Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:20 05.05.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема вентилатора и оборотитенови  
Автор ЯkoПилe (орляво)
Публикувано21.12.09 11:56



Здр, колеги
Като се вкл. вентилатора да охлажда, и двигателя започва да работи нестабилно.
Що така стаа кой ще ми каже .. хелп, дразни ме много това ... кво и стана .. на Самарата ... Иначе върви яко, като изтребител е..



Тема Re: вентилатора и оборотитенови [re: ЯkoПилe]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано21.12.09 17:35



Ами товари се допълнително - все пак, поне 15-16 ампера е вентилатора. Ако го наблюдаваш на празен ход - вдигни малко оборотите; ако е в движение - виж да не ти пада напрежението - като пуснеш фарове, вентилатора за отоплението и нагревателя на задното стъкло, събира се доста товар; включването на вентилатора на охлаждането може да идва много на генератора и акумулатора... Особено ако последния е старичък.

____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.


Тема Re: вентилатора и оборотитенови [re: walkman™]  
Автор ЯkoПилe (орляво)
Публикувано21.12.09 19:14



E ,

4 А =1Kw,
16A = 4Kw

това да не е топлоакумулираща печка бе човек..

Да не би да дава нещо на късо през датчика за температурата, или през самия вентилатор, кво стаа не схващам.. тъп съм..



Тема Re: вентилатора и оборотитенови [re: ЯkoПилe]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано21.12.09 19:18



Провери си аритметиката. 16A * 12V = 192W.

Тези стойности ги цитирам по памет от документацията на Самарата...





____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.

Редактирано от walkman™ на 21.12.09 19:19.



Тема Re: вентилатора и оборотитенови [re: walkman™]  
Автор ЯkoПилe (орляво)
Публикувано21.12.09 20:27



Е какво да направя , да вдигна оборотите но те са добре , нещо по релетата за напрежение дали няма повреда, регулират ли се и как? кво да направя ..



Тема Re: вентилатора и оборотитенови [re: ЯkoПилe]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано21.12.09 20:44



Ами реле-регулаторът не се регулира - капселован е. Провери да не ти е хлабав ремъка на генератора, да няма хлабави връзки по кабелите... Аз лчино засега реших да вдигна малко оборотите на празен ход, и да се ровя, като се стопли времето... сега не бих киснал час или повече на студа.

Пък и предполагам, че е от това - като включа по-малко консуматори - няма проблем; като включа всичко изброено - по някое вренме усещам как двигателя ахаааа.. и да угасне, и напрежениета пада под 8V. Като подам малко газ да вдигне оборотите - и си идва на мястото... Ако пътувам на дълъг път, т.е. при средни и над тях обороти - не ми се е случвало такова нещо, макар с включени фарове, вентилатор на парното, отопление на стъклото, чистачки - все мощни консуматори.

____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.


Тема Re: вентилатора и оборотитенови [re: walkman™]  
Автор ЯkoПилe (орляво)
Публикувано21.12.09 21:00



ами при мене оборотите падат само от вкл. на вентилтора, при вкл. други консуматори няма такова нещо



Тема Re: вентилатора и оборотитенови [re: ЯkoПилe]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано21.12.09 21:07



Хм... в такъв случай може наистина да има проблеми в него и/или веригите към него. Късо в датчика - едва ли, той е завит на пластмасовото казанче на радиатора, и не може да окъси към маса. Най-добре, ако успееш да намериш нещо, с което да измериш тока на вентилатора - по спомени трябва да е около 16-17-18 ампера. Това е горе-долу равно на три лампи за фаровете, на дълги...

____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.


Тема Re: вентилатора и оборотитенови [re: walkman™]  
Автор ЯkoПилe (орляво)
Публикувано21.12.09 21:35



Добре но корпуса на датчика е метален, радиатора е пластмаса но през водата до корпуса на двигателя и може да окъсява а?

Но чудното е че като му изкарам клемите на датчика и ги дам на късо пак падат оборитите , значи някъде по веригата е фала.. а?



Тема Re: вентилатора и оборотитенови [re: walkman™]  
Автор ЯkoПилe (орляво)
Публикувано21.12.09 21:44



Имам един ампермер старичак ще сварши работа, ама кво ще разбера ако не е 15-16А тока към вентилатора, къде тогава ще е поредата, явно че някъде окъсява, утечка прави , лека утечка става според мен,

Ако не отива достатъчно ток 15-16А тогава какъв е проблема?
Щото на къси и дъълги не ми прави този номер.

Ако и на дълги ми падаха оборотите значи нещо релето не зарежда добре , но релето е новичко , ремъка е опънат , а сега ..




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.