Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:31 23.06.24 
Автомобили
   >> Lancia
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???  
Автор PRlSMA ()
Публикувано01.04.04 17:32



slushah za nqkakvo uno s turbo ot gazka-vurvqlo bilo mnogo dobre...moqt dvigatel e ot delta-2 vala 90hp ne moga li da mu sloja nqkvo turbo ot delta tezi koito sa turbo ili v kraen sluchai da prisposobq neshto i kak shte se otrazi tova turbo na dvigatelq...shte ima li nqkakvi otricatelni posledstvia???

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???нови [re: PRlSMA]  
Автор2OOOturbo (Нерегистриран)
Публикувано01.04.04 18:44



НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА!!!
Но знай, че в дълбоки води навлизаш! Повечето хора с мераци за турбо си мислят основно за проблема с монтажа на турбокомпресора, а горивоподаването и смесообразуването, кой ще го управлява. При инжекцион например нали ще трябва да ти се пренапише map таблицата в епрома или в другия случай да смениш изцяло ЕCU-то. В зависимост от инжекциона (Бош например) с дебиметър, можеш да се видиш в приключение, като напомпи турбото и дава грешни данни , с които компа се шашка(т.е. не всеки дебиметър става), допълнителни датчици за надналягане (не са евтини - Denzo 40-50лв.), разтоварващ клапан (става и клапана на озон карбуратор от Лада - 6лв.), електронен блок, който управлява горепосочения клапан (самоделка за около 10-15 лв.) Ако няма корекция и синхронизация на горивоподаването с входящото надналягане ефекта, който търсиш ще е ОТРИЦАТЕЛЕН!!!
При карбураторните варианти това се постига малко по-лесно с изцяло механични клапани и компенсатори.
Ами маслените магистрали за турбото, ами водните магистрали за неговото охлаждане (ако е с водно охлаждане), а по-високата компресия на твоя атмосферен мотор, в сравнение с турбо мотор (например 7.5 - 9) и още много други дребни лайна, за които не се сещам в момента.
Като в заключение не искам да те откажа от тези твои мераци, но всичко това е свързано с много четене, много свободно време и толкова вложени пари, колкото да си купиш турбо мотор с ecu-то на старо и да го боцнеш за един уикенд.
А ако се интересуваш и го желаеш на всяка цена, мога да ти дам подробна ПРАКТИЧЕСКА информация.



Тема Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???нови [re: 2OOOturbo]  
Автор KPEMATOP (FIAT Uno Turbo)
Публикувано01.04.04 20:37



bez turbo butala i segmenti, shte karash turbo toaletnata 1 sedmica



Тема Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???нови [re: PRlSMA]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано01.04.04 21:57



e dobre de a kum kolko parichki shte mi izlezne cqlata tazi operacia-kato chasti i shte stane li nqkoe turbo ot delta ili ot gazka??i nai veche struva li si???

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???нови [re: PRlSMA]  
Автор hf hpeМодератор (italian car fan)
Публикувано02.04.04 10:17



най-лесният вариант е да си намериш катастрофирал автомобил с такъв мотор и да използваш всичко което ти трябва от него, а да си запазиш евентуално само блока от твоят двигател (заради номера)



Тема Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???нови [re: hf hpe]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано02.04.04 16:31



kaji mi koi tochno chasti mi trqbvat az imam dosta poznati po morgite i moga da gi zasilq da mi tursqt tezi chasti..koe tochno mi trqbva ot dvigatelq na delta hf turbo??i shte povliae li na po burzoto iznosvane na moq dvigatel koito e v perfektno sustoqnie i suvmestimi li sa???a i kolko shte mi struva gore dolu+serviza kadeto shte mi go smenqt??

