|
Тема
|
кофти нови клапани
|
|
Автор |
LADA15OOS (вманиачен) |
Публикувано | 13.02.07 09:19 |
|
Здравейте колеги,
пиша заради един доста изнервящ проблем, а именно клапаните. "Най-зелената Лада в Русе" е вече на над 20 000км от пълния основен ремонт на двигателя. Всичко е супер, двигателя се отпуши, никакви проблеми нямам. Обаче клапаните, които са нови ... оригинални .... руски и т.н. започнаха да тракат още около 10-те хиляди. Както и да ги регулира майстора няма оправия. Според него просто не сме уцелили подходящ комплект - тези били "твърди" и не ставали за работа. Супер съм се изнервил вече и съм решил да ги сменя пак, но с някакъв западен аналог. Така че очаквам идеи и предложения.
| |
|
колега ти сигуренли си че проблема е от клапаните, защото имах абсолютно същия проблем и като отворих двигателя се оказа, че са превъртели ограничителните пръстени на вала и в краина сметка проблема с тракането се реши като ги смених.
| |
|
"Според него просто не сме уцелили подходящ комплект - тези били "твърди" и не ставали за работа."
Кой е тоя майстор да го цуна по чело!??!Какви са тия твърди клапани,бе?Те такова нещо само не бях чувал!!!
Руските клапани,че са боклуци,боклуци са,ама не са твърди а са доста меки и недодялани.Западни аналози дал господ,има каквито си поискаш-AE,OSVAT,GF(не ги препоръчвам),mahle(не съм сигурен),но аз бих ти препоръчал AMP.Полски са и за мене са №1.Те правят и невероятни бутала за Лада.
Според мене обаче проблема ти наистина не е в клапаните,както каза колегата.
Все пак провери луфта на който "майстора" прави реглажа.То ладето по принцип не е много лесно за реглаж.
Редактирано от stefchoOO на 14.02.07 00:59.
| |
|
Предполагам става въпрос за пръстените на разпределителния вал. Каква може да е причината да превъртят тези пръстени ?
| |
|
не, нали на коляновия вал има два пръстена(под формата на полукръг) те бяха превъртяли и вала има6е голям луфт(напред- назад) сега се се6там 4е това тракъне, на колегата, може да е от буталните болтове и съм по4ти сигурен 4е е така
| |
|
Abe pi4,smenisi korpusa na razpredelitelnia val i 6tesi tok
| |
|
Kolega,
pod palen osnoven remont imam predvid che ne sa smeneni samo bloka na dvigatelq, kartera, cilindrite i glavata s nejniq kapak. Razpredeleitelniq val e originalen, ruski, struva 60lv. Do 10 000km vse edno che nqmseh nishto pod predniq kapak - nikakuv shum!
Sled tova zapochna leko da potrakva, postepenno da se usilva tova trakane .... majstora regulira klapanite s edin ured kato malak budilnik s plastina otdolu i planka ... deto se mesti posledovatelno po boltovete ... ot tova kolko po-precizno da gi regulira? Otnachalo shuma zatihvashe i pochti izchezvashe, no sled tova otnovo se poqvqva ... i stava vse po-silen. Mislq che imam dobar sluh za da konstatiram che problema e ot klapanite - prosto shuma e ot gornata chast na dvigatelq !
| |
Тема
|
Re: кофти нови клапани
[re: LADA15OOS]
|
|
Автор |
zfen (непознат) |
Публикувано | 18.02.07 19:21 |
|
А при следващо регулиране има ли увеличена хлабина м/у кобилиците и разпр. вал? Ако има трябва да се свали вала и да се види къде има износване-на клапана , където опира кобилицата; на кобилицата ,където опира в клапана или м/у кобилицата и гърбиците на разпр. вал. На "руско оригинално " не вярвай защото качеството им се е сринало отдавна. Виж дали на гърбиците дали не се е образувал ръб в краищата им.
| |
Тема
|
Re: кофти нови клапани
[re: zfen]
|
|
Автор |
LADA15OOS (вманиачен) |
Публикувано | 20.02.07 09:48 |
|
Хм, "Сделано в СССР" 1983 година, цена-60лв. ... според мен си е доста оригинален разпределениртелния вал. Кобилиците и те с подобна година на производство.
Така или иначе ще се отваря скоро двигатела и ще се разбере, а имам да сменям и антифриза и да прочиствам охлаждаща система че много ръжда има
Понякога да си "само" втори собственик на даден автомобил има предимно отрицателни последици.
Редактирано от LADA15OOS на 20.02.07 09:49.
| |
|
|
|
|