някои неща по ходовата част (смяна на носачи и някакви тампони на амортисьорите), смяна на масло и въобще работи нямащи нищо общо с ел. инсталацията на колата... в сряда вечерта беше готова, четвъртък и петък я карах без проблеми. В събота направих реглаж на предницата в друг сервиз (в първия нямаха оборудване за това) - майстора там нагряваше с някаква горелка накрайниците, защото били клеясали... май е стандартно това... паркирах я пред нас колата (към 13 часа) и на другия ден сутринта - акумулатора е паднал много рязко - нито алармата работи, нито светлините, нито пали, даже часовника на таблото ми беше спрял (беше спрял на 12 без нещо, т.е. за около 11 часа е паднал) - измерихме го акумулатора - 6 V . Сложихме го на зарядно устройство днес и качи до 14 волта, като го откачихме рязко падна до около 13.10 V и задържа там - Сложихме го обратно в колата и измерихме колко ток харчи - 0.5 Ампера на изключен контакт (независимо дали е алармата е изключена или е включена на stand by) - мисля, че ток при изключена аларма се подава само към часовника на таблото и тези 0.5 Ампера ми се виждат доста, нямам представа обаче колко е нормално да харчи и дали се подава ток на друго място освен на този часовник.
Та въпросите са ми:
- Колко е нормално да харчи ток от акумулатора при изключен контакт
- Препоръчайте добър ел. техник за Ланчиа, който да взима все пак разумни цени за издирването на евентуалната оттечка?
- От тези неща, които са правени - има ли възможност в някой от сервизите да са прецакали нещо? Този, който прави реглажа на предния мост въобще не е отварял капака, работи си само отдолу и единствения начин, по който може да е прецакал нещо е с тая горелка, но си мисля, че ако е прогорил някое кабелче, за да даде на късо трябва да харчи доста по-голям ток от тези 0.5 А?
C.R.E.A.M.
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатора - няколко въпроса
[re: Viper X]
|
|
Автор |
racer666 (Dedra 1.6 i.e.) |
Публикувано | 05.10.04 11:58 |
|
zdravei.kato meri6 ote4kata na akumulatora natisnal li si kop4eto na alarmata za kapaca na dvg?4e na men mi se e slu4valo da zabravq i pose da se 4udq otkade idva taq konsumaciq(a tq si idva ot plafona koito sveti) i taka...ina4e ot tiq operacii
po hodovata 4ast naistina ne vijdam kak moje ne6to da se precaka(makar 4e nqma nevyzmojni ne6ta :).proveri li dali zarejda alternatora?da ne bi prosto akumulatora da e umrql?ina4e moje da si prosledi6 kade se namira konsumatora kto vadi6 edin po edin bu6tonite.tova e ot men.
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатора - няколко въпроса
[re: racer666]
|
|
Автор |
Viper X (just a snake...) |
Публикувано | 05.10.04 12:23 |
|
мерих и с включена аларма и натиснато копче (за да не свири :)) и с изключена аларма - все си е 0.5 А... иначе след зареждането вчера - седя цяла нощ колата и сутринта си запали.... а и прекалено бързо и рязко спадна до 6 V за да е посто умрял акумулатора...
довечера ще продължа с измерванията явно...
C.R.E.A.M.
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатора - няколко въпроса
[re: Viper X]
|
|
Автор | Juliano (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.10.04 18:42 |
|
Zdrasti!
Imah podoben problem.
4asovnika na kolata konsumira okolo 2 mA (taka sam 4el :)), za alarmata - niamam predstava.
Ta, na men be6e se precakal el. regulatora na ventilatora (na klimatronika) - okusiavane na dvata MOS tranzistorite na ustroistvoto i ... padnal akumulator... Kofti rabota. Izkliu4ih kabelite (pod jabkata, dolu), zaredih akumulatora, i karah bez klimatronik dokato opravya ustroistvoto. Posle vsi4ko si trugna kakto predi.
Uspeh!
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатора - няколко въпроса
[re: Juliano]
|
|
Автор |
Viper X (just a snake...) |
Публикувано | 05.10.04 20:43 |
|
да, ама аз нямам климатроник
C.R.E.A.M.
| |
|
|
|
|