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???нови [re: PRlSMA]  
Автор hf hpeМодератор (italian car fan)
Публикувано02.04.04 22:01



удоволствието няма да ти излезне по ефтино от 3000 лева



Тема Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???нови [re: hf hpe]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано02.04.04 22:56



...tova e losho az si misleh che shte mi struva max-1000 leva a to kakvo se okaza....dobre de to tezi dvigateli sa starichki i kato se zamislq za 3000 moje da se kupi hf turbo-ne samo glavata s turboto ami cqlata kola te nali sa do 89-90 godina???

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Нямам думи:нови [re: 2OOOturbo]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано04.04.04 02:23



"разтоварващ клапан (става и клапана на озон карбуратор от Лада - 6лв.), електронен блок, който управлява горепосочения клапан (самоделка за около 10-15 лв.)"
Българския гений никне дори и там дето не е нужно :-)))
БОВ на Бош започват от 33 лева НОВИ, не се нуждаят от управление и са безпроблемни за любителски цели. Част от останалите мохабети също са глупотевина, част са си верни - както и да е, приключението обаче СИ СТРУВА но си струва и паричките :-))))

ПП: Доста турбо-мотори нямат нито маслено охлаждане на дъната на буталата, нито ковани бутала. Помислете върху това !

UB40 !



Тема Re: Нямам думи:нови [re: jamie]  
Автор2OOOturbo (Нерегистриран)
Публикувано05.04.04 11:42



Дай малко повече инфо за този БОВ на Бош - какво представлява, управляем ли е и т.н., защото ме заинтересува и цената също!?!?!
"Системката", която съм направил регулира надналягането от 0.4бара до 1.2бара през стъпка 0.2 и байпаса на турбото от приблизително 2000 до 3500 rpm.
Има ли подобни аналози и ако знаеш какви пари?



Тема Къде е смисъланови [re: 2OOOturbo]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано05.04.04 11:52



да правиш един БОВ регулируем от 0.4 до 1.2 ? Функцията на БОВ обезсмисля чак такова регулиране :-))) Дай ми пример кога БОВ-а трябва да работи на 0.4 - когато имаш нормален бууст 0.2 може би :-)))))))
Тези най-евтинките на БОШ са нерегулируеми, пластмасов корпус, цената е около 30-тина лева - между 33 и 35 максимум. В повечето серийни турбо-коли които имат БОВ ще видиш точно тия БОШ-чета.
А за "системката" ти - говориш май за блийд клапанче на уейстгейта ? Ако е така - просто се слага тройник на маркуча на уейстгейта и го блийдвам с механизъм от система (за вливане на разтвори венозно - в болниците). Този начин позволява да се изнесе контрола и в купето , почти без пари е и няма грам електроника.

UB40 !



Тема Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???нови [re: PRlSMA]  
АвторPepko_Bepko (Нерегистриран)
Публикувано06.04.04 21:35



Vinagi mi e bilo strashno interesno kogato nqkoi podhvyrli podoben ?-s.A kogato se namesqt i horata koito sa si bluskali glavite stava qko:).Na mom4eto s Prismata mu prepory4vam po starite forumi v kluba.Tam ima6e zadaden sy6tiq ?-s ot mom4eto s deltata "GT''.A pyk ako iska moi da probva tui koeto e namislil.Belkim osy6testvi me4tata si.Prepory4vam mu i da probva da q napravi s dvoino predavane kato Integrale.Daje bih go opytil!!!!Da potyrsi mostove ot VIETNAMKA.Po lesno stava.I nakraq vsichkoto tova trqbva da se patentova.



Тема Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E???нови [re: PRlSMA]  
Автор hf hpeМодератор (italian car fan)
Публикувано07.04.04 08:56



в момента се занимавам с подобна трансформация която в крайна сметка ще излезне около 5000 лева
като за двигателя, скоростите, моста и окачването платихме 2500 всичко друго са непредвидени, но задължителни разходи прави си сметка
а и не включвам цената на автомобила



Тема МАЛКО СА !нови [re: hf hpe]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано07.04.04 18:01



Такива изненади има особено по неща като присаждане на трансмисии че ум ще му зайде :-)) Макар че в някои случаи (май като вашия) това не е проблем.

