|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема
|
вентилатора и оборотите
|
|
Автор |
ЯkoПилe (орляво) |
Публикувано | 21.12.09 11:56 |
|
Здр, колеги
Като се вкл. вентилатора да охлажда, и двигателя започва да работи нестабилно.
Що така стаа кой ще ми каже .. хелп, дразни ме много това ... кво и стана .. на Самарата ... Иначе върви яко, като изтребител е..
| |
Тема
|
Re: вентилатора и оборотите
[re: ЯkoПилe]
|
|
Автор |
walkman™ (advanced lamer) |
Публикувано | 21.12.09 17:35 |
|
Ами товари се допълнително - все пак, поне 15-16 ампера е вентилатора. Ако го наблюдаваш на празен ход - вдигни малко оборотите; ако е в движение - виж да не ти пада напрежението - като пуснеш фарове, вентилатора за отоплението и нагревателя на задното стъкло, събира се доста товар; включването на вентилатора на охлаждането може да идва много на генератора и акумулатора... Особено ако последния е старичък.
____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.
| |
Тема
|
Re: вентилатора и оборотите
[re: walkman™]
|
|
Автор |
ЯkoПилe (орляво) |
Публикувано | 21.12.09 19:14 |
|
E ,
4 А =1Kw,
16A = 4Kw
това да не е топлоакумулираща печка бе човек..
Да не би да дава нещо на късо през датчика за температурата, или през самия вентилатор, кво стаа не схващам.. тъп съм..
| |
Тема
|
Re: вентилатора и оборотите
[re: ЯkoПилe]
|
|
Автор |
walkman™ (advanced lamer) |
Публикувано | 21.12.09 19:18 |
|
Провери си аритметиката. 16A * 12V = 192W.
Тези стойности ги цитирам по памет от документацията на Самарата...
____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать. Редактирано от walkman™ на 21.12.09 19:19.
| |
Тема
|
Re: вентилатора и оборотите
[re: walkman™]
|
|
Автор |
ЯkoПилe (орляво) |
Публикувано | 21.12.09 20:27 |
|
Е какво да направя , да вдигна оборотите но те са добре , нещо по релетата за напрежение дали няма повреда, регулират ли се и как? кво да направя ..
| |
Тема
|
Re: вентилатора и оборотите
[re: ЯkoПилe]
|
|
Автор |
walkman™ (advanced lamer) |
Публикувано | 21.12.09 20:44 |
|
Ами реле-регулаторът не се регулира - капселован е. Провери да не ти е хлабав ремъка на генератора, да няма хлабави връзки по кабелите... Аз лчино засега реших да вдигна малко оборотите на празен ход, и да се ровя, като се стопли времето... сега не бих киснал час или повече на студа.
Пък и предполагам, че е от това - като включа по-малко консуматори - няма проблем; като включа всичко изброено - по някое вренме усещам как двигателя ахаааа.. и да угасне, и напрежениета пада под 8V. Като подам малко газ да вдигне оборотите - и си идва на мястото... Ако пътувам на дълъг път, т.е. при средни и над тях обороти - не ми се е случвало такова нещо, макар с включени фарове, вентилатор на парното, отопление на стъклото, чистачки - все мощни консуматори.
____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.
| |
Тема
|
Re: вентилатора и оборотите
[re: walkman™]
|
|
Автор |
ЯkoПилe (орляво) |
Публикувано | 21.12.09 21:00 |
|
ами при мене оборотите падат само от вкл. на вентилтора, при вкл. други консуматори няма такова нещо
| |
Тема
|
Re: вентилатора и оборотите
[re: ЯkoПилe]
|
|
Автор |
walkman™ (advanced lamer) |
Публикувано | 21.12.09 21:07 |
|
Хм... в такъв случай може наистина да има проблеми в него и/или веригите към него. Късо в датчика - едва ли, той е завит на пластмасовото казанче на радиатора, и не може да окъси към маса. Най-добре, ако успееш да намериш нещо, с което да измериш тока на вентилатора - по спомени трябва да е около 16-17-18 ампера. Това е горе-долу равно на три лампи за фаровете, на дълги...
____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.
| |
Тема
|
Re: вентилатора и оборотите
[re: walkman™]
|
|
Автор |
ЯkoПилe (орляво) |
Публикувано | 21.12.09 21:35 |
|
Добре но корпуса на датчика е метален, радиатора е пластмаса но през водата до корпуса на двигателя и може да окъсява а?
Но чудното е че като му изкарам клемите на датчика и ги дам на късо пак падат оборитите , значи някъде по веригата е фала.. а?
| |
Тема
|
Re: вентилатора и оборотите
[re: walkman™]
|
|
Автор |
ЯkoПилe (орляво) |
Публикувано | 21.12.09 21:44 |
|
Имам един ампермер старичак ще сварши работа, ама кво ще разбера ако не е 15-16А тока към вентилатора, къде тогава ще е поредата, явно че някъде окъсява, утечка прави , лека утечка става според мен,
Ако не отива достатъчно ток 15-16А тогава какъв е проблема?
Щото на къси и дъълги не ми прави този номер.
Ако и на дълги ми падаха оборотите значи нещо релето не зарежда добре , но релето е новичко , ремъка е опънат , а сега ..
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
|
|
|