|
|
|
Тема
|
Първи основен ремонт на Лада 1500S
|
|
| Автор |
ifcho82 (непознат
) |
| Публикувано | 21.08.07 09:38 |
|
|
Относно моята лада искам да получа малко информация защото несъм се занимавал досега с основен ремонт.Ладата ми е 1500S модел 1983 година.В момента аз съм трети собственик,но знам 4е досега никой не е правил ремонт.Гори ми маслко и доста пуши.Единствено аз съм сменял гумички на клапаните и съм свалял главата за шлайфане понеже беше прегрята и после напасвахме и клапаните,но видях че има ръб от износване в блока.Ладата е на 145 хиляди километра в момента.Казаха ми че сега трябва да сменя само бутала и сегменти.На това ли се казва първи ремонт ме интересува.Надявам се да има доста запознати от вас който ще ми дадат точен отговор за което благодаря предварително...
Прикрепям линк просто да я видите като снимки
http://store4.data.bg/belenskia/Lada/
| |
|
Тема
|
Re: Първи основен ремонт на Лада 1500S
[re: ifcho82]
|
|
| Автор |
фeн (запознат) |
| Публикувано | 22.08.07 00:33 |
|
|
Правилно са посочили,че трябва да се подменят буталата и сегментите щом пуши много.
Най-вече от прецакани маслени сегменти пуши. Ако е добра компресията не е необходимо да се прави ремонт,а да се сменят само маслените сегменти.
Ремонт се прави само тогава,когато е ниско налягането в цилиндрите това се установява след замерване с манометър на всеки цилиндър.
В зависимост от износването на цилиндрите е условие на кой ремонт ще е подходящ да си прави,а това решава шлайфиста след замерване на цилиндрите.
| |
|
Тема
|
Re: Първи основен ремонт на Лада 1500S
[re: фeн]
|
|
| Автор |
petyofito (Racing) |
| Публикувано | 03.11.07 07:33 |
|
|
Добре де,я ми кажете как става така на 145000км да смениш само бутала и сегменти без да шлаифате,че нещо немога дасе сетяИ питам още нещо за разбирачите,защо като си убувате чисти чорапки,си миете краката а
| |
|
Тема
|
Re: Първи основен ремонт на Лада 1500S
[re: petyofito]
|
|
| Автор |
donCecone (LADA маниак) |
| Публикувано | 13.01.09 01:31 |
|
|
Мойта ЛАДА е 1300S и е на 160 000км. Реших да отворя двигателя от чисто л'бопитство. Но така и така го бях отворил, реших да сменя сегментите. На цилиндъра имаше много малък ръб. Винаги маслото е сменяно редовно, двигателя не е измъчван и в последно време е карана само на газ, което запазва качествата на маслото многократно. Сложих сегменти, които не са нито за първи, нито за следващ ремонт, а са си точно оригиналните сегменти.
Ето така може ЛАДА на над 150 000 да мине само със безобидна смяна на сегменти и двигателя да е отново като чисто нов :)
| |
|
|
|
|