UB40 !



Тема Да де!нови [re: jamie]  
Автор |Kyky| ()
Публикувано07.04.04 20:08



Но "някоите случаи" са единични , което означава, че ще има проблем

Добре, че не се захванах....



П.П.
Но си признавам, че ми се искаше и то много!!!!

Play Golf But Don't Drive


Тема Re: МАЛКО СА !нови [re: jamie]  
Автор hf hpeМодератор (italian car fan)
Публикувано08.04.04 16:29



да но си мисля че резултатът ще си струва



Тема namerih si turboнови [re: hf hpe]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано08.04.04 18:25



namerih si turbo za 400 lv sus colektori i sus vsichko..osven bord kompa kakvo oshte trqbva da se smeni i shte stane li???onzi kaza che motorut mu e sushtiat-90 konq bez turboto sus turboto-140 neznam samo montaja kak shte stane i kak da razbera dali turboto e v rred

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Хмммнови [re: PRlSMA]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано08.04.04 22:11



мотора НЕ Е същия поради разликата в степента на сгъстяване най-малкото.
Но щом си почнал - ок. Може да се коригира степента на сгъстяване или с други бутала, или с друга (дебела и качествена) гарнитура на главата. Е, има поне още 3 начина ама са скъпотии вече !
ЕКУ-то ще ти трябва - не купувай без него. А дали е ок турбото - опитай дали има радиален и аксиален луфт - ако има едва доловим - добре. Ако се усеща повечко - не се занимавай. Огледай за омаслени тръби след турбото, както и за омаслени стени на корпуса му отвътре - алуминиевата част - откъдето минава студения въздух. Ако е омаслено - лошо ....
Инак за 400 трябва да искаш и ЕКУ. Така мисля.

UB40 !



Тема Re: Хмммнови [re: jamie]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано09.04.04 20:13



...ti pochti me otkaza ot tova turbo...loshoto e che ne razbiram mnogo mnogo ot dvigateli sistemi i kvo li ne i lesno mogat da me izpurjat...no predpolagam che ako se navia shte im dam kinti samo kogato mi go slojat i usetq golqma razlika :))

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: Хмммнови [re: PRlSMA]  
АвторPepko_Bepko (Нерегистриран)
Публикувано09.04.04 20:58



Ne znam koi shte se navie da ti napravi tova koeto iska6.Ako pita6 men ti trqbva CQLATA GLAVA!!!kolektori i RAZPREDELITELNI VALOVE!!S injekciite ne sym naqsno kak shte q nakara6 da te4e poveche gorivo kato zaraboti turbinata.Mejdudrugoto kyv ti e komputara moia koito e za HFTURBO e MED600B ako ne se luja.Mai i toi 6te ti trqbva.Moita v momenta e s turbo valove a vsi4ko ostanalo e ot na GT.Ne moi da vyrvi i tva e.Trqbvat mi obiknovennite.Imam TURBO BUTALA koito ne mi trqbvat.Te daje i angrenajnite 6aibi sa s razli4ni belezi.Izob6to ima tolkova mnogo razliki 4e az samiq sym se otkazal da gi broq.A mejdu drugoto ako trygne tova 4udo det si zamislil ne davam poveche ot mesec jivot na skorostnata ti kutiq koqto e s po sitni zybi i po malik diferenciql.OTKAJI SE.TOVA E MAZOHIZYM!!Prosto si kupi byrza kola.Taka e mnogo po lesno.



