|
Тема
|
Пак главоболия
|
|
Автор |
LADA15OOS (вманиачен) |
Публикувано | 17.12.07 15:55 |
|
Здравейте колеги,
явно този месец ми е каръшки или и аз не знам ....
миналия уикенд преди Долни Дъбник се счупи делкото на най-бързата и зелена Лада в Русе и в Плевен го смених цялото.
Вчера следобяд на път за София преди Луковит се сцепи по-малкото от двете Г-образни маркучета за парното и загубих около 3 литра антифриз. Добре че имах в колата и долях. В момента маркуча е добре олепен с изолирбанд, но пак капе. Кажете къде в София има магазин за части за Лада с доказан произход и проверено качество за да сменя маркуча и да се прибера спокойно в Русе в края на седмицата.
Възможно ли е да не се купува същия маркуч, а да се сложи силиконов примерно?
Предварително благодаря за информацията.
| |
|
Явно късно отговарям, но все пак...
Читави части се продават на ъгъла на Цар Симеон и Одрин.За силиконови маркучи за парното не съм чувал, но изолирбанда никаква работа не върши.Препоръчвам ти да посмениш повечето неща там, щото на път не могат да се оправят-именно: кранче на парното, тръбичка на радиатора на парното, тръбичка от водната помпа под колекторите към парното и тръбичка от главата към парното, плюс двете марукчлета със скобите им.
Ако е много сложно, смени само маркучетата, но имай едно наум най вече за кранчето, което е консуматив за ладата.
Аз заради проблеми с охлаждането моята отдавна я спрях от движение, сега сменям почти всичко преди да я подкарам отново.
Елате повече!
| |
|
Добре че все пак има кой да отговори :)
само това маркуче не беше сменено не знам поради каква причина. Точно от посочената пресечка купих новото и го сложих.
Преди месец някъде сменихме профилактично дългата тръба от водната помпа към радиатора. Ще имам предвид и скорошна смяна на кранчето.
А изолирбанда свърши работа да се прибера от Луковит до София без проблеми и след това с малко доливане да отида да купя новото маркуче:)
| |
|
За много години...
При пуснато парно, налягането на това маркучле е по ниско ако е към входа и по високо ако е към изхода (входа е откъм главата, изхода откъм дългата тръба, респ. помпата), но във всеки случай, изолирбада е ненадежден, дори и за спасяване на положението.
От Луковит до София има две сериозни изкачвания-Ябланица преди магистралата и Витиня преди тунела-там ако спре става сложно.Особенно със задръстванията на Витиня, където всеки втори прегрява.
Все пак-оправил си нещата, за което се радвам, не забравяй кранчето и си ревизирай системата, ако нещо те съмнява най малкото, което може да направиш, е да сложиш същото резервно в багажника.
Най бавната и синя лада в София и Плевен, вече е с нов радиатор, водна помпа-комплект, тръбичка, казанче и разни необходими неща покрай тях.Ядосах се че забравих да сменя и късата тръбичка към главата (много е изгнила), но засега държи 80-85 градуса.
Елате повече!
| |
|
|
|
|