Тема Re: Хмммнови [re: Pepko_Bepko]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано10.04.04 11:01



.....v ponedelnik si kupuvam siroco :))) no lanciata shte si q pazq mnogo me kefi az sum lud po italianskite koli...karal sum kakvi li ne slujebni ot tozi klas no lanciata po me kefi no imam i drug problem neshto pochna da ne vurvi do 3000 oborota davi se i adski bavno uskorqva i neznam ot kakvo moje da e-centrovka li ili de da znam nqkoi ot tuk prisustvashtite moje li da q pogledne i da mi kaje kakvo i e ili da i prasne nqkva centrovka-slojih hubava dobavka za prochistvane na nagar no pak nqma promqna

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: Хмммнови [re: PRlSMA]  
Автор Pioneer (Dedra 2.0 ie LS)
Публикувано10.04.04 11:10



Имах същия проблем само че при мен беше до 2000 оборота, на 4-тата диагностика ми откриха проблема - дистрибуторната капачка.



Тема Re: Хмммнови [re: Pioneer]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано10.04.04 11:46



pri men mislq che e ot centrovka..pone takiva priznaci dava a na teb kolko ti kostvashe distributornata kapachka???

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: Хмммнови [re: PRlSMA]  
Автор Pioneer (Dedra 2.0 ie LS)
Публикувано10.04.04 12:05



Капачката ми струва 15 лв. във Ванто Трейд, след като им напрваих рекламация за последната диагностика, че нищо неса оправили. Диагностиката там е 20лв.



Тема Re: Хмммнови [re: Pioneer]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано10.04.04 12:29



demek kato mi napravqt diagnostikata shte mi tresnat i 1 centrovka i shte mi kajat kakvo mi kuca i to za 20 lv???a i kade se namira vanto treid???

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: Хмммнови [re: PRlSMA]  
Автор Pioneer (Dedra 2.0 ie LS)
Публикувано10.04.04 13:07



Самоковско шосе 99, срещу караулката като завиеш от околовръстното за Панчарево. Тел. им е 7664220 и 9753509. Там можеш да правиш рекламация докато не ти оправят колата.



Тема Re: Хмммнови [re: Pioneer]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано10.04.04 13:15



mersi za infoto.a za 20 kinta shte mi napravqt li centrovkata???

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: Хмммнови [re: PRlSMA]  
Автор Pioneer (Dedra 2.0 ie LS)
Публикувано10.04.04 13:29



В цената на диагностиката влиза и центровкта :-) Първо им се обади по телефона и се разбери с тях кога ще им е удобно и ги питай за цената.



Тема Re: Хмммнови [re: Pioneer]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано10.04.04 13:53



OKI MERSI ZA INFOTO

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: Хмммнови [re: PRlSMA]  
АвторPepko_Bepko (Нерегистриран)
Публикувано11.04.04 01:03



Siroco?!?Za kolko pari s kyv motor?Zaslujava li si?



Тема Re: Хмммнови [re: Pioneer]  
АвторGT (Нерегистриран)
Публикувано11.04.04 18:07



Pi4ove za diagnostika hodete v lulin ot diasnata strana na ms. brikolaj , tam e maistora za karburatori , hodilasam na mnogo samo tam ia praviat kato horata



Тема Re: Хмммнови [re: GT]  
АвторGT (Нерегистриран)
Публикувано11.04.04 18:11



KAJETE SERVIZ ZA REGLAJ NA PREDNITSA



Тема Re: Хмммнови [re: GT]  
Автор PRlSMA ()
Публикувано11.04.04 21:25



...predpochitam da otidq vuv vantotreid :))) v lulin hodih-kato se trugne ot orion nagore pri nqkuv maistor koito sichko razbira i mi sloji predvarenieto'uj za na gas' ma si i ostavi racete i to za 15 pri polojenie che vuv vantotreid e 20???kakto se vika de e kiro na kqria :))

KOKOSHKITE SA MNOGO-PETELUT E VAJEN


Тема Re: Хмммнови [re: PRlSMA]  
АвторGT (Нерегистриран)
Публикувано17.04.04 17:01



TISI ZNAE6 PI4, AZ SAM DOVOLEN OT MAISTORA




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.